POLISH REFUSE

291. Data: 2011-02-08 12:28:25

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
news:f1a6565c-4de0-4246-b88d-cad86858e0f0@v16g2000vb
q.googlegroups.com...
> [...]

Niczym kibol.

> Jassne.
> Jeszcze Ci malo wszystkich kurew i ssania paly?
> Masochistka pieprzona.

Czy aby na pewno pieprzona?

292. Data: 2011-02-08 12:33:39

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> Tutaj właściwie powraca kwestia partnerstwa, które rozumiemy
> róznie.
> A zatem pozostaje impas.

> Stalker, ja nie życzę sobie i nie chcę stanowić przedmiotu dla aktów
> powiedzmy podgryzania przez KURWY usenetowe, zarówno kobiet
> jak i mężczyzn.

... BO MAM ZAWSZE RACJĘ I JESTEM NAJMĄDRZEJSZY.

Prawie jak Ikselka.

293. Data: 2011-02-08 12:35:21

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-luty-11 w ramce <news:iir799$1l8h$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Wiesz, masz bolesne, permanentne poczucie niespełnienia
> w relacjach z mężczyznami.
> To co tym robisz jest IMHO chore jak diabli.
> Ja nie jestem w stanie ci pomóc, pomimo twoich różnorodnych
> zabiegów.
>
> Rozwiąż swoje dysfunkcje psychiczne, to może w znacznie
> mniejszym stopniu będziesz się kojarzyć niektórym mężczyznom
> z nieszczęsną kurwą.
>
> Reasumując: spierdalaj.

Prawda w oczy kole. Matole.

294. Data: 2011-02-08 12:35:40

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 13:26, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Tue, 8 Feb 2011 04:10:51 -0800 (PST), Hanka napisa (a)
>
> O. Hania sie zdegustowala.

Tak.
Nie lubie jak mnie ktos BEZPODSTAWNIE
wyzywa od kurew i wysyla na seans masturbacji.

Nie przepadam rowniez za tym, ze walisz bez
pardonu po "hihi" Kiwiko, delikatnie glasiajac po
glowce Globisia, SZANUJAC GO za wszystkie
jego kurwy i inne tutejsze rzygi z szamba rodem.

> Rozrozniam buca od czlowieka.

Skoro tak twierdzisz...

> Czlowiekowi pozwalam na wiele, wybaczam wszystko.

Nie wnikam, nie znam wcale ani Ciebie, ani tych,
ktorym wybaczasz.

295. Data: 2011-02-08 12:37:43

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-luty-11 w ramce
qd.googlegroups.com>
pędzel Stalker zmalował:

> Chłopie tobie się chyba coś pomyliło :-)

No, stało się to ostatnio jakby mocniej widoczne :)

296. Data: 2011-02-08 12:39:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Feb 2011 04:35:40 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Tak.
> Nie lubie jak mnie ktos BEZPODSTAWNIE
> wyzywa od kurew i wysyla na seans masturbacji.
>
> Nie przepadam rowniez za tym, ze walisz bez
> pardonu po "hihi" Kiwiko,

Co konkretnie tak "walę bez pardonu"?

> delikatnie glasiajac po
> glowce Globisia, SZANUJAC GO za wszystkie
> jego kurwy i inne tutejsze rzygi z szamba rodem.

Nadal nie rozumiesz różnicy.
Wolno Tobie, mnie nie.

> Skoro tak twierdzisz...

> Nie wnikam, nie znam wcale ani Ciebie, ani tych,
> ktorym wybaczasz.

Wnikasz. Wtryniasz swoje głupie opinie.
A Twoja podopieczna kiwiko to niezły numerek jest.

297. Data: 2011-02-08 12:40:32

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-luty-11 w ramce <news:4d5130d4$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
pędzel Qrczak zmalował:

> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Taka pokuta.

Taka kupota. Ja pan!

298. Data: 2011-02-08 12:40:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> Tak swoją drogą czuję się poniekąd twoją ofiarą molestowania
> polegającego na wciskaniu mi grupowiczki, która nie wzbudza
> we mnie sympatii, na siłę w moje ramiona.

ROTFL :-D

299. Data: 2011-02-08 12:40:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Feb 2011 13:33:39 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> ... BO MAM ZAWSZE RACJĘ I JESTEM NAJMĄDRZEJSZY.
>
> Prawie jak Ikselka.

Tak? - czego to się człek o sobie tutaj nie dowie. Miła sercu opinia.

300. Data: 2011-02-08 12:41:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 13:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Glob jest autentyczny, spontaniczny. Nie powoduje nim pogarda dla ludzi,
> tylko silne emocje, prawdopodobnie ma coś w rodzaju tej przypadłości
> psychicznej, co to charakteryzuje się niepowstrzymanym używaniem inwektyw i
> przekleństw. Nie jest rasistą ani kobietofobem. Nie jest BUCEM.
> Dlatego sorry, ale GLOB wobec tego wyrachowanego, zimnego nazisty, chama i
> buca cebka to jak niebo a... cuchnąca latryna.

W swietle powyzszego...
Ciekawe, ze to wlasnie mnie Chiron obdarzyl
okresleniem MATECZKA....

Mity psychologii
Biedny vonBraun
Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !