Wrogowie

201. Data: 2013-05-21 15:10:55

Temat: Re: kto gdzie ma kogo
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-21 14:33, obywatel ZOŁZA uprzejmie donosi:

Oj, żebyś się nie zdziwniła

202. Data: 2013-05-21 15:11:08

Temat: Re: Wrogowie
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> OK- masz rację. Jest różnica. Jednak spytam wobec tego:
>
> Czy te złe chwile, które przywołałaś w swoich wspomnieniach- są ciekawszym
> doświadczeniem od tych dobrych? Czy nie chciała byś, żeby te doświadczanie
> dobrego było nieustanne?

:-DDDDDDD
Nieustajaco mnie bawisz

203. Data: 2013-05-21 15:11:59

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-21 15:09, Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> ryli?

nu hyba tak jak tfierdzi. un sie nie myli ;>

--
humor z zeszytu: " Dziedziczność pozwala wyjaśnić, dlaczego skoro
dziadek i ojciec nie mieli dzieci, to i my będziemy bezdzietni."

204. Data: 2013-05-21 15:12:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> I jeszcze jedno- zaprzestaję pisania do Ciebie- od tego momentu.

Od tego momentu, do tego slupka o tam.

205. Data: 2013-05-21 15:14:00

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-21 15:11, Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> :-DDDDDDD
> Nieustajaco mnie bawisz

najwyższa pora na sygnaturkę _alleluja_ po takim njusje
bo co przy tym prawda cośtam i cośtam

206. Data: 2013-05-21 15:14:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-19 19:50, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

> A to nie wolno dnia świętego świętować?

Swietowanie w odroznianiu od codziennosci jest.

207. Data: 2013-05-21 15:18:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nu hyba tak jak tfierdzi. un sie nie myli ;>

Skoro mu to tak lekko do glowy przyszlo, moze rzeczywisce obgaduje? Na
zlodzieju czapka ten tego.

208. Data: 2013-05-21 15:21:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najwyższa pora na sygnaturkę _alleluja_ po takim njusje
> bo co przy tym prawda cośtam i cośtam

Oj, pisanka z tego bydzie jak nic.

209. Data: 2013-05-21 15:22:07

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 May 2013 15:08:26 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> No tak, wydawalo mi sie, ze traktujemy ludzi adekwatnie do tego jak ich
> postrzegamy, ale moge sie mylic. Moze i mea culpa ale nie tak do konca.
>
> Ale czaisz zasadnosc mojej wypowiedzi - sprzeciw wobec wmawianiom chirka
> Isce, za ta traktuje iksele jak swoja mame. Swiadomie nie zauwazasz?

Czy ja komentowałam zdanie Chirka, czy Twoje?

M.

210. Data: 2013-05-21 15:33:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja komentowałam zdanie Chirka, czy Twoje?

Moj odpor wobec wmawian chirka - w jakis sposob Cie uklul. Nie mam
mozliwosci bronic jego poprawnisci abstrahujac od meritum. Nie rozumiem,
twego obruszenia.

Kim są Boży szaleńcy?
Religijne zapalenie mózgu.
Nieszczęsliwi są wśród nas... :)
Dla zainteresowanych tematem mutacji w genie BRCA1 i BRCA2
Prełka