Wróciłam!

141. Data: 2004-01-25 18:06:44

Temat: Re: (Wróciłam!) Łubin a teraz kopytnik :)
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bv0nt3$qv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:f8f710l7gkicp9u43930ka8ihilcet7nft@4ax.com...
>
> ...chyba że zżółkną ze złości na upartych ignorantów ;-)

Ok, ok. Jestem ignorantką, nie będę się upierać, może to nie kopytnik, tylko
to drugie. Jak kwitnie, to nawet ładnie wygląda. Jego istnienie będze
zależne od tempa koniecznych prac ogrodowych. Zaczynam od końca ogrodu a to
badziewie jest na początku, zaraz za siatką. Mnóstwo pracy mnie czeka na
wiosnę, przede wszystkim grabienie liści, dalsze zakładanie trawnika i
sadzenie nowości.
pozdrawiam niecierpliwie
Anna

142. Data: 2004-01-25 20:30:12

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> ...chyba że zżółkną ze złości na upartych ignorantów ;-)

> Na pewno brunatno-czerwonym. I trzeba się dobrze postarać, żeby je
> zobaczyć, bo roślinka jako żywo się z nimi nie afiszuje.

Kto szuka, ten znajdzie:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/majcz03/kopytnik
.jpg

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

143. Data: 2004-01-25 20:39:10

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto szuka, ten znajdzie:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/majcz03/kopytnik
.jpg

> Pozdrowienia,
> Michal

Pięknie, iście z matematyczną dokładnością
spleciony drucik;-)

Pozdrawia misternie boletus

144. Data: 2004-01-25 20:43:45

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Jan 2004 18:50:43 +0100, r...@o...pl
(Bogusław Radzimierski) wrote:

> Ja tam stawiam na Glechoma hederacea, albo Glaucidium palmatum :-))

Na czym opierasz swoje przypuszczenia? :)))

Powiedz od razu, że chcesz się pochwalić posiadaniem jakiegoś
japońskiego cudeńka :)))

Pozdrawiam,
Anka

145. Data: 2004-01-25 20:50:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz od razu, że chcesz się pochwalić posiadaniem jakiegoś
> japońskiego cudeńka :)))
>
> Pozdrawiam,
> Anka

Batman chwalipiętą ?? Zaraz, zaraz,.....
Sięgając pamięcią wstecz to rzeczywiście,
czego tam nie ma ???
Nawet były bawole oczy:-)))

Pozdrawia bez miedzi boletus

146. Data: 2004-01-25 20:58:25

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
-botaniczny.pl
Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> napisał(a):

> Ja tam stawiam na Glechoma hederacea, albo Glaucidium palmatum :-))
> :-) Bogusław

Hejka. To ja obstawię w ciemno: Viola biflora. :-)
Pozdrawiam hazardowo Ja...cki
H.Z.: "Kochanowski stara się uderzyć w najczulsze miejsce szlachcica." :-)

147. Data: 2004-01-25 21:23:09

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Anna Kowalska

(...)

> Na czym opierasz swoje przypuszczenia? :)))

Bo bluszczyk rośnie chyba u wszystkich :-))

> Powiedz od razu, że chcesz się pochwalić posiadaniem jakiegoś
> japońskiego cudeńka :)))
> Pozdrawiam,
> Anka

Skąd wiesz że to Japonia, w encyklopedi nic o tym nie napisano :-)
Jak już, to sie pochwalę, zdobyłem o białych kwiatach...
:-) Bogusław

148. Data: 2004-01-25 21:38:30

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bv19l6$c4g$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pięknie, iście z matematyczną dokładnością
> spleciony drucik;-)

Gdyby nie drucik, to kopytnik bylby w kroliczym zoladku.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

149. Data: 2004-01-25 21:45:50

Temat: Nowe japońskie cudeńka Bogusława (było: Re: (Wróciłam!) Łubin a teraz kopytnik :))
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> writes:

> Powiedz od razu, że chcesz się pochwalić posiadaniem jakiegoś
> japońskiego cudeńka :)))

Taaa... Dzisiaj nawet dzwonił w tej sprawie :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz poeta Sz. Cz. z Bieszcza(d)
- psa tresował pośród deszcza.

150. Data: 2004-01-25 22:04:43

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby nie drucik, to kopytnik bylby w kroliczym zoladku.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Miast żelaza postaw murek.
Jeśli Abakus mnie nie posłucha,
może odstąpi Tobie kilka kamyków ?

Pozdrawia harmonijnie boletus

pomysl na podpore dla duzego pnacza potrzebny
Trzmiele ,leszczyna
zdjęcia
moje fotki
Jak to się nazywa po polsku?