[Wroclaw] gdzie buty?

1. Data: 2003-09-09 16:17:26

Temat: [Wroclaw] gdzie buty?
Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, pomozcie ;)
Mam sukienke w kolorze hmm... czerwonego wina, poszukuje do niej pilnie
jakis butow. I nic. Pol Wroclawia juz oblecialam, i owszem sa buty czarne,
brazowe, bezowe, nawet niebieskie, a takich jakie ja chce nigdzie nie ma. A
marza mi sie najzwyklejsze w swiecie, proste buty, na niewielkim (max 5 cm)
obcasie, bez zadnych ozdobek, bez udziwnien i bron Boze nie lakierki.
Czy jakas dobra dusza moze mi podpowiedziec gdzie we Wro sa najwieksze
sklepy obuwnicze? ;)) (w Galerii dominikanskiej nie ma, w Feniksie nie ma, w
Kameleonie nie ma, wrrrr ;))

Asiek

1. Data: 2003-09-09 18:36:24

Temat: Re: [Wroclaw] gdzie buty?
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

Przejdz się do Korony, Carefoura, na Bielany, pospaceruj po pasażu - tam
powinien być spory wybór butów (zwłaszcza na Bielanach). W podziemiu Galerii
Centrum jest dosc spore stoisko obuwnicze ale takich raczej eleganckich
butow chyba tam nie znajdziesz. Mozesz jeszcze zobaczyc w Arenie (choc jak
szukalam tam butow dla mamy to bulo cienko ;-/ ale moze takie jak chcesz tam
będą). No i zostaje jeszcze Zielinskiego.
Pozdrawiam i zycze powodzenia w poszukiwaniach

Ania

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-09-09 19:57:24

Od: "KaRoLa" <c...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jest moze Zebra we Wroclawiu ?
Bo jezeli tak to tam powinnas znalezc.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-09-09 20:03:16

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KaRoLa napisał:
> A jest moze Zebra we Wroclawiu ?
> Bo jezeli tak to tam powinnas znalezc.
> Pozdrawiam
> K.

Na nieszczescie nie ma.

Justyna teskniaca za krakowskimi zebrami :]

--
+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!

1. Data: 2003-09-09 20:05:49

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Kubiak" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> tzn na ulicy Zielinskiego czy jest jakis specjalny sklep? ;)
Hehe... no niestety sklepu to nie ma, ale jak wiesz jest magiczne targowisko
;)))

> dzieki. Przyda sie ;))
Proszę bardzo :)))

Ania

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-09-09 20:06:52

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-09 20:07:56

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@n...tenbit.pl> napisał w wiadomości
> A jest moze Zebra we Wroclawiu ?
> Bo jezeli tak to tam powinnas znalezc.

a co to jest Zebra?

Asiek

1. Data: 2003-09-09 21:34:26

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na rogu Kościuszki i Kołłataja jest sklep z futrami oraz obuwiem. W
ubiegłym roku było to jedyne miejsce, w którym po atrakcyjnej cenie
zakupić można było błekitne, wygodne buty. Polecam ten sklep w okresie
wyprzedazy, bo obuwie jest bardzo eleganckie no i wygodne, a tylko w
tym okresie w normalnych cenach.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-09-10 07:09:51

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jakas dobra dusza moze mi podpowiedziec gdzie we Wro sa najwieksze
> sklepy obuwnicze? ;)) (w Galerii dominikanskiej nie ma, w Feniksie nie ma,
> Kameleonie nie ma, wrrrr ;))

W niesmiertelnej Arenie jest troche stoisk z butami, wybor jest spory, ale
przyznam, ze nie widzialam tam bordowych... W kazdym razie jesli byly, to
sportowe, bo na eleganckie zwrocilabym uwage ;(
A tak na peryferiach, to w Halach Strzegomskich na Nowym Dworze sa stoiska z
butami (ale tez nie wiem, co tam maja). A, jeszcze na samym Nowym Dworze,
przy tym obrzydliwym kosciele (kto zaprojektowal takie cudo??) jest sklep z
butami (niedaleko WBK). Na Psim Polu (starym) jest taki blaszak, to znaczy
hala blaszana i tam sa rozne butiki. Jest tez kilka sklepow z butami. Moze
tam?
Tylko tyle wiem...

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-10 08:01:17

Od: "Abigail" <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cm)
> obcasie, bez zadnych ozdobek, bez udziwnien i bron Boze nie lakierki.

ech szkoda ze kategorycznie nie chcesz lakierowanych, bo widzialam w
Deichmannie piekne lakierki wlasnie, bordowe, na nieduzym uroczym (raczej
kwadratowym) obcasiku, takie w starym stylu pantofelki a' la po babci ;-) z
paseczkiem na podbiciu i sprzaczka. Urocze :) Ale wnosze po Twojej
wiadomosci ze szukasz klasyki w innym wydaniu :)
Powodzenia, chyba moje przedpiszczynie wyczerpaly temat :-) oczywiscie
czasem jeszcze mozna jakies cuda wynalezc na zapomnianych kiermaszykach i
malych sklepach, ale trzeba czasu do takiego rajdu...

Pozdrawiam,

A.

układanie a przetłuszczanie włosów
jaki krem?