Czosnek w sloiki raz jeszcze

1. Data: 2001-08-07 14:07:23

Temat: Czosnek w sloiki raz jeszcze
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak myslicie czy takie ziola: bazylja oregano i tymianek zamiast czabru
bedzie dobrze chce czosnek w ziolach zrobic.
Aga

1. Data: 2001-08-07 17:21:14

Temat: Re: Czosnek w sloiki raz jeszcze
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Litwin <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9kosuf$3oq$...@n...tpi.pl...
> Jak myslicie czy takie ziola: bazylja oregano i tymianek zamiast czabru
> bedzie dobrze chce czosnek w ziolach zrobic.
> Aga

tego nie wiem, ale przelec sie po wiekszym sklepie gdzie czosnki w roznych
wariacjach stoja na polkach i rzuc okiem na etykiety

Jola L-L

1. Data: 2001-08-08 12:28:24

Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Litwin napisał(a):

> Jak myslicie czy takie ziola: bazylja oregano i tymianek zamiast czabru
> bedzie dobrze chce czosnek w ziolach zrobic.
> Aga

Marynuje czosnek w przeroznych ziolach. co popadnie. I szczerze za duzego
wplywu to to nie ma chyba ze uzyje sie octu z jakims ziolem np
estragonowego...

Nowy na liście
ogorki kiszone _pilne
co jesc przy brydzu?