POLISH REFUSE

431. Data: 2011-02-11 12:58:26

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:4d5521fc$0$2447$65785112@news.neostrada.pl...

> Nic się nie nauczyłeś od czasu dawnej dyskusji o tym, czym jest KF.
> Zapamiętaj sobie jedną rzecz : nie jesteś tutaj moderatorem.

Kontynuuj.

432. Data: 2011-02-11 13:04:16

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-10 20:35, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-02-10 14:23, niebożę Lebowski wylazło do ludzi i marudzi:

> Dobra misiu, napiszę tylko raz, żebyś dalej mógł "nie generować
> konfliktów poprzez izolację". Twoje "subiektywne upodobania" mam w
> głębokim poważaniu. Zresztą może nie ja jedna.
> A do poziomu to sobie jeszcze musisz trochę popodskakiwać.
> Dziękuję za uwagę.
>
> Qra

A wiec tutaj misiujesz do mnie swoim glebokim powazaniem.
No wiesz, IMO mam prawo do swoich subiektywnych upodoban i bynajmniej
nie odmawiam go tobie.
Na pewno nie chcialem cie urazic, a jesli tak odebralas moja wypowiedz
to nie bardzo mam ochote odpowiadac za twoje ewentualne subiektywne
odczucia i ograniczenia.

BTW ten twoj popis jest troche zenujacy i czale szczescie, ze
zadeklarowalas napisac tylko raz.

433. Data: 2011-02-11 13:09:14

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-11 12:48, Paulinka pisze:

> Nic się nie nauczyłeś od czasu dawnej dyskusji o tym, czym jest KF.
> Zapamiętaj sobie jedną rzecz : nie jesteś tutaj moderatorem.
>

> p.

To w ciazy mozna pierdolic takie glupoty w necie?
Nie szkodzi to na mozg plodu?
Moze jakas autorytatywna kolezenaka delikatnie cos powie tej biduli?

Mity psychologii
Biedny vonBraun
Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !
Matka Ziemia...