drozdzowe z gruszkami

1. Data: 2001-08-07 10:25:34

Temat: drozdzowe z gruszkami
Od: "sheenaz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

50 dkg maki
1/2 szkl. cukru,
1 opakowanie cukru waniliowego,
1/2 szkl. mleka
4 dkg drozdzy
1/2 Kasi
3 jaja
1 łyzka oleju
szczypta soli
gruszki - 8 polowek duzych (z doswiadczenia wiem, ze najlepsze sa ze sloika
w sosie wlasnym takie kupowane, sa miekie, dobrze nasaczone i pyszne),
kupowalam takie ostatnio w Makro Cash & Carry - taki 1.5 l. sloik

drozdze z mlekiem wymieszac, pozaostawic na kwadrans do wyroniecia
kasie rozpuscic i ostudzic, dodac cukier i jajka i utrzec. dorzucic make,
drozdze i sol i to wszystko lyzka kulkowa albo reka wymieszac az sie bedzie
odklejalo od scianek garnka/miski i reki. mi przecietnie zajmuje to ok 45
min.
Mase pozostawic w garnku na 15 min az wurosnie troszke, wyjac z garnka
rozbic/rozwalkowac na placek grubosci 1.5 cm. W miedzyczasie gruszki wyjac
ze sloika i pokroic na kostki 1cm na 1 cm. , i poczekac z 10 min zeby
troszke sie odsaczyly z zalewy. Na rozwlakowane ciasto (tylko na i polowe)
poukladac gesto te kosteczki i przykryc druga polowa ciastai wlozyc do
wysmarowaej maslem, przykryta papierem do pieczenia i znow posmarowana
maslem blache.
jesli zostalo jeszcze komus gruszek, albo lubi duza ilosc 9ja uwielbiam) to
mozna powciskac na wierzch ciasta jeszcze kawaleczki gruszek.
piec w 180 stopniach jakies 25 min.

Wychodzi pyyyyyyszne. smacznego :)

-m
--
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2001-08-08 19:46:51

Temat: Re: drozdzowe z gruszkami
Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sheenaz <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ymPb7.83413$U...@n...chello.at...
> 1/2 Kasi
hmmm, a ktora plowe? nogi do pasa, czy mzoe gora bedzie lepsza:-))))))

_&_
(~._.~)
(_Y_) Jacek:student medycyny
--( )-,-( )-<--@ technik ekonomista
( _ )---( _ )

1. Data: 2001-08-09 15:50:52

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sheenaz <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:kEQc7.146269$U...@n...chello.at...
> Ja zawsze ta z przepisem zuzywam jako pierwsza zeby przepis wyciac :)
Dobry pomysl.. masz racje....
Ahia.... zrobilem to ciacho... musze rpzyznac, ze wyroslo cudownie... bylo
takie fajne pulchnitkie... hmm tylko sie zastanawiam co by nie zrobic go z
bardziej winnymi owocami... jakies takie mdle mi wyszlo /oczywicie wszystkim
smakowalo/ hmmm nie wiem, moze z ostranzynami? Ciekawe, bedzie trzeba
poprobowac:-) drozdze jeszcze zostaly:-)

_&_
(~._.~)
(_Y_) Jacek:student medycyny
--( )-,-( )-<--@ technik ekonomista
( _ )---( _ )

1. Data: 2001-08-10 12:41:52

Temat: Odp: drozdzowe z gruszkami
Od: "sheenaz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <l...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kurgv$8o6$1...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-14 02:02:10

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sheenaz <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ymPb7.83413$U...@n...chello.at...
Dzis nadzszedl dzien.. 2giej proby ciasta... tym razem dla zupelnie innej
piblicznosci... no zobaczymy co z tego wyjdzie... dzis robie je ze
sliwkami... mam tego od groma, i nie mam zeilonkawego , a raczej filoetowego
pojecia co z tym poczac...

POzdrawiam
Jacek

Kto tu zostanie?
propozycja
zapiekanka, czyli kolejny odcinek cyklu 100 potraw z dyniowatych ;-)
dynia makaronowa
Patelnia??