[Wrocław - gdzie?] Czepek i woreczek :)

1. Data: 2006-05-27 12:31:38

Temat: [Wrocław - gdzie?] Czepek i woreczek :)
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

gdzie we Wrocławiu można kupić foliowy czepek na głowę - mam maskę do
włosów, ktrą trzeba trzymać pod folią a wiązanie reklamówki na głowie jest
głupie :)
I po 2) gdzie można kupić woreczek na bieliznę (do prania w pralce). Wiem,
że mozna sobie uszyć :)
Dzieki za pomoc!
Pozdr!
Ania

--
"... przecież każdy chyba chce
aby trwało

2. Data: 2006-05-27 14:00:56

Temat: Re: [Wrocław - gdzie?] Czepek i woreczek :)
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> I po 2) gdzie można kupić woreczek na bieliznę (do prania w pralce).

Jak macie we Wrocławiu Cubusa, to tam są.

--
JoP

3. Data: 2006-05-27 16:01:58

Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał w wiadomości

> Jak macie we Wrocławiu Cubusa, to tam są.

Są są też tam widziałam, ba nawet sprzedawczyni chciała mi jeden wcisnąć ale
już mam - nie dałam się :-)

Bunny

4. Data: 2006-05-27 17:12:14

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> [...]
> jest głupie :)
> I po 2) gdzie można kupić woreczek na bieliznę (do prania w pralce).

W Jysk mozna kupic takie woreczki. A jak nie chce ci sie szyc to mozna biala
poszewke na jasiek wykorzystac :)

Zazula

5. Data: 2006-05-27 19:36:29

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> gdzie we Wrocławiu można kupić foliowy czepek na głowę - mam maskę do
> włosów, ktrą trzeba trzymać pod folią a wiązanie reklamówki na głowie jest
> głupie :)

Ja głowę owijam zwykłą folią aluminiową. Jeśli macie Galerię
Centrum to u nich bywają takie prysznicowe czepki.

Pozdrawiam
Iff

6. Data: 2006-05-28 04:59:12

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Hej!
>
> gdzie we Wrocławiu można kupić foliowy czepek na głowę - mam maskę do
> włosów, ktrą trzeba trzymać pod folią a wiązanie reklamówki na głowie jest
> głupie :)

Czepki mogą być w każdym sklepie z kosmetykami, ja mupiłam w takim
najzwyklejszym.

> I po 2) gdzie można kupić woreczek na bieliznę (do prania w pralce). Wiem,
> że mozna sobie uszyć :)

Tak jak mówiła Zazula, w Jysk można kupić. Ja mam taki siateczkowy, ale on
się średnio nadaje do prania w pralce np. podkolanówek czy rajstop
(nienawidzę prania ręcznego, no po porstu nie znoszę!), bo potrafią się
zaciągać. Nie jakoś tragicznie, ale zawsze.

Maja

Ile w Warszawie kosztuje...
do prostownicy - wlosy mokre czy suche?
Czy elastan to to samo co spandex?
krem anty-cellulitowy bez efektu chlodzenia
Wzdecia??