Re: Wstyd..

1. Data: 2000-07-14 14:40:34

Temat: Re: Wstyd..
Od: m...@p...arena.pl (Ewa S) szukaj wiadomości tego autora

"12@" <c...@b...com> popisal sie:

> Nie uwazam zeby seks byl zly. Srodkow antykoncepcyjnych za zle tez nie
> uwazam. Wiesz co to jest przeludnienie. Jak nie wiesz to ci
> powiem. TO JEST
> PROBLEM.
[/cut]
> Wracajac do realiow. Pomyslalas o niechcianych dzieciach? Duzo
> bardziejpodoba mi sie wizja ludzi laczacych sie w pary,
> kochajacych sie,
> uprawiajacych seks, korzystajacych z antykoncepcji, potem
> zeniacych sie, gdy
> juz wiedza ze sa przyszlemu dziecku w stanie zapewnic godziwy byt
> i oboje
> chca tego dziecka, przestaja uzywac antykoncepcji, maja dziecko, zyja
> szczesliwie i wychowuja je na madrego czlowieka.
[/cut]
> Ja ze swojej strony moge jedynie dodac ze jestem wierzacym katolikiem.

> Pozdrawiam serdecznie
> Michal Kepinski
> c...@b...com

No wlasnie Michale, jak to godzisz z postulatami kosciola katolickiego?
Czy taka postawa w temacie antykoncepcji nie kloci sie z tym, co
gorliwie glosza ksieza na ambonach? Jak Ty sie z tym czujesz?

EwaS

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-14 15:39:24

Od: "12@" <c...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa S <m...@p...arena.pl> wrote in message
> [...]
> Czy taka postawa w temacie antykoncepcji nie kloci sie z tym, co
> gorliwie glosza ksieza na ambonach? Jak Ty sie z tym czujesz?

Witam!
Droga Ewo, to oczym mowisz to pewnego rodzaju nagonka na ksiezy. Bez
przesady. Zareczam ze ksieza nadzwyczaj gorliwie tego nie glosza. Jeszcze
jedna sprawa to to ze rozni ksieza - rozne poglady. Dla mnie podstawa mojej
religii jest stwierdzenie, ze Bog jest miloscia.
Ostatnio bardzo podobalo mi sie stwierdzenie jednego ksiedza ktore gdzies
przeczytalem: kochajcie sie, to jest cudowna rzecz, tylko pamietajcie o
jednym: Z MILOSCIA!

Pozdrawiam serdecznie
Michal Kepinski
c...@b...com

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-07-14 19:46:09

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 12@ <c...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8knbor$g87$...@a...webcorp.com.pl...

> Ostatnio bardzo podobalo mi sie stwierdzenie jednego ksiedza ktore gdzies
> przeczytalem: kochajcie sie, to jest cudowna rzecz, tylko pamietajcie o
> [...]

Witam

Michale, to bylo piekne, poprosze o namiary na ow cytat

pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-07-16 13:39:55

Od: "CATHie" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Zareczam ze ksieza nadzwyczaj gorliwie tego nie glosza.
to zależy którzy księża...
Jeszcze
>jedna sprawa to to ze rozni ksieza - rozne poglady.
no właśnie !
> [...]
>Ostatnio bardzo podobalo mi sie stwierdzenie jednego ksiedza ktore gdzies
>przeczytalem: kochajcie sie, to jest cudowna rzecz, tylko pamietajcie o

A ja jedyne co pamiętam z lekcji religii, to subiektywne wywody mojego
katechety <księdza> na temat życia < żeby to jeszcze o jego życie się
rozchodziło...>. Próbował wbić nam do głowy, że używając prezerwatyw < +
środki plemnikobójcze> zabijamy nowe życie i równa się to z aborcją... I co
ja mam o Tym myśleć ?
Kaśka
P.S.
Co do ksiądza, to rozwinę temat < jak nie zapomnę> za jakiś czas. Z góry
informuję, że nie będzie < no, niezupełnie> się rozchodziło o religię, więc
mnie nie odsyłajcie do pl.soc.religia !
pozdr.- Kasia

>Pozdrawiam serdecznie
> [...]

odp dla marka