Wrocław, fryzjer, chwalę.

1. Data: 2004-01-12 19:27:52

Temat: Wrocław, fryzjer, chwalę.
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem przypadkowo poszłam do fryzjera i jestem bardzo zadowolona.
Jest to zakład przy ulicy Stroińskiej (przystanek autobusowy Gaj,
autobusy 146 i 136), "Salonik Fryzjerski Nina".
Po raz pierwszy od roku ostrzyżono mnie dokładnie tak jak chciałam, i to
za zawrotną sumę 15zł. Polecam.
Nr telefonu do zakładu 336-03-87 (poprosić fryzjerkę).

UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-01-12 19:42:52

Temat: Re: Wrocław, fryzjer, chwalę.
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

..
> [...]
> za zawrotną sumę 15zł. Polecam.
> Nr telefonu do zakładu 336-03-87 (poprosić fryzjerkę).

juz ci zazdroszcze ;) I jeszcze do wroclawia mam tak daleko....
nie mowiac o tym ze moja fryzjerka cos zdrozala i na dodatek ostatnio za
bardzo sie wymadrza ;)

gratuluje :)))))

Pozdr

1. Data: 2004-01-12 21:36:23

Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> juz ci zazdroszcze ;) I jeszcze do wroclawia mam tak daleko....
> nie mowiac o tym ze moja fryzjerka cos zdrozala i na dodatek ostatnio za

U mnie to samo.
Pałętam się między Zabrzem a Wrocławiem.
Moja fryzjerka w dziurze pod Zabrzem ostatnio co kwartał drożeje o 2 zł ;))
Wynik jest taki że w maju zeszłego roku ostatni raz u niej będąc zapłaciłam
22 zł i musiałam iść we Wrocławiu na poprawkę bo mi zrobiła coś dziwnego z
włosami długimi które miała tylko podciąć.
A w centrum Wrocławia zapłaciłam miesiąc temu 17 zł..
Nie rozumiem tego.

1. Data: 2004-01-12 21:49:58

Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bam" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> włosami długimi które miała tylko podciąć.
> A w centrum Wrocławia zapłaciłam miesiąc temu 17 zł..

Mój fryzjer po ostatniej wizycie też poinformował mnie o "małej podwyżce" -
o 15 zł - teraz cięcie włosów do ramion kosztuje 80 pln :(((
Jest gdzieś drożej we Wrocławiu?

Moni poszukująca nowego fryzjera

1. Data: 2004-01-12 21:56:55

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> włosami długimi które miała tylko podciąć.
> A w centrum Wrocławia zapłaciłam miesiąc temu 17 zł..

No kurka, Zabrze to widac metropolia ;)))))
Moja jakos tez mi zrobilam taki nr, ze wygladalam jkbym sie sama obcinala i
wkoncu moja siostra (ma uzdolnienia artystyczne) jakos sobie poradzila z tym
"schodkiem" jaki fryzjerce wyszedl, ale 35 zl juz nie moje. Shit! ze tak
powiem :(
Cale szczescie ze chce zafarbowania moich nieudanych pasemek zlecilam sama
sobie a nie jej, bylabym pewnie w plecy jeszcze wieksza kase a kolor tez
bylby nie tak jak chce, o kurka gdzie te czasy ze frzyjer byl tani i nie
nalzelo od niego duzo wymagac. A teraz nie dosc ze drogo to jeszcze
kicha.....a jak jakas jest dobra to ucieka za granice, juz 2 mi tak zwialy
:)
wot żyźń .....

1. Data: 2004-01-12 22:05:33

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

>nalzelo od niego duzo wymagac. A teraz nie dosc ze drogo to jeszcze
>kicha.....a jak jakas jest dobra to ucieka za granice, juz 2 mi tak zwialy
>:)
>wot żyźń .....

No... mi też jedna uciekła do Holandii...
Przypomniało mi się, że sensowna fryzjerka jest jeszcze w salonie
kosmetyczno-fryzjerskim przy ul. Bacha (boczna Wyszyńskiego, przystanek
koło browaru). Coś koło 30 zł tam płaciłam pół roku temu.
UlaK

1. Data: 2004-01-12 22:24:33

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosmetyczno-fryzjerskim przy ul. Bacha (boczna Wyszyńskiego, przystanek
> koło browaru). Coś koło 30 zł tam płaciłam pół roku temu.

no to chyba jak bede we wroclawiu to poza odpoczynkiem i zwiedzaniem pojde
tez do fryzjera ;)

Dzieki
pozdr

1. Data: 2004-01-13 09:49:26

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

" -
> o 15 zł - teraz cięcie włosów do ramion kosztuje 80 pln :(((
> Jest gdzieś drożej we Wrocławiu?
>
> Moni poszukująca nowego fryzjera

Więc pozwolę sobie zaproponować jednego fryzjera, do którego chodziłam przez
lata i nawet do którego przyjeżdżałam dopóku tu na miejscu nie znalazłam
dobrego zamiennika.
Jest to salon fryzjerski Lucyny i Janusza Fijałkowskich przy ulicy
Połanieckiej 17 (boczna Mieleckiej, równoległa do Hallera). Umawiałam się
tylko do pana Janusza - właściciela, jak dla mnie jest genialny. Trzeba się
umówić do niego co najmniej tydzień wcześniej, podaję telefon - 362 66 50.
Za ostrzyżenie półdługich włosów płaciłam 40-45 zł.

--
Kinga "Słowotok" Macyszyn

*Jeśli za pieniaczy uważasz osoby, które były uprzejme zwrócić
koleżance Kindze 'Słowotok' Macyszyn uwagę, że grupa dyskusyjna
to nie irc i dzięki temu Kinga 'Słowotok' Macyszyn zaczęła
się pienić, to tak, jestem zdecydowaną pieniaczką* [Aneta Reluga]

Podróbka czy oryginał? [pomóżcie]
Piling do ciala Planet Spa Avonu chwale
Nadbudowa zęba - jak to działa???
Gabinet kosmetyczny
"Smoky eyes" znacie jakies stronki z fotkami??