propozycja

1. Data: 2001-08-07 09:42:15

Temat: Re: propozycja
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KAYKA wrote:

> Aha, tak w ogole to chcialam zauwazyc, ze czytanie postow w pracy jest
> bardzo niezdrowe. Mniej wiecej o godzinie 12 zaczyna mi byc bardzo zle i
> glodno :)))

dopiero o 12 ? ;)
ja sie pojawiam w pracy, stwierdzam, ze odpuszcze sobie sniadanko a
tylko poczytam gazete, po czym sciagam liste....i konczy sie to tym, ze
jednak ide sobie zrobic sniadanko... :))))

> Pozdrawiam bardzo serdecznie
>
> KAYKA

pzdr
agi

1. Data: 2001-08-07 11:33:27

Temat: propozycja
Od: KAYKA <k...@u...skarzysko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej ho wszyscy!

Mam propozycje. Skoro mamy juz chata, to moze by tak do tego sie na IRCu
uaktywnic? Chyba ze jest juz jakowys # i mnie nic o tymnie wiadomo.
Jesli tak, to bardzo prosze o informacje :)

[...]

zapiekanka, czyli kolejny odcinek cyklu 100 potraw z dyniowatych ;-)
dynia makaronowa
Patelnia??
na chata
dla miłośników Sienkiewicza