Wrocław-Tresor Lancome

1. Data: 2007-02-02 08:26:04

Temat: Wrocław-Tresor Lancome
Od: "Anet" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę poradźcie gdzie można kupić w miarę tanio. No chyba, że
wszędzie ceny sa podobne. Zawsze dostawałam, więc cena sie nie
interesowałam. Teraz przyszło kupić mi samej i nie chciałabym
przepłacić.

Anet

2. Data: 2007-02-02 15:50:07

Temat: Re: Wrocław-Tresor Lancome
Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@t...com.pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Tak moze nie nazbyt legalnie, ale patrzylas na zielinskiego??
Pozdrawiam-Madzia K.

3. Data: 2007-02-04 12:56:16

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia K." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak moze nie nazbyt legalnie, ale patrzylas na zielinskiego??

Legalnie jak legalnie ale czy kosmetyki z Zielaka są w ogóle oryginalne?
Podkłady L'Oreal w sklepie ok 50-60zl a tam najczęsciej 25-30zl

Pozdrawiam!
Ania

4. Data: 2007-02-04 16:09:24

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Legalnie jak legalnie ale czy kosmetyki z Zielaka są w ogóle oryginalne?
> Podkłady L'Oreal w sklepie ok 50-60zl a tam najczęsciej 25-30zl
>
> Pozdrawiam!
> Ania

Kupuje i nie mam zadnych zastrzezen. Wielokrotnie na ksmetykach mialam ceny
w euro, badz pani przy mnie odrywala mi zabezpieczenie. Co do ich
oryginalnosci nie mam zastrzezen.
Pozdrawiam-Madzia K.

5. Data: 2007-02-05 09:41:01

Od: "Anet" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 17:09, "Madzia K." <k...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w
wiadomościnews:eq4lcc$cqo$1@nemesis.news.tpi.pl...

No właśnie też się boję, ze kupie jakąś podróbkę. Więc koniec końców
wyladowałam w Galerii i nawet nie wiem czy przepłaciłam czy nie. Ale
mam i jestem zadowolona.

Anet

> Kupuje i nie mam zadnych zastrzezen. Wielokrotnie na ksmetykach mialam ceny
> w euro, badz pani przy mnie odrywala mi zabezpieczenie. Co do ich
> oryginalnosci nie mam zastrzezen.
> Pozdrawiam-Madzia K.

j'adore
estee lauder - allegro?
szkło kontaktowe w tvn24 i składanie koszulki
Czy ktoras Pani posiada posiada ten model ?
Gdzie można kupić