Wroclaw-krem do rak Ziaji-kozie mleko

1. Data: 2003-01-14 22:51:41

Temat: Wroclaw-krem do rak Ziaji-kozie mleko
Od: "Kasia S." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z grupowiczek moglaby mi powiedziec gdzie we Wroclawiu kupie ten
krem, rozgladalam sie po roznych sklepach i nic:( Z gory dziekuje za info.
Pozdrawiam sennie, Kasia S.

1. Data: 2003-01-14 23:01:31

Temat: Odp: Wroclaw-krem do rak Ziaji-kozie mleko
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też od pewnego czasu chodząc po sklepach rozglądam się za tym
kremem. I nic... Po prostu go nie ma :-(

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-14 23:06:23

Temat: Re: Wroclaw-krem do rak Ziaji-kozie mleko
Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia S." <k...@w...pl> wystukał(a)

> Czy ktoras z grupowiczek moglaby mi powiedziec gdzie we Wroclawiu
>kupie ten krem,

nie wiem jak Wroclaw, ale w Trojmiescie jest cos takiego jak delikatesy
Bomi, gdzie maja wprost zdumiewajaca ilosc kosmetykow Ziaji, wiecej niz
w niejednym kosmetycznym... moze poszukajcie czegos takiego

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-01-14 23:58:01

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia S." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoras z grupowiczek moglaby mi powiedziec gdzie we Wroclawiu kupie
ten
> krem

Ziaji niestety nie spotkałam, ale kupiłam krem z krakowskiej Floriny, też do
rąk i z kozim mlekiem. Polecam!
Sądzę, że prawdopodobieństwo kupienia go w jakiejkolwiek drogerii jest
spore;)
Ja poprosiłanm panią z targowiska osiedlowego na Biskupinie i sprowadziła go
dla mnie.

Ewa

1. Data: 2003-01-15 00:33:42

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt, w Trójmieście Ziaja jest w Bomi, ale sieć sklepów Bomi jest tylko w
Gdyni, Gdańsku i Warszawie.
Pozdrawiam
Kasia

P.S Nie chce denerwować dziewczyn z Wrocławia, ale u mnie na osiedlu w
Gdańsku jest sklep patronacki Ziaji, z olbrzymim wyborem kosmetyków tej
firmy. W razie potrzeby mogę przesłać, gdybyście nie znalazły.
K.

1. Data: 2003-01-15 07:47:22

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ten
> krem, rozgladalam sie po roznych sklepach i nic:( Z gory dziekuje za info.

Nie wiem czy jest we Wroclawiu Super-Pharm ale tam widzialam ten krem .Ja
jestem z Opola.
Pozdrawiam - Beata :)

1. Data: 2003-01-15 08:15:16

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Znajoma" <z...@w...pl> wrote in message news:b033dq$5f0$1@news.tpi.pl...
> Nie wiem czy jest we Wroclawiu Super-Pharm ale tam widzialam ten krem .Ja
> jestem z Opola.

Wydaje mi sie,ze "Super -Pharm" jest tylko w Wawie i Opolu,
przynajmniej tak wynika z ich gazetki/ulotki/.

Adrianna

1. Data: 2003-01-15 08:45:09

Od: "Kamar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia S. wrote:
> Czy ktoras z grupowiczek moglaby mi powiedziec gdzie we Wroclawiu
> kupie ten krem, rozgladalam sie po roznych sklepach i nic:( Z gory
> dziekuje za info. Pozdrawiam sennie, Kasia S.

Jakieś dwa tygodnie temu był w Arenie na Komandorskiej.

Pozdrowienia
Kamar

1. Data: 2003-01-15 09:33:19

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> wrote:

[...]
> P.S Nie chce denerwować dziewczyn z Wrocławia, ale u mnie na osiedlu w
> Gdańsku jest sklep patronacki Ziaji, z olbrzymim wyborem kosmetyków tej
> firmy. W razie potrzeby mogę przesłać, gdybyście nie znalazły.

A gdzie dokladnie jest ten sklep? :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-01-15 09:38:11

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kamar" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Jakieś dwa tygodnie temu był w Arenie na Komandorskiej.

Taaaaaaak???????????
Ja ja mieszkam 2 metry dalej i nie wiedzialam, bo sie pytalam tylko o jeden
cien, ktorego tam nie bylo. Dzisiaj tam ide. Ale jak wczesniej o ten
specyfik pytalam, to nie mieli. Pewnie sie zastanowili i sprowadzili.
dzieki!
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

Witam wszystkich!!!
ciekawy artykul "Wojna na polskie wlosy"
pomocy
Zle trafiony kosmetyk
dobry fryzjer