Wsciekle lososie

1. Data: 2004-01-17 02:02:23

Temat: Wsciekle lososie
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Poszlam dzis do sklepu, zeby kupic cos na obiad, malego, ale
konkretnego, jak mieso, czy rybe. No i chodze po sklepie, i o uszy mi
sie obiaja takie rozmowy:
przy dziale miesnym: nie, my nie wycofujemy wolowiny, chociaz popyt
spadl znacznie od czasu, gdy oglosili w TV ze mamy wsiekla wolowine...
przy dziale rybnym: nie, nie sprzedajemy dzis lososi z farmy, bo nie ma
chetnych, od czasu, gdy w TV oglosili, ze poziom toksyn w tych rybach
jest zabojczy....
przy dziale drobiowym: nie, nie mamy dzis kurczakow organicznych,
wszystkie sprzedane, ale mamy duza przecene na wolowine w sasiednim dziale...

no i tak w koncu miesa nie kupilam. Poszlam obejrzec organiczne warzywa,
kapusty z metka i stemplem, korzenie selera, salaty...i nagle zablysly
mi oczy, bo oto zobaczylam murchle (smardze) swieze, piekne, dorodne, z
hodowli organicznej.

Wniosek: ci z nas, ktorzy nie chca sie truc jedzeniem, niedluga zdechna
z glodu, albo zaczna hodowac wlasne jedzenie.

Dzis na obiad mamy makaron z maslem czosnkowym i smardzami, dodatkowo
surowke z selera z organiczna smietana, w ktorej sklad wchodzi...tylko
smietana! bez gum, bez swinstw, bez niczego (ze tez udalo mi sie taka dostac!).

Jak wy dajecie sobie rade ze znalezieniem jedzenia, ktore nie truje?

MB

1. Data: 2004-01-17 02:21:18

Temat: Re: Wsciekle lososie
Od: w...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dostac!).

> Jak wy dajecie sobie rade ze znalezieniem jedzenia, ktore nie truje?

U nas? No problem.
Łosoś pod każdą postacią w każdym rybnym sklepie, wołowinka jaśniutka,
młodziutka bez konserwantów, kurczaczki smaczne i bez chemii, warzywka bez
modyfikacji genetycznych i nawozów.
Gdzie? W Polsce, w kazdym sklepie i na targu!

1. Data: 2004-01-17 08:07:55

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@o...com>,
Magdalena Bassett <m...@o...com> wrote:

> Jak wy dajecie sobie rade ze znalezieniem jedzenia, ktore nie truje?

Nie słuchamy plotek.

Władysław

1. Data: 2004-01-17 09:08:51

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett napisał:
> [...]
> przy dziale drobiowym: nie, nie mamy dzis kurczakow organicznych,
> wszystkie sprzedane, ale mamy duza przecene na wolowine w sasiednim dziale...

Serio? Bo ten opis,to jak z jakiejś komedii satyrycznej...

> Jak wy dajecie sobie rade ze znalezieniem jedzenia, ktore nie truje?

Nie zastanawiam się nad tym zbytnio. Jest tyle ciekawszych i
ważniejszych spraw :) A jedzenie kupuję przeważnie na Kleparzu, 'prosto
od chłopa, świeże jaja własne' - autentyczny napis na koszu z jajkami ;)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-17 09:17:54

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <buau2q$bkb$1@inews.gazeta.pl>,
BasiaBjk <b...@q...pl> wrote:

> Nie zastanawiam się nad tym zbytnio. Jest tyle ciekawszych i
> ważniejszych spraw :) A jedzenie kupuję przeważnie na Kleparzu, 'prosto
> od chłopa, świeże jaja własne' - autentyczny napis na koszu z jajkami ;)

Właśnie radio podało, że w Toruniu i bodajże Gdańsku kilkadziesiąt sób
choruje na włośnicę po zjedzeniu wędlin od chłopa.

Władysław

1. Data: 2004-01-17 09:21:09

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Właśnie radio podało, że w Toruniu i bodajże Gdańsku kilkadziesiąt sób
> choruje na włośnicę po zjedzeniu wędlin od chłopa.

Nie słuchaj plotek ;)
--
pa, BasiaBjk, jaroszka
Ps. jaja (świeże, własne) nie wędliny

1. Data: 2004-01-17 09:51:14

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl>

> Nie słuchaj plotek ;)

:-))))))))))))
Ale w telewizorze też było.
:-(

pozdr. Jerzy

1. Data: 2004-01-17 09:57:57

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN napisał:

> :-))))))))))))
> Ale w telewizorze też było.
> :-(

Qrczę wściekłe, pora przemysleć sprawę, skoro nawet w telewizorze ;)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-17 10:14:08

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurczaczki smaczne i bez chemii

Kurczaki smaczne i bez chemii? Chyba zartujesz...

Anka

1. Data: 2004-01-17 10:31:16

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> przy dziale rybnym: nie, nie sprzedajemy dzis lososi z farmy, bo nie ma
> chetnych, od czasu, gdy w TV oglosili, ze poziom toksyn w tych rybach
> jest zabojczy....
Pamietaj ze mieszkasz we wspanialym jueseju pod rzadami jeszcze
wspanialszego Jurka W. Krzaczka ...
Ploty o lososiach norweskich to zapewne element "wojny celnej" USA - UE.
Przeciw francuskim winom, serom i nawet french fries tez juz byly protesty,
nieprawdaz?
Na szczescie u nas mozna kupic duzo zywnosci z malych farm, nie pedzonych
chemia i hormonami. No i mamy lososie baltyckie :-)
Nie dajmy sie zwariowac ....

Pozdrawiam
Magdalena

---

Zupa kukurydziana dla Kingi M. i nie tylko :-) [P]
ocet malinowy, zielone wino imbirowe
przesolona lazania...
drożdżowy topielec - pytanie uściślające
Szybkie gołabki iINACZEJ