[Wroclaw] a moze by tak na...

1. Data: 2005-02-06 17:19:23

Temat: [Wroclaw] a moze by tak na...
Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze by tak wroclawska czesc PRU spotkala sie? najlepiej na konsumpcji
czegos cieplego- lody juz byly, pizza byla, ostatnio ktos cos wspominal o
lokalu w ktorym serwuja makarony ew. o nalesnikarni (tak sie toto zwie?)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-02-06 18:26:48

Temat: Re: [Wroclaw] a moze by tak na...
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> napisał w wiadomości

> A moze by tak wroclawska czesc PRU spotkala sie?

Jestem zdecydowanie za :)

> czegos cieplego- lody juz byly, pizza byla, ostatnio ktos cos wspominal o
> lokalu w ktorym serwuja makarony ew. o nalesnikarni (tak sie toto zwie?)

Jak naleśniki, to pewnie ja chciałam przeforsować Pastelową. Nadal polecam
ten lokal - kilkadziesiąt przeróżnych naleśniorów od takich na słodko, po
takie z mięsem, serem, szynką, szpinakiem i co tam jeszcze można wymyślić.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-02-06 20:14:16

Od: Agata <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek napisał(a):
> [...]
> lokalu w ktorym serwuja makarony ew. o nalesnikarni (tak sie toto zwie?)

to moze jest ktos z Torunia ;>

1. Data: 2005-02-06 20:44:51

Od: "Katarzyna" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lokalu w ktorym serwuja makarony ew. o nalesnikarni (tak sie toto zwie?)

podchwytuje pomysł ;)
a może ktoś z Trómiasta?

1. Data: 2005-02-06 20:45:53

Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> to moze jest ktos z Torunia ;>

ha, z Torunia to ja bylam, tak do czerwca 2002 wlacznie ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-02-06 20:58:35

Od: Agata <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek napisał(a):
> Użytkownik "Agata" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> ha, z Torunia to ja bylam, tak do czerwca 2002 wlacznie ;)
>
> pozdr
> Asiek

uuuuuuuuu jak moglas sie z Torunia wyprowadzic ?:>

1. Data: 2005-02-06 21:17:41

Temat: Re: [Warszawa] a moze by tak na...
Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lokalu w ktorym serwuja makarony ew. o nalesnikarni (tak sie toto zwie?)

Również podłapuję pomysł, a może też Warszawiacy??:)

1. Data: 2005-02-06 22:09:10

Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uuuuuuuuu jak moglas sie z Torunia wyprowadzic ?:>

serce nie sluga... ;))
Ale zagladam do Torunia 3-4 razy w roku, straszny mam do tego miasta
sentyment.

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-02-06 22:20:44

Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <I...@w...pl> napisał w wiadomości

> Również podłapuję pomysł, a może też Warszawiacy??:)

to moze kiedys sie uda zrobic ogolnopolski sped PRU? ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-02-06 22:26:24

Od: Sana/Anna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> Również podłapuję pomysł, a może też Warszawiacy??:)

Jakoś we wrześniu próbowałam namówić warszawianki na takie spotkanie -
mnie się nie powodiodło. Ale próbuj, próbuj...

--
gg:371734
Dwa półgłówki nie tworzą całej głowy (T. Kotarbiński)

Mincer Mona-Liza
łamiące i rozdwajające paznokcie
Vichy dobra marka, czy aby na pewno ?
Nowości marzec - Oriflame
Kosmetyki z olejkiem z drzewka herbacianego