Biedny vonBraun

1. Data: 2011-02-04 18:36:43

Temat: Biedny vonBraun
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Niestety vonBraun zgrzeszyłeś psychologią, to niewybaczalne, chciałeś
pogodzić ludzi z szatanem i odsunąć od Boga, to jeszcze bardziej
niewybaczalne. Tak vonBraun, katolictwo wzieło się za psychologię jako
dzieło Szatana, więc pewnie niedługo ciebie spalą na jakimś stosie,
albo bogobojny katolik zastrzeli.---------------------- Twierdzenia
Junga, a szczególnie jego reaktywacja gnostycznych mitów o równości
figury Boga oraz szatana, stały się źródłem inspiracji dla niektórych
satanistycznych sekt, o czym zaświadcza Massimo Introvigne , włoski
badacz problematyki sekt o międzynarodowej sławie i katolickiej
orientacji (por. M. Introvigne , Il capello del mago .

Takie działanie wynika z profanicznej "psychologii" Jezusa. Wedle
Junga, Jezus był"chłopcem zrodzonym przez niezamężną matkę. Takiego
chłopca określa się mianem 'dziecka z nieprawego łoża' - przesąd ten
był dlań wielką ujmą. Jezus cierpiał z powodu strasznego poczucia
niższości, miał jednak pewność, że zostanie mu to zrekompensowane"

http://www.andrzejwronka.com/archiwumtxt/jung.htm

Postać Zygmunda Freuda pokazuje że współczesna kultura kontrolowana
jest przez ideały satanistycznego kultu, który chce zdegenerować i
zniewolić ludzkośc. Zostaliśmy oszukani pod pozorem rozwoju nauki i
medycyny. Satanizm promuje dewiacje i seksualne ekscesy. "Rób co
chcesz" jest tego wyrażeniem. Freud dał społeczeństwu pozwolenie na
ulżenie swym perwersjom.

http://radtrap.wordpress.com/2010/10/19/zygmund-freu
d-i-diaboliczne-zniewolenie/

2. Data: 2011-02-07 18:40:28

Temat: Re: Biedny vonBraun
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 4 lutego 2011 19:36. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

[----] (church crap)

> http://www.andrzejwronka.com/archiwumtxt/jung.htm

Fręud i Jung to byli giganci, x. Posacki to mały warczący piesek, którego
nikt nie słucha poza bandą kleryków i nawiedzonych bab...

3. Data: 2011-02-07 18:50:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Zwróciłeś uwagę kiedy na to że katolicyzm jest antypsychologiczny ?
Wszystko w kk polega na wyparciu tego co naturalne i co zabawne jest
w tych krytykach to SZATAN . Freude pisał że to co wypieramy nazywamy
szatanem, czyli jeśli seks wypierasz to Wszystko co związane z ciałem
bedzie grzeszne i szataŃskie , a że Freud zajmował siĘ treściami
seksualnymi stał siĘ SZATAN, polska jest przed freudowska , tu dzicz
katolicka uważa wyparcia za coś normalnego, ja pierdolĘ .

4. Data: 2011-02-07 19:02:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 7 lutego 2011 19:50. carbon entity 'glob'
> [...]

> seksualnymi stał siĘ SZATAN, polska jest przed freudowska , tu dzicz
> katolicka uważa wyparcia za coś normalnego, ja pierdolĘ .

Mnie bardziej krytyka Junga wkurza, każdy kto ma wiedzę i moc i mówi słowo
mocy to według Kościoła rzymskiego to rogaty. Oni uzurpują sobie wyłącznośc
na mówienie do owieczek z mocą, a każdego innego ich zdaniem niech dyabli
porwą. Oczywiście, że moja rogata słowiańska dusza jeży się na to dictum.

5. Data: 2011-02-07 19:07:35

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>

> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai
Oni myślą że nie mają podświadomości i wszystkie zjawiska z niej
wynikające to Szatan. Przeczytałeś jak Jungowi zarzuca się że chciał
aby ludzie się dogadali z diabłem, czyli namierzanie problemów
wypartych nie wolno dotykać bo to gadanie z diabłem.

6. Data: 2011-02-07 19:20:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 7 lutego 2011 20:07. carbon entity 'glob'
<s...@g...com>
> [...]

> aby ludzie się dogadali z diabłem, czyli namierzanie problemów
> wypartych nie wolno dotykać bo to gadanie z diabłem.

Dokładnie, oni myślą,że człowiek nie ma duchowości własnej, a wszystko
pochopdzi od jakiejś zewnętrznej Bozi czy Dyaboła, a tymczasem bóg i diabeł
są w nas.

7. Data: 2011-02-07 19:38:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Czyli zobacz znowu wartościują patologię, bo brak wglądu w siebie i
przepracowanie swoich problemów jest czymś pomocnym a dla nich
gadaniem z diabłem. Niesamowita ucieczka od rzeczywistości i mnie
zawsze ten punkt dolegał, bo od szkoły średniej uprawia się tzw
psychologizm, czyli coraz głębsze wnikanie w nas samych i naszych
wewnętrznych rzeczy a tu nagle masz być idiotą bo ewidentnie chore
psychiczne katolstwo nie dotyka ziemi.

Ten relatywizm mi dolegał, że nagle zainteresowanie swoim wnętrzem
jest złem, a przecież brak tego zainteresowania jest złem. Dlaczego my
się zbierzemy i kurwy kk nie spalimy z całą tą wiochą, przecież już
dawno katolstwo przekroczyło wszelkie granice zwyrodnienia, czyli po
prostu niszczą nasze życie. Powinniśmy się zebrać i w końcu zajebać,
tak nie może być.

8. Data: 2011-02-07 20:47:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 7 lutego 2011 20:38. carbon entity 'glob'
> [...]

> dawno katolstwo przekroczyło wszelkie granice zwyrodnienia, czyli po
> prostu niszczą nasze życie. Powinniśmy się zebrać i w końcu zajebać,

Przecież tolerujemy to po to, żeby muzułmanie nas nie zadusili, w zasadzie
innych powodów nie widzę. No i dobrze, że przejęli od nas kult Bogini, to
nam się znakomicie udało... dzięki temu Ewige Weibliche, wieczne Yin, Yoni
mit dem Linga mit Lilith jeszcze istnieje, ta odrobina cienia, by ludzie
zimnej Północy mogli się schować przed słońcem południa.

Hekate Diana Selene
al-Lat al-Uzza al-Manat
Lada Marena Mokosh
Trójdrożna Pani do dziś strasznie wkurwiona, że Mahomet ściął jej święte
drzewa w desertey Arabiji ;)

9. Data: 2011-02-07 21:02:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

> [...]

pochopdzi od jakiejś zewnętrznej Bozi czy Dyaboła, a tymczasem bóg i diabeł

Oj, Jakubie- tyle razy o tym gadaliśmy...No to lu- ściągnij tu szamanów voo-
doo, rozpowszechnij metody porozumiewania się z zaświatem- ja póki co
emigruję na Antarktydę. Czy naprawdę wiesz, przeciw czemu protestujesz (lub:
za czym się opowiadasz)? Wiesz, prawda? Jak widzisz import tego do naszej
kultury- tu nie ma praktycznie żadnych zabezpieczeń? No ale jak chcesz-
tylko najpierw trzeba wykształcić odpowiednią liczbę psychiatrów,
egzorcystów- i sruuu!
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

10. Data: 2011-02-07 21:17:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> kultury- tu nie ma praktycznie żadnych zabezpieczeń? No ale jak chcesz-
> tylko najpierw trzeba wykształcić odpowiednią liczbę psychiatrów,

Spierdalaj wkońcu do watykanu, to wtenczas będziesz na swoim razem z
niedojebanym buractwem zawsze sprzedajnym. Psychologia już się
buractwu nie podoba, powinniście mieć gęby wpite do samej dupy w tym
kraju i tylko tego nie rozumiem dlaczego katolstwo nie jest
powieszone, to się w pale nie mieści, żeby tu tak łajdactwo pianę
bezkarnie z pysków biło.

Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !
Matka Ziemia...
Kto to powidzial?