[Wrocław] To może tym razem meksykańska knajpa? :)

1. Data: 2005-11-12 18:42:37

Temat: [Wrocław] To może tym razem meksykańska knajpa? :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co Wy na to? Asia Witek zna fajną knajpkę meksykańską - nie zdążyła mi
powiedzieć jaką - i rzuciła propozycję spotkania. Ja obiecałam, że wrzucę
na grupę, więc wrzucam. Może jakiś piątek sobie zaklepiemy, co? :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-12 19:38:35

Temat: Re: [Wrocław] To może tym razem meksykańska knajpa? :)
Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Nov 2005 19:42:37 +0100, Kruszyzna wrote:

> Co Wy na to? Asia Witek zna fajną knajpkę meksykańską - nie zdążyła mi
> powiedzieć jaką - i rzuciła propozycję spotkania. Ja obiecałam, że wrzucę
> na grupę, więc wrzucam. Może jakiś piątek sobie zaklepiemy, co? :)

U mnie piątki (podobnie jak poniedziałki) odpadają. Do 19,30 mam
niemiecki. Zresztą najbliższy tydzień mam właściwie cały zajęty :(

--
Magda

1. Data: 2005-11-13 09:05:21

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Co Wy na to? Asia Witek zna fajną knajpkę meksykańską - nie zdążyła mi
> powiedzieć jaką - i rzuciła propozycję spotkania. Ja obiecałam, że wrzucę
> na grupę, więc wrzucam. Może jakiś piątek sobie zaklepiemy, co? :)

tzn. nie tyle znam, co ekipa z pracy była i bardzo sobie chwalili (żarcie,
klimat i ceny ;)) Ostatnio były pizzerie, więc może teraz jakaś odmiana?
Co do spotkania oczywiście jestem za, może być piątek, może być dowolny inny
dzień tygodnia.

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-11-13 18:21:38

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <a...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> klimat i ceny ;)) Ostatnio były pizzerie, więc może teraz jakaś odmiana?
> Co do spotkania oczywiście jestem za, może być piątek, może być dowolny

Mi pasuje i piątek i nie piątek (jej, mam nadzieje, że tym razem w koncu uda
mi sie wpasc) :)
A ta meksykanska knajpka to jaka? Mexico na Rzeźniczej? :>

Pozdr!
Ania

1. Data: 2005-11-14 15:39:16

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 13 listopada 2005 19:21
użytkownik Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

> A ta meksykanska knajpka to jaka? Mexico na Rzeźniczej? :>

O, to jest jakaś inna poza Tequilą koło Biblioteki Uniwersyteckiej?
Gdziekolwiek jest, popieram ideę knajpy meksykańskiej. Jeśli Magdzie nie
pasuje piątek, to może być inny dzień. Co powiecie na czwartek?
Niekoniecznie w tym tygodniu, może być przyszły :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-14 15:39:58

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 13 listopada 2005 10:05
użytkownik Asia Witek, sącząc kawkę, wyklepał:

> tzn. nie tyle znam, co ekipa z pracy była i bardzo sobie chwalili (żarcie,
> klimat i ceny ;)) Ostatnio były pizzerie, więc może teraz jakaś odmiana?

O tak, odmiana się przyda :) To gdzie ta knajpa?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-14 19:05:00

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O tak, odmiana się przyda :) To gdzie ta knajpa?

tak jak mówi Ania, na Rzeźniczej ;)
Ten czwartek o 18.30-19.00 komu pasuje a komu nie za bardzo?

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-11-14 19:29:27

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Nov 2005 20:05:00 +0100, Asia Witek wrote:

> Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> (żarcie,

> tak jak mówi Ania, na Rzeźniczej ;)
> Ten czwartek o 18.30-19.00 komu pasuje a komu nie za bardzo?

Ten nie za bardzo, prędzej w następnym tygodniu...

--
Magda

1. Data: 2005-11-14 19:51:52

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 14 listopada 2005 20:05
użytkownik Asia Witek, sącząc kawkę, wyklepał:

> ak jak mówi Ania, na Rzeźniczej ;)

Super! jeszcze jedna knajpa, gdzie mnie jeszcze nie było :))
> Ten czwartek o 18.30-19.00 komu pasuje a komu nie za bardzo?

Mi pasuje bardzo bardzo. Wszystkie dni mi pasują oprócz sobót i niedziel.
Wtedy prowadzę życie rodzinne :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-15 07:53:25

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:

>tak jak mówi Ania, na Rzeźniczej ;)
>Ten czwartek o 18.30-19.00 komu pasuje a komu nie za bardzo?

W czwartki o 18:30 kończę zajęcia, więc bym się parę minut spóźniła.
Inne dni też dobrze. Wyjaśnij dokładnie gdzie ta knajpa (która to jest
Rzeźnicza, bo mi się pitolą).

pzdr,
UlaK

--