Wsparcie dla potrzebujących...

1. Data: 2002-12-22 18:07:19

Temat: Wsparcie dla potrzebujących...
Od: "Kasia T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Kochani!
Jestem stałą czytelniczką tej grópy i czsem też zabieram głos. Kidys juz o
tym pisałam, ale bez żadnej reakcji z Waszej strony, więc pomyslałam
sobie,że może teraz- w ten Swiąteczny czas- może znajdzie sie ktoś, kto
czyje sie samotny, smutny , opuszczony, bezradny...
Jestem osoba niepełnosprawną od urodzenia, ale miałam to szcęście, że
trafiłam na wspaniałą rodzinę, w której przyszłam na Swiat, i która mi nigdy
nie dawała odczuć, że jestem inna, gorsz, lub, że nie dam sobie z czyms rady
w zyciu. Teraz mam 23 lata i jestem ze wspaniałym mężczyzną, który również
mnie docenia i kocha taką, jaką jestem.
Czuję się silną osobą i chciałabym nawiązac kontakt z niepełnosprawnymi,
którzy nie mają wielu przychylnych ludzi wokół siebie, potrzebuja wsparcia,
rozmowy...
Odezwijcie się a odpowiem na każde pytanie i wysłucham o nawet najmniejszym
problemie. Chciałabym Wam dać odrobinę chociaż tej mojej wiary w lepsze
jutro i we własne mozliwosci, bo jesteście wspaniali- ja w to wierzę.
Jesli macie potrzebę lub ochote to możecie pisac na grupę lub bezpośrednio
do mnie: k...@i...pl
Trzymajcie się cieplutko!
kasia .

2. Data: 2002-12-22 18:25:30

Temat: Re: Wsparcie dla potrzebuj+-cych...
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia T. pisze w news:au4v12$fil$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl

> Czuję się siln+- osob+- i chciałabym nawi+-zac kontakt z niepełnosprawnymi,
> którzy nie maj+- wielu przychylnych ludzi wokół siebie, potrzebuja wsparcia,
> rozmowy...

Kasia, jesteś wielka. I mimo, że w tej chwili nie potrzebuję już
tak bardzo wsparacia, jak rok temu o tej porze (mam już swoje
źródełko wsparcia :)), cieszę się, że jesteś. I wiesz, myślę
sobie, że brak wieści, to dobre wieści. :-) Może fakt, że nikt
nie pisze, znaczy, że nie jest tak bardzo żle? :-)

Pozdrawiam Cię ciepluteńko.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2002-12-23 17:36:58

Od: "Kasia T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie, że brak wieści, to dobre wieści. :-) Może fakt, że nikt
> nie pisze, znaczy, że nie jest tak bardzo żle? :-)

Witam!
Tak właśnie staram się sobie wytłumaczyć brak odzewu na moją propozycję:-)
Dzięki za maila i mam nadzieję,że mimo wszystko o sukcesach i szczęsciu też
można pisać...
Nadal czekam na Was kochani! pozdrawiam cieplutko i korzystając z okazji
skladam wam wszystkim najlepsze życzenia Swiateczne. Oby ten magiczny czas
był pełen radości i miłości dla wszystkich a nadchodzacy Nowy Roczek
przyniósł Wam same cieplutkie i szczęsliwe dni pelne optymizmu i wiary we
własne mozliwosci. Pamietajcie że możecie na mnie liczyc nawet jesli smutki
i problemy was omijaja:-)
Kasia.

4. Data: 2002-12-23 17:46:21

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia T. pisze w news:au7hk1$k62$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl

> Tak wła?nie staram się sobie wytłumaczyć brak odzewu na moj+- propozycję:-)
> Dzięki za maila i mam nadzieję,że mimo wszystko o sukcesach i szczęsciu też
> można pisać...

Można. I nawet trzeba! I szkoda, że tak mało o tym piszemy na psi.
Chociaż ostatnio i na psi jakoś jaśniej, weselej, offtopiczniej.
:D

Daga

P.S. Jesteś z Wrocławia? Jeśli tak, to za kilka miesięcy będziemy
krajankami. :-))

5. Data: 2002-12-23 22:43:36

Od: "Kasia T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :D
>
> Daga
>
> P.S. Jesteś z Wrocławia? Jeśli tak, to za kilka miesięcy będziemy

Cześć! Niestety nie jestem z Wrocławia ani z Krakowa...
Mieszkam w Katowicach.
Pozdrawiam wszystkich! Trzymajcie się cieplutko :-)

6. Data: 2002-12-23 22:54:46

Od: "Sylwi@" <xyz13@ Dziwny jest ten świat.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> Cześć! Niestety nie jestem z Wrocławia ani z Krakowa...
> Mieszkam w Katowicach.
> Pozdrawiam wszystkich! Trzymajcie się cieplutko :-)

Dobry wieczór,
No cóż Dagmaro, wychodzi na to, że Kasia to moja sąsiadka :-)

Witaj Kasiu,

--
Do usłyszenia
Sylwia

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

7. Data: 2002-12-24 08:26:32

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwi@ pisze w news:au8492$530$1@news.tpi.pl

> No cóż Dagmaro, wychodzi na to, że Kasia to moja sąsiadka :-)

Nic nie szkodzi, Katowice też bliskie mojemu sercu są i czasem
tam bywam. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

8. Data: 2002-12-24 09:44:47

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" napisał(a):

> Użytkownik "Kasia T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dobry wieczór,
> No cóż Dagmaro, wychodzi na to, że Kasia to moja sąsiadka :-)

Moja też prawie - z Gliwic to rzut beretem :))
Widzę - że gdyby tak wszyscy z Górnego Śląska i Zagłębia
się odezwali - byłaby całkiem spora grupa :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

9. Data: 2002-12-24 13:05:56

Od: "Sylwi@" <xyz13@ Dziwny jest ten świat.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> Nic nie szkodzi, Katowice też bliskie mojemu sercu są i czasem
> tam bywam. :-)

Nie widze problemu, zapraszam :-)
Spotkamy sie wszyscy !!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Do usłyszenia
Sylwia

10. Data: 2002-12-24 23:34:02

Od: "Kasia T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Widzę - że gdyby tak wszyscy z Górnego Śląska i Zagłębia
> się odezwali - byłaby całkiem spora grupa :)

Witam ponownie!
Nie mam nic przeciwko naszemu zebraniu:-)
Pozdrawiam serdecznie i cieplutko...
Mam nadzieję, że napiszecie do mnie jeszcze? uwielbiam czytać maile i
odpisywać na nie. Równie miłe to jest na grupie jak i na priva:-)
Trzymajcie się!
Kasia.

Wszystkim Wam
Wszystkiego co najlepsze - duuuużo miłości
biblioteka interenetowa polska
Zyczenia
Święta