Wstyd być Polakiem

21. Data: 2011-02-06 01:51:39

Temat: Re: Wstyd być Polakiem
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <s...@g...com> wrote in message
news:b38e1335-c72b-46ac-92d1-f255558ad6ff@r19g2000pr
m.googlegroups.com...

> Temat: Re: Wstyd być Polakiem
> Wiadomość:
n.googlegroups.com...

> Czy zrozumiesz wkońcu odpowiedź.? Boże co za bezmózg.

odpowiedz na konkretne pytanie.
W Twoim monologu nie ma slowa o TOBIE. O to sie pytalam.
Rozumiesz to????

i.

22. Data: 2011-02-06 04:14:42

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):
> [...]
n.googlegroups.com...

> odpowiedz na konkretne pytanie.
> W Twoim monologu nie ma slowa o TOBIE. O to sie pytalam.

Bo to nie jest temat o mnie a gdybyś rozumiała to co piszę, to byś
doznała powiedzmy Buddyjskiego oświecenia, bo to jest konsekwentne.

23. Data: 2011-02-06 17:37:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Feb 2011 00:33:11 +0100, Stalker napisał(a):

> I czemu zamiast napisać: "Ja też jestem Polakiem, ale nie mam cech,
> które ty uznajesz za wyznacznik polskości", ty po prostu piszesz: "Nie
> jestem Polakiem"?

A czemu ma pisać inaczej? Przecież jest tylko kimś, kto się zapada - ani
Polak, ani...

24. Data: 2011-02-06 17:49:13

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <s...@g...com> wrote in message
j.googlegroups.com...

m.googlegroups.com...

n.googlegroups.com...

> Bo to nie jest temat o mnie a gdybyś rozumiała to co piszę, to byś
> doznała powiedzmy Buddyjskiego oświecenia, bo to jest konsekwentne.

to tez jest temat o Tobie. Bo jestes Polakiem.

i.

25. Data: 2011-02-06 23:32:52

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):
> "glob" <s...@g...com> wrote in message
j.googlegroups.com...

m.googlegroups.com...

> to tez jest temat o Tobie. Bo jestes Polakiem.
>
> i.

Nie jestem polakiem, co się uwziełaś mnie obrażać. Same wasze posty
potwierdzają jak skrajny prymitywizm was cechuje. Nikt nie rodzi się
polakiem, nie masz wpływu na to gdzie się urodzisz, a rodzisz się sobą
i to jest podstawowe. Ktoś kto twierdzi że jest polakiem przede
wszystkim, jest stadny, tak was wychowano że musicie uważać się za
naród a nie siebie. W stadzie swojego życia nie zrealizujesz i dlatego
w polakach tyle jadu, ten jad świadczy o zmarnowanym własnym życiu.
Sprzeczność to ja i naród, czyli jednostka i masa. Cudzoziemiec nie
miałby problemu to zrozumieć, ale stadność jest prymitywna i nawet jak
ktoś obraża polskę to nie widzicie, że nie przecież was jako ludzi. No
więc ja się cieszę ze swojego ja bo naprawdę żyje.

26. Data: 2011-02-07 22:00:25

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czy rozumiesz zadane pytanie??

:-) Ale masz sił.
zx

27. Data: 2011-02-07 22:45:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zeusx napisał(a):
> U�ytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisa� w wiadomo�ci

> :-) Ale masz siďż˝.
> zx

Można odpowiadać w nieskończoność jak tobie podobne debile nie
rozumieją odpowiedzi.

Czarny łabedz
Pośmiewisko Europy
dlaczego Kobiety...