Wrocław - Kurs przedmałżeński

1. Data: 2003-07-01 11:18:38

Temat: Wrocław - Kurs przedmałżeński
Od: " Michał" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze...

Bardzo proszę o informacje o najbliższym kursie przedmałżeńskim we
Wrocławiu, Łodzi lub okolicach. Może to być także wyjazd... Sprawa jest
pilna bo mam ślub 20 Września...

Pozdrawiam
Michał

P.S. Prosze o odpowiedz takze na adres mailowy!

2. Data: 2003-07-01 12:39:22

Temat: Re: Wrocław - Kurs przedmałżeński
Od: "PAULINKA" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Michał" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Szanowni grupowicze...
>
> Bardzo proszę o informacje o najbliższym kursie przedmałżeńskim we
> Wrocławiu, Łodzi lub okolicach. Może to być także wyjazd... Sprawa jest
> pilna bo mam ślub 20 Września...

Idźcie do Kościoła pod wezwaniem św. Michała Archanioła we Wrocławiu.
Nam ks. T.Pater odpuścił nauki:) chociaż nie byliśmy z jego parafii. Myślę,
że jeśli uzasadnicie jakoś rozsądnie swoją niemożność ich odbycia to Wam tez
pójdzie na rękę.
Poza tym do 20 września to spokojnie zdążycie je odbyć...a tam kursy robi
się dosyć często, bo to spora parafia i przepiękny kościół( ale to tak na
marginesie).

tutaj masz link co, gdzie i kiedy:
http://156.17.54.31/diecezja/parafie.php
http://156.17.54.31/diecezja/parafia.php?id_dek=41&i
d_par=8

Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj.. na nowej drodze:))
Paulinka

Zapraszam na moją stronę
koleżanka mi wariuje
Pytanie o zazdrość
Ile dni wolnych z okazji slubu?
Re: [z cyklu: oczekiwania wzgledem T-] chandra