Wrogowie

211. Data: 2013-05-21 15:40:41

Temat: Re: kto gdzie ma kogo
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 May 2013 14:33:09 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> a propos traktowania jak ja odczuwam.
> [...]
> ty traktujesz mnie życzliwie
> acz ostrożnie.

Po prostu wyczuwam Twój dystans.
A gdy go wyczuwam, sama go zachowuję,
chociaż czasami zapewne to mój dystans
jest powodem zdystansowania drugiej osoby :)

Ale nic to, może kiedyś będziemy względem siebie mniej zdystansowane :)

M.

212. Data: 2013-05-21 15:46:27

Temat: Re: Wrogowie
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 May 2013 15:33:38 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moj odpor wobec wmawian chirka - w jakis sposob Cie uklul. Nie mam
> mozliwosci bronic jego poprawnisci abstrahujac od meritum. Nie rozumiem,
> twego obruszenia.

To nie jest obruszenie.
Skoro chcesz walczyć z wymysłami Chirka, powinieneś trzymać się faktów, a
nie je przekłamywać czy naciągać.

M.

213. Data: 2013-05-21 15:48:29

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-21 15:40, Fragile pisze:

> [...]
> jest powodem zdystansowania drugiej osoby :)
>
> Ale nic to, może kiedyś będziemy względem siebie mniej zdystansowane :)
nie daj sie ponieść tutejszemu klimatowi
fra, znamy się troszke z maili i ja do ciebie nic
nie mam. :) zresztą, do nikogo nic nie mam choć przychodze
sie tu troszke odstresować, bo tu jest dość specyficznie.

--
humor z zeszytu: " Dziedziczność pozwala wyjaśnić, dlaczego skoro
dziadek i ojciec nie mieli dzieci, to i my będziemy bezdzietni."

214. Data: 2013-05-21 15:59:52

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 May 2013 15:48:29 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> nie daj sie ponieść tutejszemu klimatowi
> fra,

No coś Ty :) Nie jestem tego typu człowiekiem.
Jam nie chorągiewka. Mam swoje zdanie.

> znamy się troszke z maili i ja do ciebie nic
> nie mam. :)

Ja również do Ciebie nic nie mam.
A nie, sorry, mam!
Nić szczerej symaptii :)

> zresztą, do nikogo nic nie mam choć przychodze
> sie tu troszke odstresować, bo tu jest dość specyficznie.

Jest bardzo specyficznie, ale rzeczywiście można się tu
trochę oderwać od rzeczywistości. Byleby nie za bardzo,
bo potem takie oderwańce po ulicach chodzą :)

M.

215. Data: 2013-05-21 15:59:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-21 14:59, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> OK- masz rację. Jest różnica. Jednak spytam wobec tego:
>
> Czy te złe chwile, które przywołałaś w swoich wspomnieniach- są
> ciekawszym doświadczeniem od tych dobrych? Czy nie chciała byś, żeby te
> doświadczanie dobrego było nieustanne?

Nieustanne dobro nie jest takie dobre.
Zwłaszcza towarzysko.

216. Data: 2013-05-21 16:02:10

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 May 2013 15:59:52 +0200, Fragile napisał(a):

> No coś Ty :) Nie jestem tego typu człowiekiem.
> Jam nie chorągiewka. Mam swoje zdanie.

> Ja również do Ciebie nic nie mam.
> A nie, sorry, mam!
> Nić szczerej symaptii :)

Sympatii! :)

> Jest bardzo specyficznie, ale rzeczywiście można się tu
> trochę oderwać od rzeczywistości. Byleby nie za bardzo,
> bo potem takie oderwańce po ulicach chodzą :)

No!

M.

217. Data: 2013-05-21 16:12:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest obruszenie.
> Skoro chcesz walczyć z wymysłami Chirka, powinieneś trzymać się faktów, a
> nie je przekłamywać czy naciągać.

Moment, chirek wmawia Isce, ze robi cos (niech ci bedzie: podobnego) co tak
naprawde iksela wobec niej, ja to wskazuje, a Ty mi mowisz, ze ja naciagam i
przeklamuje?

Powiedz no jasno, o co Tobie chodzi, bo nie chce mi sie bawic w podchody.

218. Data: 2013-05-21 16:19:07

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA"

>olo nie ma o mnie zdania,
W 3 kategoriach, lubić, neutralnie, nie lubić to cię dziołcha lubię.
Większość wypowiedzi pspsowiczów jest przewidywalnych, twoje trudniej
prognozować.
Więc myślę, że żeby cię poznać i trochę zrozumieć, to większą niż zwykle
beczkę soli trzeba zjeść.
Ale najgorsze w tym wszystkim, że nawet co do tego, nie jestem w pełni
przekonany :)

pzdr
olo

219. Data: 2013-05-21 16:23:23

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>Aż żem siem zapowietrzała.

Trzeba się koniecznie odpowietrzyć a może i przy odazji odmetanizować ;)))

pzdr
olo

220. Data: 2013-05-21 16:31:34

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>Albowiem ponieważ każdy ma prawo do własnego złego.

Trawestując S. Staszewskiego to:
"Z tylu różnych dróg przez życie każdy ma prawo wybrać "złe""
http://www.youtube.com/watch?v=YgFT_HRlIc4

pzdr
olo

Kim są Boży szaleńcy?
Religijne zapalenie mózgu.
Nieszczęsliwi są wśród nas... :)
Dla zainteresowanych tematem mutacji w genie BRCA1 i BRCA2
Prełka