Znalezione w sieci

1. Data: 2003-07-01 11:57:05

Temat: Znalezione w sieci
Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prawdziwe :-)

Męski Manifest.... ;-)

Proszę Pani, Panienkę, Dziewczyno, Narzeczono, Kobieto, Żono i
wszystkie inne kobiety

o Jeżeli sądzisz, ze jesteś gruba, to najprawdopodobniej jesteś gruba.
Nie zadawaj mi takich pytań, odmawiam odpowiedzi.
o Jeżeli czegoś chcesz, to wystarczy o to poprosić. Postawmy sprawę
jasno: jesteśmy prości. Nie rozumiemy żadnych subtelnych, pośrednich
próśb. Pośrednie bezpośrednie prośby nie działają. Te pośrednie
postawione bezpośrednio przed naszym nosem tez nie działają. Po prostu
powiedz czego chcesz.
o Jeżeli zadajesz pytanie, na które nie oczekujesz odpowiedzi, nie
zdziw się, ze otrzymasz odpowiedz, której raczej nie chciałaś
usłyszeć.
o My jesteśmy PROŚCI. Jeżeli proszę o podanie mi chleba, to nie mam
namyśli nic innego. Nie mam do ciebie pretensji, ze nie ma na stole
chleba. Nie ma tu żadnych niedomówień czy żalu. My jesteśmy naprawdę
prości.
o My jesteśmy PROŚCI. Nie ma sensu pytać mnie o czym myślę, bo przez
96.5% czasu myślę o seksie. I nie, nie jesteśmy opętani. To po prostu
nam się najbardziej podoba. Jesteśmy PROŚCI.
o Czasem nie myślę o tobie. Nie szkodzi. Proszę przywyknij do tego.
Nie pytaj o czym myślę, jeżeli nie jesteś przygotowana do rozmowy na
temat polityki, ekonomii, filozofii, piłki nożnej, picia, piersi, nóg
czy fajnych samochodów.
o Piątek / sobota / niedziela = żarcie = kumple = piłka nożna w
telewizji i piwo = tragiczne maniery. To cos takiego jak księżyc w
pełni. Nie do uniknięcia
o Zakupy nam się nie podobają, i ja nigdy nie będę ich lubić
o Gdy gdzieś idziemy, cokolwiek założysz, będziesz w tym wyglądać
doskonale. Przysięgam.
o Masz wystarczająco dużo ciuchów. Masz wystarczająco dużo butów.
Płacz to szantaż. Bankrutowanie mnie nie jest okazywaniem uczucia z
twojej strony.
o Większość mężczyzn posiada 3 pary butów. Powtarzam raz jeszcze,
jesteśmy prości. Skąd ci przychodzi do głowy pomysł, ze pomogę ci
wybrać z twoich 30 par, te która najlepiej pasuje.
o Proste odpowiedzi jak TAK i NIE są doskonale akceptowane, bez
znaczenia na jakie pytanie.
o Jeżeli masz jakiś problem, przychodź do mnie tylko po pomoc w jego
rozwiązaniu. Nie przychodź się użalać jakbym był jakąś twoja
przyjaciółką.
o Ból głowy, który trwa 17 miesięcy, to nie ból głowy. Idź do lekarza.
o Jeżeli powiem cos, co może być zrozumiane w dwojaki sposób i jeden z
nich spowoduje, ze będziesz nieszczęśliwa czy zmartwiona, wiedz ze mam
na myśli to drugie.
o Wszyscy mężczyźni znają tylko 16 kolorów. Śliwka to owoc a nie
kolor.
o I co to za pieprzony kolor ta fuksja? I poza tym jak się to pisze?
o Lubimy piwo tak samo jak wy lubicie torebki. Wy tego nie rozumiecie,
my również.
o Jeżeli cię pytam co się stało a ty odpowiadasz "Nic" , wtedy ci
wierze i jestem przekonany ze wszystko jest w porządku.
o Nie pytaj mnie "Kochasz mnie?" Możesz być pewna, ze gdybym nie
kochał, nie byłbym z tobą.
o Reguła podstawowa w przypadku najmniejszej wątpliwości dotyczącej
czegokolwiek : Weź to co najprostsze.
My jesteśmy naprawdę prości !!!

===============================
..define the riddles of my mind
nothing is really as it seems

2. Data: 2003-07-01 11:59:36

Temat: Re: Znalezione w sieci
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Męski Manifest.... ;-)

Troche pozno to znalazles, bo ja (i ide o zaklad, ze wiele osob z grupy
rowniez) dostalam to mailem ponad 2 lata temu...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2003-07-01 12:12:16

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Troche pozno to znalazles, bo ja (i ide o zaklad, ze wiele osob z grupy
> rowniez) dostalam to mailem ponad 2 lata temu...

Wygrałabyś.
Ja też to dostałam z 2 lata temu.

Pozdrowienia.

Basia

4. Data: 2003-07-01 12:41:58

Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Jul 2003 13:59:36 +0200, "Dunia" <d...@n...net>
wrote:

>Troche pozno to znalazles, bo ja (i ide o zaklad, ze wiele osob z grupy
>rowniez) dostalam to mailem ponad 2 lata temu...

A co to za roznica? Wazne, czy tam jest troche prawdy (jest) i wiele
osob na pewno tego nie czytalo.

===============================

5. Data: 2003-07-01 12:53:05

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>A co to za roznica?

Dla Ciebie ogromna. Bo wielu modemowcow wrzuca takich spamerow do kfa...

6. Data: 2003-07-02 09:12:47

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Jul 2003 14:53:05 +0200 I had a dream that Dunia <d...@n...net>
wrote:
>Dla Ciebie ogromna. Bo wielu modemowcow wrzuca takich spamerow do kfa...

Modemowiec, który po jednym poście wielkości 2kB wrzuci kogoś do KF
powinien się zastanowić nad sensem istnienia oraz sensem czytania grup
dyskusyjnych :)

7. Data: 2003-07-02 09:19:51

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Modemowiec, który po jednym poście wielkości 2kB wrzuci kogoś do KF
>powinien się zastanowić nad sensem istnienia oraz sensem czytania grup
>dyskusyjnych :)

Ba, ale to juz sa dwa posty ;) A jak sie ludzie rozzuchwala, to bedzie ze 100
dziennie :) Zycia nie znasz ? :)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl