Wrocław - wystawa

1. Data: 2004-09-03 16:35:27

Temat: Wrocław - wystawa
Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro (4 VIII) w Klubie Filmu, Muzyki i Literatury
przy pl. Kościuszki we Wrocławiu o godzinie 14.00
nastąpi otwarcie wystawy haftu. Wystawa potrwa do
przyszłej soboty. Pani Maria, prosiła o przekazanie tej
wiadomosci. Myslę, że warto zobaczyć.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-09-03 16:54:36

Temat: Re: Wrocław - wystawa
Od: "Jola" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam.
> Mira Z. (Wrocław)
>
> Mirka, dzięki za informację. Pójdę na pewno. Myślę, że nie tylko ja.
Wrazenia przekażę.
Pozdrawiam.
Jola

1. Data: 2004-09-03 17:05:55

Od: "KasiaS" <n...@m...takiego.pl> szukaj wiadomości tego autora

prosimy o zdjecia dla tych co daleko miszkaja i nie beda widzialy
z gory dziekujemy
kasia

1. Data: 2004-09-04 07:02:25

Od: "Jola" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosimy o zdjecia dla tych co daleko miszkaja i nie beda widzialy
> z gory dziekujemy
> kasia

Kasiu, niestety nie mam aparatu cyfrowego. Na mnie więc nie możecie liczyć,
jesli chodzi o zdjęcia. Ale postaram sie dokładnie opisać. A może któraś z
dziewczyn pójdzie z aparatem? Ja dzisiaj ostro się mobilizuję i może zdążę
nawet na wernisaż

Pozdrawiam
Jola

1. Data: 2004-09-04 07:16:48

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziewczyn pójdzie z aparatem? Ja dzisiaj ostro się mobilizuję i może zdążę

zabiore aparat, a tam bredzie mozna robic zdjecia??

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-09-04 08:23:54

Od: "Jola" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zabiore aparat, a tam bredzie mozna robic zdjecia??
>
> --
> Pozdrawiam Ula Wrocław

Ula, jak byłam na otwarciu ostatniej wystawy, było sporo ludzi z aparatami.
Chyba pstrykali zdjecia, ale głowy nie dam, bo nie zwracałam na to uwagi,
ogladałam prace. Mysle, ze mozna spytać. Będę dzisiaj, spytam. Poza tym myśle,
że jak robić zdjęcia to nie na wernisażu, bo tam jest za duzy tłok.
Pozdrawiam.
Jola

1. Data: 2004-09-04 16:38:38

Od: "Jola" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam dzisiaj na wystawie. Tematem są kwiaty z polskich łąk, pól i lasów.
Prace wykonane krzyżykiem, półkrzyzykiem, haftem płaskim, richelieu. Obrazy i
serwety. Duże, mniejsze i całkiem malutkie. Całe bukiety i pojedyńcze kwiaty.
Maki, róże, irysy, słoneczniki, margaretki, rumianki, bławatki itp.Kazdy
znajdzie coś dla siebie. Zdjęcia mozna robić.

Pozdrawiam.

Jola

OT trochę długie, może humorystyczne
[szydełko\druty] Biała narzutka