Re: Wroclaw-ul.Kolejowa i nie tylko

From: "Kayra" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Wroclaw-ul.Kolejowa i nie tylko
Date: Wed, 30 Jul 2003 15:37:14 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@router.qnt.pl

No to powinnam napisać "poczytaj archiuwm", bo na temat tego patentu i
patyczaków pisałam kilka razy.
Popatrz tutaj:
http://www.sewandso.co.uk/ran701-0.html
Porównaj ceny ( 1 Ł to okolo 6 PLN; ponieważ my jeszcze nie w Unii to trzeba
od cen odjąc 17% )

Koszulka mieści 15, a nie 14 mulin ;-))) i w przeliczeniu na nasze to jakieś
3,50 PLN
A 10 patyczaków ( bo sa pakowane po 10 sztuk ) kosztuje 3,40 PLN, więć nie
wiem, skąd facet te kosmiczne 8 PLN wziął ;-)))
Mam i pudełka na muliny z tej serii, i folie, i travel baga, i patyczaki -
ściągałam na 3 razy w ciągu roku, na razie jestem "zaspokojona" i
baaaaaardzo zadowolona ( travel kolejny raz sie sprawdził na wakacjach ).
Zestawu za 50 $ sie nie opłaca, bo i tak trzeba dokupić i patyczaki i te
folie ( w oryginalnym travelu jest jedna folia i 10 patyczaków ).
Lepiej ściągać po kawałku, jak ja ;-)))
A poza tym to pudełka do przechowywania mulin podobno można już kupić w
Warszawie za ... 50 PLN, podczas gdzy z SewAndSo wychodzi niecałe 18 PLN
;-)))

Obawiam się , że nasi handlowcy zbyt szybko chcą na tym patencie zarobić,
tracąc raczej klientów ;-)))

Pozdrawiam,
Krysia

> Bylam dzisiaj w Pasmanterii na ul.Kolejowej.Wlasciciel moze zamowic w DMC
> folie do przechowywania mulin.
<ciach>