POLISH REFUSE

1. Data: 2011-02-05 01:29:37

Temat: POLISH REFUSE
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<...Krankes Land Polen
Jestem Schweizar, studiowalem 5 lata w Wroclaw i poznalem
podly i chory mentalnosc Polaki. Ok 60% ten naród to jakis patologia;
cham, bydle, prostak, oszust, zlodziej, pijak, tluk, naiwny kosciolochów...
Pracuje w handel zagranioczyn i zawsze jak musze leciec do ten polski
birdel to watroba mnie boli i nóz w kieszen otwiera.

[...]
Wszystkim gleboko wierzacym w bande zwana kosciól katolick polecam
goraco te strone:
http://www.ruchofiarksiezy.org
to jest wlanie prawdziwe oblicze "czarnych kiecek"
wg mnie powinni tych bydlaków kastrowac zanim ich w te kiecki
poubieraja!...>>

BTW to wcale nie Polacy, ale T-Rexy są uznawane za "największych
głupków świata":
http://www.youtube.com/watch?v=5ynvENFkKL4

[notabene: pewnie dlatego właśnie wyginęły] - ufff... co za ulga!

--
CB

2. Data: 2011-02-05 05:18:10

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> [...]
>
> [...]
> Wszystkim gleboko wierzacym w bande zwana kosci�l katolick polecam
> goraco te strone:
> http://www.ruchofiarksiezy.org
> to jest wlanie prawdziwe oblicze "czarnych kiecek"
> wg mnie powinni tych bydlak�w kastrowac zanim ich w te kiecki
> poubieraja!...>>
>

> BTW to wcale nie Polacy, ale T-Rexy s� uznawane za "najwi�kszych
> g�upk�w �wiata":
> http://www.youtube.com/watch?v=5ynvENFkKL4
>
> [notabene: pewnie dlatego w�a�nie wygin�y] - ufff... co za ulga!

Też docierają do mnie słuchy o tym że koszmarnie strasznie polaczki są
odbierane przez innych, a polaczki zagranicą nawet na ''torturach''
nie chcą wyznać że polak, tak się wstydzą. No za czasów baroku polska
była najgłupszym krajem europy i to przez kk , który cenzurował co
bardziej światłą kulturę. Naród zdezorientowany nie wiedzieli co się
dzieje, tak jak teraz odpady kk atakują artystów, cenzurują sztukę,
takich rzeczy to nawet za SB nie pamiętają. Więc w czasach baroku
głupota była taka że nas rozebrano, bo naród głupi więc łatwo
zniewolić. Ale cóż, '' tylko tutaj, tylko pod tym krzyżem, polska
będzie wiochą, a polak burakiem''.

3. Data: 2011-02-05 05:30:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> głupota była taka że nas rozebrano, bo naród głupi więc łatwo
> zniewolić. Ale cóż, '' tylko tutaj, tylko pod tym krzyżem, polska

Ale tak się zastanawiam, polacy są mentalnie kilka epok do tyłu,
rządzi nami niecywilizowana wiocha, którą przeraża uczłowieczanie. Kk
cofa nas do ludzkości jaskiniowej, wiesz... pioruny bóg zsyła,
wszędzie szatanów widzą, nawet egzorcyzmy odbudowali w Polsce. To
świadczy o skandalicznej ciemnocie. A Gombrowicz pisał 50 lat temu, że
jeśli ten stojący staw i żabi polski rechot, nie przyswoi sobie dwóch
nurtów dwudziestego wieku, polska przestanie całkowicie liczyć się dla
świata, pozostanie zaściankiem.Nawet kurwa o głupią fizykę kwantową,
która ma ponad sto lat tu trzeba szaty drzeć, ja pierdole.

4. Data: 2011-02-05 09:04:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

[...]

Problem w tym, że można tak o każdym narodzie, który nie potrafi się
obronić. I na domiar złego dokłada się do tego- potakując, jak Ty. Problem
takich przygłupów polega na tym, że jadą za granicę i twierdzą, że polaczki
to głupki, więc_to_ich_za_głupków_mają. Ci, co potrafią się szanować-
pokazują swą dumę z polskości- są szanowani.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

5. Data: 2011-02-05 09:09:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ty glob: jesteś jeszcze w tych 40%, czy już bardziej
w tych 60%-ach?
Jak oceniasz?

--
CB

e.googlegroups.com...

6. Data: 2011-02-05 09:13:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko że ten Szwajcar nie pisze na podstawie wyobrażeń
z zewnątrz, ale przedstawił opinię z 1-szej ręki na podstawie
własnych bezpośrednich doświadczeń z "polskim narodem".

Czyli coś się nie zgadza w twoim uzasadnieniu.

--
CB

7. Data: 2011-02-05 09:23:47

Od: kot Schroedingera może ! <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]
> głupków świata":
> http://www.youtube.com/watch?v=5ynvENFkKL4
> [notabene: pewnie dlatego właśnie wyginęły] - ufff... co za ulga!

No nie wiem, nie wiem...
mnie tam USA przy-pomina takie T-Rexa...
Twoim zdaniem ma przyszłość ? :o/
Bo moim właśnie ginie...

> --
> CB

juda.~

8. Data: 2011-02-05 09:43:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

Tylko że ten Szwajcar nie pisze na podstawie wyobrażeń
z zewnątrz, ale przedstawił opinię z 1-szej ręki na podstawie
własnych bezpośrednich doświadczeń z "polskim narodem".

Czyli coś się nie zgadza w twoim uzasadnieniu.
Ależ zgadza się. Sam to obserwowałem. Jeśli chodzi o Szwajcara- no cóż-
komuś się podoba, innemu nie. Po co tu przyjeżdża? Może masochista? Wiesz
co? Jeśli byłeś w Grecji- to, co mówił ten Szwajcar spokojnie możesz
dopasować do nich. Jak myślisz- co by się stało, gdyby ten facet publicznie
się tak wypowiadał o Grekach? Przecież oni by go w żadnej knajpie nie
obsłużyli. W Polsce- niestety- pluje się nam w twarz, a my sobie pozwalamy.
Co jeszcze ważne- polską opinię za granicą rozłożyła też polityka "naszych"
rządów od 1945 roku aż do chwili obecnej taka sama- wobec polonii. Trwa z
nią ustawiczna wojna.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

9. Data: 2011-02-05 10:17:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup
>
> Tylko że ten Szwajcar

Zaden Szwajcar matolku, tylko jakas odmian globa, zdecydowanie Polak.

10. Data: 2011-02-05 12:52:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 10:09, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
> świata, pozostanie zaściankiem.Nawet kurwa o głupią fizykę kwantową,
> która ma ponad sto lat tu trzeba szaty drzeć, ja pierdole.

Myślę że nigdzie, ja się zawsze pokazuję jako osoba, bo jako osoba a
nie polak nie wpada się w ten małpi cyrk tańczenia przed innymi
krakowiaka i te wierzgania z rzeczywistością za pomocą polskich
kompleksów. Są trudne sytułacje gdy ktoś pyta o obywatelstwo i
wtenczas się zapadam, strasznie wstydzę, pojawiają się myśli-za co te
upokorzenia i poniżenie. Jeden murzyna jak przyjerzdzał do Polski to
jedynie wiedział, że to bardzo katolicki kraj i miał takiego pecha że
jak wysiadał w krakowie na stacji zobaczył tabun zakonnic i pierwsze
co pomyślał, to że rzeczywiście dobrze słyszał w polsce to już tylko
zakonnice, wszyscy wstąpili do klasztoru i wiedząc że to fałszywa
moralność zaczął popadać w taką ostrożność że później się zorientował
że był bliski histerii a napewno zestarzał się dziecięć lat.

Mity psychologii
Biedny vonBraun
Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !
Matka Ziemia...