[Wrocław] Zdjęcia z majowego spotkania!!!

1. Data: 2005-05-21 20:59:06

Temat: [Wrocław] Zdjęcia z majowego spotkania!!!
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie wroclawianek można już obejrzeć zdjecia z ostatniego, majowego spotkania.
Zapraszam serdecznie!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

2. Data: 2005-05-22 08:30:20

Temat: Re: [Wrocław] Zdjęcia z majowego spotkania!!!
Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak strasznie żałuję, że już mnie nie ma...
Piękne prace, jak zwykle!

st.

3. Data: 2005-05-22 09:35:58

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szydełko przecudnej urody, top, firanka.
Format obrazów powala mnie na ziemię.
Róże piękne.
Podziwiam, podziwiam , podziwiam :)

--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

4. Data: 2005-05-22 11:23:35

Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer wrote:
> Na stronie wroclawianek można już obejrzeć zdjecia z ostatniego,
> majowego spotkania.
> Zapraszam serdecznie!

Piekne prace!!!
Cudne wszystko:)

Starsznie mi sie podoba bluzka Sarenki - bardzo trudno taka uszyc?

pozdr
aga

5. Data: 2005-05-22 16:31:00

Od: "tadela" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na stronie wroclawianek można już obejrzeć zdjecia z ostatniego, majowego
spotkania.
> Ula, z czego robiłaś top w rudym kolorze, może to była Kaja z Ariadny? a
jeśli tak, to jakim szydełkiem robiłaś ten topik ?
Tadela

6. Data: 2005-05-22 18:48:32

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tadela" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> spotkania.
> jeśli tak, to jakim szydełkiem robiłaś ten topik ?
> Tadela

To rude to Hamera, szydelko 1,5 mm

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

7. Data: 2005-05-23 08:03:41

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Na stronie wroclawianek można już obejrzeć zdjecia z ostatniego, majowego
> [...]

Widzę że spotkanie zdominowane tym razem przez krzyżyki. Wszystkie przecudne
a ja zakochałam się w tym akcie :
http://www.wroclawianki.art.pl/spotkania/2005-05-07/
slides/maj011img_0009.ph
Pięknie proszę właścicielkę o schemacik.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Aga

8. Data: 2005-05-23 08:06:15

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz link : http://glinki.com/?l=7h3h4q

9. Data: 2005-05-24 16:40:18

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 21 maja 2005 22:59 użytkownik
Dorota Ruebenbauer, sącząc kawkę, wyklepał:

> Na stronie wroclawianek można już obejrzeć zdjecia z ostatniego, majowego
> spotkania. Zapraszam serdecznie!

Jezu, dziewczyny, jakie wy przepiękne rzeczy robicie :)))

Krusz.
lamerka z pierwszym fartuszkiem
--
Kruszyna
#GG 3084947

10. Data: 2005-05-24 19:11:58

Od: sarenka <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> Piekne prace!!!
> Cudne wszystko:)
>
> Starsznie mi sie podoba bluzka Sarenki - bardzo trudno taka uszyc?

Przyznaje się, że 3/4 formy jest zainspirowane z ubiegłorocznej Burdy.
Pozostała część inwencja własna. Co do stopnia trudności - dwa krótkie
wieczory :))

Bardzo dziękuje za słowa uznania, ale na spotkaniu było dużo dużo
duuuużo więcej cudów i cudeniek..

Pozdrawiam gorąco - Sarenka z Wrocławia

"Mala diana" 5/2005
Pomysł na XXX
Zakładki
Kilka schematów z DMC
sweterek w ananaski i kłopoty [szydełko]