Wrocilam :o))

1. Data: 2001-08-07 16:39:06

Temat: Wrocilam :o))
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, wszystkich bardzo serdcznie :o)))

Wlasnie wrocilam z domu. Moja mama pozdrawia Was wszystkich bardzo
serdecznie :o)

Bylo super, niestety bardzo krotko :o( . Mam mnostwo przepisow, a takze cala
ksiazke o litewskiej kuchni (mama wlozyla mi do torby :o), bo stwierdzila,
ze moze mi sie przydac, skoro tak duze jest zainteresowanie), wiec zaczne
tlumaczyc (jest po litewsku) i wklepywac.

W najblizszym czasie przewiduje: cepeliny (takie pyzy ziemniaczane),
vederai (kiszka ziemniaczana), rozne placki i babki, chleb i td. Nie wiem
jak szybko mi pojdzie, ale postaram sie wklepac jak najwiecej :o)

--
Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. Szukalam takze czegos na temat koldunow, po dluzszych poszukiwaniach
udalo mi sie znalezc tylko wersje z mielona wolowina i lojem, o siekanym nic
nie bylo, najczesciej byla miesznaka mielonej wolowiny i wieprzowiny.

1. Data: 2001-08-07 16:50:07

Temat: Re: Wrocilam :o))
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..z jakas zupa?
>
> AgataW.

mysle, ze tez cos sie znajdzie :o)

--
Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-08-07 16:51:46

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-07 16:52:12

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> W najblizszym czasie przewiduje: cepeliny (takie pyzy ziemniaczane),
> vederai (kiszka ziemniaczana), rozne placki i babki, chleb i td. Nie wiem
> jak szybko mi pojdzie, ale postaram sie wklepac jak najwiecej :o)

Hejka;-)

Super, ze juz jestes... i moj maz nie moze sie doczekaj tej kiszki
ziemniaczanej... Jadl to kiedys i uwaza, ze jest rewelacyjne;-))))))))

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-07 16:59:45

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> wrote:

>mysle, ze tez cos sie znajdzie :o)

HURRRRA!

AgataW.

1. Data: 2001-08-07 17:20:57

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Owacje na czesc Bozenki !!! Bozenko wklepuj - jak wroce z chinskiego
wyganania, to milo bedzie zobaczyc cos swojskiego ;-))
Herbatka

1. Data: 2001-08-07 21:46:02

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Bylo super, niestety bardzo krotko :o( .

A ja właśnie w międzyczasie dostałem zaproszenie na wieczór kawalerski
mojego kolegi w Wilnie (we wrześniu). :-)

> [...]
> zainteresowanie), wiec zaczne tlumaczyc (jest po litewsku) i wklepywac.

Hurra!

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2001-08-08 05:17:21

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Witam, wszystkich bardzo serdcznie :o)))
>
> Wlasnie wrocilam z domu. Moja mama pozdrawia Was wszystkich bardzo
> serdecznie :o)

Witaj, Witaj !!!!

Wszyscy na pewno pozdrawiaja Twoją Mamę ! ;-))))

> W najblizszym czasie przewiduje: cepeliny (takie pyzy ziemniaczane),
> vederai (kiszka ziemniaczana), rozne placki i babki, chleb i td. Nie wiem
> jak szybko mi pojdzie, ale postaram sie wklepac jak najwiecej :o)

To ja cichutko, w ogonku czekam na chlebek (wczoraj "nastawiłam" zakwas -
może mi się przyda do Twojego przepisu ;-))))

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-08 09:03:49

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Witam, wszystkich bardzo serdcznie :o)))
>
> Wlasnie wrocilam z domu. Moja mama pozdrawia Was wszystkich bardzo
> serdecznie :o)

Witaj, witaj! Uklony dla Mamy!
Bardzo czekam na cepeliny.

--