(Wroc) facet z niveą byłby dla mnie parą...

1. Data: 2004-08-06 07:28:07

Temat: (Wroc) facet z niveą byłby dla mnie parą...
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... parafrazując słynny hit o kolesiu z gitarą...
Ale do rzeczy - drogie wrocławianki, wiecie czy gdzieś jeszcze znajdę tego
faceta, który sprzedawał niedawno olejki do opalania Nivea (prawie wszystkie
po 10zł) przy przejściu dla pieszych na Dominikańskim koło Galerii? Kiedyś
stał też na Oławskiej przy budkach z knyszami. Dawniej inny facet stał ze
swoim stoiskiem przy Suchej (przy tylnym wyjściu z dworca gł.) - miał tam
plasterki do oczyszczania nosa i takie fajne dezodoranto-balsamy Nivea w
szklanej buteleczce za 4zł! Ostatnio zaczęłam używać tego jako dezodorant
właśnie i stwierdzam, że jest lepsiejsze niż inne antyperspiranty. Kiedyś
kiedyś "stoisko" Nivea było też na rogu Kołłataja i Piłsudskiego przy
przystanku ale dawno nikogo tam nie widzialam od Nivea :(
Poratujcie! :)

Pozdrawiam
Ania

ps-ot- szukam taniego krawca (który za skracanie spodni liczy sobie mniej
niz 10zł); jak znacie takowego to poproszę o namiary :)
Z góry dzięki!

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-08-06 08:10:48

Temat: Re: (Wroc) facet z niveą byłby dla mnie parą...
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tego
> faceta, który sprzedawał niedawno olejki do opalania Nivea (prawie

Ostatnio jakis facet sprzedaje Nivea kolo Astry, ale nie wiem po ile.
Magda

1. Data: 2004-08-06 10:16:05

Od: "Malutka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio jakis facet sprzedaje Nivea kolo Astry, ale nie wiem po ile.
Tanie ale czy warto wydawać pieniądze na podróbki ??? Kiedyś chodziła
opinia, że są to oryginalne produkty Nivea wynoszone przez pracowników albo
coś w tym stylu. Jednak sprawdzono kody kreskowe, ktore jak wiadomo koduja
informacje o producencie i okazało się, że nie zostały one wybrodukowane w
zadnej fabryce producenta, a gdzies w Polsce....w jakiejś piwnicy prywatnego
domu w Kielcach czy gdzies.....ja tez sie 2 razy skusilam na antyperspirant
i plasterki oczyszczajace na nos i wiem, że to shit jakich mało.

Pozdrawiam Malutka Wrocławianka

1. Data: 2004-08-06 15:06:15

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tanie ale czy warto wydawać pieniądze na podróbki ???

Nie mam w tym doswiadczenia - nie nabywam kosmetykow na placu, ale zwrocilam
uwage, ze z Nivea faktycznie ktos stoi.
Magda

1. Data: 2004-08-06 20:26:49

Od: "Malutka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam w tym doswiadczenia - nie nabywam kosmetykow na placu, ale
zwrocilam
> uwage, ze z Nivea faktycznie ktos stoi.
Dzis widzialam kolesia na Olawskiej przy straganach 'goralskich' ..

Malutka

1. Data: 2004-08-07 01:53:21

Temat: Re: (Wroc) [OT]facet z niveą byłby dla mnie parą...
Od: "Amelka" <a...@...juz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> ps-ot- szukam taniego krawca (który za skracanie spodni liczy
sobie mniej
> niz 10zł); jak znacie takowego to poproszę o namiary :)

Mohammad w budce na targowisku przy pl. Zielińskiego brał, jak dotąd,
8 zł od pary spodni. Przy wejściu jest reklama poprawek krawieckich i
tam jest nr budki.

Pozdrawiam
A.

1. Data: 2004-08-07 08:44:29

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amelka <a...@...juz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Mohammad w budce na targowisku przy pl. Zielińskiego brał, jak dotąd,
> 8 zł od pary spodni. Przy wejściu jest reklama poprawek krawieckich i
> tam jest nr budki.

No właśnie brał... ostatnio też płaciłam tam 10zł.
Na prw dostalam info, ze taniej jest gdzies na placu przy Kamieńsiego.

Pozdr
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

Wosk do depilacji - totalna porazka!
Perfumy Givenchy i ich nowa, ..kiepska jakosc
[perfumy] damskie ... dla mamy :)
Urodziny Bluzgacza ;-)
[perfumy] meskie... nietypowe!!!pytanie