Wrocław, H&M, rotfl.

1. Data: 2004-04-20 10:52:35

Temat: Wrocław, H&M, rotfl.
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzałam do tego H&M z ciekawości. Ochroniarze mnie trochę zniechęcili,
bo nie lubię byc traktowana jak potencjalny złodziej, ale nic. Wchodzę
do sklepu, i co widzę?
Napis "Bluzka z dekoldem".
Rotflłam i wyszłam.
Pozdrawiam,
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-04-20 12:36:38

Temat: Re: Wrocław, H&M, rotfl.
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała napisał/a w news:c62vea$dtn$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Napis "Bluzka z dekoldem".

A jakie miała renkafiki? :)

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-04-20 12:41:10

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips:

> A jakie miała renkafiki? :)

Obstawiam, ze bófiaste, teraz sa trendy ;)

BA

1. Data: 2004-04-20 15:49:34

Od: "Kruszyzna" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> A jakie miała renkafiki? :)

pewnie krutkie :)

Krusz.

1. Data: 2004-04-20 15:50:46

Od: "Kruszyna" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała <u...@h...pl> napisał(a):

> Zajrzałam do tego H&M z ciekawości. Ochroniarze mnie trochę zniechęcili,
> bo nie lubię byc traktowana jak potencjalny złodziej, ale nic. Wchodzę
> [...]

No, napisz cos wiecej. Warto tam w ogole zagladac? Czy oprocz bluzek
z "dekoldem" sa jakies ciekawe rzeczy? Bo jak przechodzilam obok, to
widzialam tylko dziki tlum...

Krusz.

1. Data: 2004-04-20 16:10:32

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Apr 2004 12:52:35 +0200, Ula Kapała <u...@h...pl> wrote:
[...]

w warszawskim jest to samo :)

ja nie wiem, czy tej w koncu miedzynarodowej firmy nie stac nie na
zatrudnienie choc jednej osoby z wyksztalceniem pelnym podstawowym do
sprawdzania etykiet ze slownikiem ortograficznym?

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-04-20 16:30:18

Od: "Kruszyna" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> napisał(a):
> ja nie wiem, czy tej w koncu miedzynarodowej firmy nie stac nie na
> zatrudnienie choc jednej osoby z wyksztalceniem pelnym podstawowym do
> sprawdzania etykiet ze slownikiem ortograficznym?

Z czym, z czym?? Zartujesz chyba. Nie za wiele wymagasz? :)))
Rozbestwili sie ci klienci :))

Krusz.

1. Data: 2004-04-20 16:52:29

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna wrote:

>No, napisz cos wiecej. Warto tam w ogole zagladac? Czy oprocz bluzek
>z "dekoldem" sa jakies ciekawe rzeczy? Bo jak przechodzilam obok, to
>widzialam tylko dziki tlum...
>
>Krusz.

Popatrzyłam tylko na rozmiary. Są tylko do 42 i w dodatku zaniżone. Więc
na wszelki wypadek nie patrzyłam dalej, bo jeszcze coś by mi się
spodobało :-(
UlaK

1. Data: 2004-04-20 17:28:29

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Kapała <u...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Zajrzałam do tego H&M z ciekawości. Ochroniarze mnie trochę zniechęcili,
> bo nie lubię byc traktowana jak potencjalny złodziej, ale nic. Wchodzę
> do sklepu, i co widzę?
> Napis "Bluzka z dekoldem".

A na półce stala perfuma ;)
Wracając w sobotę ze szkoły zajrzalam do H&M. Cóż, ciuszki w większości
jak dla cyrkowca, zarówno pod wzgledem kolorow jak i fasonów. Tłumy
niemiłosierne, panny biegały ze stertami ciuchow przygotowanymi do
przymierzenia, przekrzykiwały się, popychały. Mnóstwo ciuszkow spoczywało
swobodnie na podłodze, panie sprzedajace przeciskały się miedzy półeczkami i
klientkami ratując resztę asortymentu przed zadeptaniem ale średnio im to
wychodziło.
Bosko przedstawiały się kolejki do przymierzalni i do kas (których, jak to
się przypadkowo dowiedzialam, jest 18). Byly (kolejki of kors) jeszcze
bardziej pokaźne niż te do toitoiek na woodstock ;)
Ogólnie średnio (z tendancją do wcale) spodobała mi się kolekcja H&M ale
w oko wpadła mi 1 sukienka, 1 koszula, 2 bluzki i bielizna, która mnie
zainteresowała, zarówno pod wzgledem cen, rozmiarów jaki fasonów.
A oprócz tego to, faktycznie, rotfl ;P

Pozdrowcia!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-04-21 09:50:29

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała:

> Popatrzyłam tylko na rozmiary. Są tylko do 42 i w dodatku zaniżone. Więc
> na wszelki wypadek nie patrzyłam dalej, bo jeszcze coś by mi się
> spodobało :-(

Ha, ciekawe. W niemieckim H&M sa rozmiary do 46, i to porzadna niemiecka
rozmiarowka, czyli w stosunku do tego, co w polskich sklepach, zawyzona.
Ciuchy tez calkiem niezle sie trafiaja, swetry, bluzki koszulowe, bielizna,
jakosc nie zwala z nog, ale tez nie jest drogo, a na przecenach da sie
trafic cos ladnego za doslownie pare euro. Natomiast podzielilam sie
kiedys ta opinia z kolezanka z Wawy i uslyszalam, ze ona w H&M byla raz
i wiecej nie wroci, bo same szmaty - i tak sie zastanawialam, czy az tak
zle z moim, hmm, wyczuciem esetetyki, czy ki czort - ale wyglada na to, ze
po prostu do sklepow tu i tam trafiaja rozne kolekcje? 8-0

Pozdrawiam :)

BA

Re: Problem
Re: Dermatlog Wrocław