Wroclaw - gdzie szukac?

1. Data: 2002-09-26 09:28:54

Temat: Wroclaw - gdzie szukac?
Od: "Mickey" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Mam problem - za miesiac mamy z zona rocznice slubu (to nie ten problem :) i
chcialbym jej zafundowac .. no wlasnie, jakis karnet albo cos w tym stylu na
zabiegi kosmetyczne (jakies czyszczenie skory czy jak to sie tam nazywa).
Mam wiec pytania raczej do zenskiej czesci grupowiczek (czyli pewnie
przewazajacej :):
Po pierwsze primo: Co wlasciwie moznaby zafundowac 26-letniej mlodej mamusi
(nie obrazilaby sie za kuracje przeciwzmarszczkowa, ale na razie jej nie
potrzebuje :)
Po drugie primo: Gdzie i za ile (WROCLAW)? Tak zeby mi nie zrujnowac
kieszeni
(200-250, no max 300) i zeby po wszystkim nie bylo zadnych klopotow ze skora
(slyszalem, ze to sie zdarza). Najlepiej, zeby pani jej powiedzila, co
najlepiej jest jej zrobic, jakie potem kremy stosowac itd.

Pzdr
Mickey

krzyk ON
LUDZIE!!!! W KONCU SIE OBRONILEM !!!!! :-D
krzyk OFF

1. Data: 2002-09-26 10:57:12

Temat: Re: Wroclaw - gdzie szukac?
Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze - gratuluje obrony i rocznicy slubu ! A po drugie - dam Ci
namiary na niezły salon kosmetyczny, zadzwon tam i pogadaj z pania czy ma
jakies karnety jednorazowe na zabiegi albo niech wybierze to, co zona (a
raczej jej buzka i cialo)potrzebuje ( w ramach umowionej kwoty) a Ty
zapłacisz potem.. A nie sa koszmarnie drodzy za to fachowi, polecam.
Wyspa Piekna Instytu Kosmetykow Francuskich ul. Slezna, 783-30-05

1. Data: 2002-09-26 13:34:49

Od: "Czesio" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Polecam znanom wąskiej grupie osób kosmetyczke z wysokim kwalifikacjami,
doświadczeniem i rekomendacją. Uczęszczam do tego salonu kilka raz w roku,
gdy mam czas ( chociaz moja cera może potrzebowałaby częstszych wizyt, ale
brak czasu). Gabinet mieści się w centrum. Pani Jarmila potrafi doradzić,
przeprowadzić zabiegi (ilość i różnorodność zabiegów jest szeroka), a na
koniec wymasuje twarzyczkę co zawsze sprawia ogromną frajdę. Oczywiście
najlepiej zadżwonić i umówić się (żonę), a ponieważ ceny nie są wysokie
myślę,że przeznaczona przez Ciebie kwota może zagwarantować kilka wizyt..
Pozdrawiam i gratulacje z okazji rocznicy
Katarzyna (której też przyda sie masaż nie tylko twarzy, ale i ramion
bolących od noszenia 1,5 -rocznego "słoneczka"

1. Data: 2002-09-26 13:37:57

Od: "Czesio" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście zapomniałam o najważniejszym
Nr tel. 0601 416 946

Przepraszam za roztargnienie

1. Data: 2002-09-26 13:49:40

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Zabawne, że zanim przeczytałam odpowiedź, też chciałam polecić akurat ten
Salon Kosmetyczny ;-))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia
GG 643296 ICQ 54135378
--
Czasami myślę, że Bóg tworząc człowieka,
przecenił nieco swoje zdolności (O. Wilde)

1. Data: 2002-09-27 06:39:20

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Czesio <k...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amv2em$d32$...@o...biskupin.wroc.pl...
> Oczywiście zapomniałam o najważniejszym
> Nr tel. 0601 416 946
>
> Przepraszam za roztargnienie

przepraszam a ktory to salon i gdzie sie znajduje?

1. Data: 2002-09-27 19:12:34

Od: "Mickey" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czesio" <k...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Katarzyna (której też przyda sie masaż nie tylko twarzy, ale i ramion
> bolących od noszenia 1,5 -rocznego "słoneczka"

Dziekuje bardzo za rade i zyczenia.
BTW, nie masz tej bardziej barczystej polowy do dzwigania? :D (i masowania)

Pzdr
Mickey

1. Data: 2002-09-27 19:13:52

Od: "Mickey" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za rady, jeszcze nie wiem, na co sie zdecyduje (pewnie
rozpuszcze jezyka wsrod znajomych w pracy), obiecuje zdac relacje (albo
pogonie moje wieksze malenstwo :).
Pzdr
Mickey

[SPAM]Szwajcarski zegarek Delbana dla Ciebie
Re: balsam do ciala
Pasek do spodni
rankingi kosmetykow dziala
wyrównywanie brwi