Wspólnota Mieszkaniowa

1. Data: 2002-05-09 13:04:10

Temat: Wspólnota Mieszkaniowa
Od: "Bogusław Kucharski" <n...@w...pl.no-spam-thx> szukaj wiadomości tego autora

Mam zagwostkę i proszę o radę.
Administracja naszych domów przekształciła się w firmę zarządzającą, tak jak
chciał ustawodawca. A mieszkańcy mieszkań własnościowych uformowali
wspólnotę mieszkaniową. Ta z kolei Wydała na świat trzy osoby, zwane od
tamtej chwili zarządem, w tym mnie.
No i problem.
Jutro mam podpisywać z zarządcą umowę o świadczenie usług. Pytania:
Czy jest coś o czym powinienem wiedzieć?
Czy ktoś podpisywał już taką umowę i może mi zwrócić uwagę na jakieś kruczki
lub wadliwe (dla wspólnoty) sformułowania? (umowa jest stworzona przez
zarządcę)
Czy mogę podpisać taką umowę na rok a nie na "czas nieokreślony" jak chce
zarządca? I czy jest jakiś przewidziany ustawą / przepisami okres
funkcjonowania zarządu wspólnoty mieszkaniowej?
Czy przy proporcji mieszkań 55% gmina - 45% wspólnota mieszkaniowa mamy
szansę na zmianę czegokolwiek (tak na prawdę)?
Czy możemy się nie zgodzić (wobec takiej proporcji) na zarządzanie
nieruchomością wspólną firmy powstałej ze starej administracji? (przez 40
lat nieruchomość nie była zarządzana właściwie - żadnych remontów, tylko
naprawy bieżące - i oprócz nazwy niewiele się tam zmieniło, a więc można
także założyć, że i zarządzanie nie zmieni się...)
Jak szukać ewentualnego innego Zarządcy? Czy mamy możliwość zatrudnienia
takiego? (nie mamy większości...) Czy ktoś ma może podobne doświadczenia?
Czy istnieje w internecie jakieś forum poświęcone wspólnotom mieszkaniowym?

Za odpowiedz na którekolwiek z powyższych pytań i pomoc byłbym bardzo
wdzięczny, bo zostałem z tym całym bałaganem właściwie sam... ;-) A jeśli ja
się tym nie zajmę, to staruszki będą narzekały, płaciły a nieruchomość
niszczała...(w tym miejscu jakaś inna, dowolnie podsunięta przez wyobraźnię
apokalipsa ;-))

Pozdrawiam,

Bogdan

1. Data: 2002-05-09 13:24:58

Temat: Re: Wspólnota Mieszkaniowa
Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Kucharski" <n...@w...pl.no-spam-thx> napisał w
wiadomości news:etuC8.204579$vc2.2321668@news.chello.at...
> Mam zagwostkę i proszę o radę.

Opracowanie poszlo na priva, bo duze

Zaslav

P.S. jakby jeszcze ktos chcial to prosze o info _na priva_!!! Na prosby
slane na liste nie bede odpowiadal

1. Data: 2002-05-10 11:00:10

Od: "Bogusław Kucharski" <n...@w...pl.no-spam-thx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek":

> Opracowanie poszlo na priva, bo duze

> P.S. jakby jeszcze ktos chcial to prosze o info _na priva_!!! Na prosby
> slane na liste nie bede odpowiadal

No wlasnie - bylo tego 114kb, zmienilem forme na *.rtf, teraz wazy ok 60kb.
Pozwolilem sobie tez umiescic rzecz w internecie (na nie uzywanej mojej
stronce) dla wszystkich ew. zainteresowanych:
http://www.bluewave.prv.pl/wspolnota.rtf

Jeszcze raz dziekuje za pomoc,

Pozdrawiam,

Bogdan

1. Data: 2002-05-10 13:35:55

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Kucharski" <n...@w...pl.no-spam-thx> napisał w
wiadomości news:_KNC8.4101$eN3.45962@news.chello.at...

> [...]
> Pozwolilem sobie tez umiescic rzecz w internecie (na nie uzywanej mojej
> stronce) dla wszystkich ew. zainteresowanych:

Od siebie dodam jeszcze ze rzecz pochodzi z Internetu wlasnie, niestety link
(a co za tym idzie informacje o autorze)mi sie zapodzial.

Zaslav

1. Data: 2002-05-10 13:44:00

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:abgi7a$ca7$1@news.tpi.pl...

A poza tym wiele mozna znalezc na stronie http://www.wm.info.pl Polecam!

Zaslav

1. Data: 2002-05-10 13:56:43

Od: "Bogusław Kucharski" <n...@w...pl.no-spam-thx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek":

> A poza tym wiele mozna znalezc na stronie http://www.wm.info.pl Polecam!

To prawda, bylem juz tam, rzeczywiscie dobra stronka ;-)))

Pozdrawiam,

Bogdan

Kłopotliwy Trawnik
prąd na obudowie zmywarki
Końcówki do zagranicznych odkurzaczy
okna cz.d.
Klimatyzator przenośny-sprzedam lub zamienię.