Biedny vonBraun

11. Data: 2011-02-07 21:24:07

Temat: Re: Biedny vonBraun
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
> nam się znakomicie udało... dzięki temu Ewige Weibliche, wieczne Yin, Yoni
> mit dem Linga mit Lilith jeszcze istnieje, ta odrobina cienia, by ludzie
> zimnej Północy mogli się schować przed słońcem południa.
>
> Hekate Diana Selene
> al-Lat al-Uzza al-Manat
> Lada Marena Mokosh
> Trójdrożna Pani do dziś strasznie wkurwiona, że Mahomet ściął jej święte
> drzewa w desertey Arabiji ;)
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Coś ty nagorszy jest katolicyzm i najbardziej patologiczny i ten to
katolicyzm straszy przed innymi, przecież to ma fobię do wszystkiego i
jak czytasz czasem że gdzieś katoli muzeumanie zarżneli to słusznie
zarżneli, bo nie spowodu wiary, ale nikt tego kurestwa wytrzymać nie
może ,a tam kurestwo zachowując się jak w Polsce idzie pod topór,
tylko polaczki jajec nie mają i godności.

12. Data: 2011-02-07 21:44:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 7 lutego 2011 22:24. carbon entity 'glob'
> [...]

> może ,a tam kurestwo zachowując się jak w Polsce idzie pod topór,
> tylko polaczki jajec nie mają i godności.

Problemem jest, że zabijają z jeszcze gorszymokrucieństwem buddystów i
pogan. Wszyscy tacy muszą w ciągu 3 miesięcy opuścić zdobyty przez nich kraj
jeżeli chcą przeżyć. Nie będę długo tłumaczył, co znaczy al-Harbi: wystarczy
powiedzieć, iż możesz być człowiekiem na świecie unikającym fizycznej
przemocy czy propagandy, ale muzułmanie i tak będą cię uważali za kogoś
najgorszego, kto wydał duchowąwojnę allahowi (celowo z małej litery) i jest
gorszy nawet od chrześcijanina zabójcy stu muzułmanów.

13. Data: 2011-02-07 22:39:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 7 lutego 2011 22:02. carbon entity 'Chiron' <c...@o...eu>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Oj, Jakubie- tyle razy o tym gadaliśmy...No to lu- ściągnij tu szamanów
> voo- doo, rozpowszechnij metody porozumiewania się z zaświatem- ja póki co
> emigruję na Antarktydę. Czy naprawdę wiesz, przeciw czemu protestujesz
> (lub: za czym się opowiadasz)? Wiesz, prawda? Jak widzisz import tego do
> naszej kultury- tu nie ma praktycznie żadnych zabezpieczeń? No ale jak
> chcesz- tylko najpierw trzeba wykształcić odpowiednią liczbę psychiatrów,
> [...]

Większości tych ludzi wyszłoby to na dobre, bowiem władzę zamiast
wszechoobecnego Arymana (Beliala) dyabła głupoty i zniszczenia przejąłby nad
nimi Lucyer (Samael) dyaboł stróż. Zaczęłyby się ujawniać w tych bezbożnych
polskich małpach, które rzucone samopas przedstawiają widok żałosny, a nie
da się pomiędzy nimi żyć, przynajmniej jakieś talenta np. naukowe czy
artystyczne. Jak myślisz, dlaczego bogowie światła na czele z Najwyższym
pozwolili nadal działać i żyć tym zwanym przez nich "nędznym kreaturom"?

Ano właśnie IMHO z tego powodu, że niektórzy ludzie (nawet pewne regiony
Polski są tą plagą dotknięte np. taka "Szkieletczyna") to taka nędza, że
nawet wpływy relatywnie "złych duchów" (zło absolutne nie istnieje, jest to
tylko niedostatek tego co właściwe) mogą ich tylko podnieść - lepsza
ciemniejsza strona człowieczeństwa niż żadna. Egzeku... oops!, egzorcysta
wtedy jest dopiero potrzebny, kiedy niekorzyści i straty z działania danego
ducha zaczynają przewyższać korzyści i zyski. Tak więc nie przesadzaj Chiron
z tym kształceniem "na ilość" łapiduchów świeckich i kościelnych (jeśli już
to na jakość - x. Posacki może Amorthowi buty całować), wszystko i tak jest
ostatecznie w rękach Szefa Szefów.

14. Data: 2011-02-07 22:49:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

I dałeś się nabrać katolikom, kilku fanatycznych morderców bierzesz za
całość, muzeumanie nie popierają fanatyzmu, to tak jakbyś polaków
oceniał po aresztach śledczych i twierdził że to cała polska.

15. Data: 2011-02-07 23:06:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 23:49, glob pisze:

> I dałeś się nabrać katolikom, kilku fanatycznych morderców bierzesz za
> całość, muzeumanie nie popierają fanatyzmu, to tak jakbyś polaków
> oceniał po aresztach śledczych i twierdził że to cała polska.

Przypomniał mi się taki film: "An american carrol". To jest taki pastisz
na różne amerykańskie środowiska "lewicowe i pacyfistyczne",
z parodią Michaela Moore jako głownym bohaterem.

Tam jest taka scena jak "aktywista pokojowy" próbuje wszystkich
przekonać, że dużo groźniejsi do muzułmanów są chrześcijanie :-)

Jakbym globa widział :-)

Stalker

16. Data: 2011-02-07 23:07:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

to na jakość - x. Posacki może Amorthowi buty całować), wszystko i tak jest

PS. Lepiej człowiekowi być poetą wyklętym albo żołnierzem wyklętym walczącym
mentalnie albo fizycznie nawet o najbardziej bezndziejną i przegraną sprawę
niż nikim/zjadaczem chleba i spalaczem jointów.

17. Data: 2011-02-07 23:15:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 7 lutego 2011 23:49. carbon entity 'glob'
> [...]

> całość, muzeumanie nie popierają fanatyzmu, to tak jakbyś polaków
> oceniał po aresztach śledczych i twierdził że to cała polska.

Mowisz, że jak pojadę do Turcji, Arabii czy innego Ciapatistanu i będę tam
głosił Asatru, Odinism to nie będę miał tam kłopotów? W pierwszym dniu
śniade każą mi wypierniczać albo zyg-zyg, no chyba, że będzie to kurort dla
białasów jkak Sharm el-Sheik/Hurghada.

18. Data: 2011-02-07 23:17:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> Przypomniaďż˝ mi siďż˝ taki film: "An american carrol". To jest taki pastisz
> na r�ne ameryka�skie �rodowiska "lewicowe i pacyfistyczne",
> z parodi� Michaela Moore jako g�ownym bohaterem.
>
> Tam jest taka scena jak "aktywista pokojowy" pr�buje wszystkich
> przekona�, �e du�o gro�niejsi do muzu�man�w s� chrze�cijanie :-)
>
> Jakbym globa widziaďż˝ :-)
>
> Stalker

A ja widzę debila co ocenia kulturę przez propagandę, czyli....ropa
ponad wszystko,.... czyli jacy ci muzeumani okropni.

19. Data: 2011-02-07 23:18:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

śniade każą mi wypierniczać albo zyg-zyg, no chyba, że będzie to kurort dla
białasów jak Sharm el-Sheik/Hurghada.

PS. Spróbuj do takiej Saudyjskiej z Młotem Thora na szyi wjechać --- tak
samo jak z krzyżem cię turbany nie wpuszczą. Może z Siekierą Peruna
wjedziesz, ale to dlatego, że nie wiedzą co to takiego ;)

20. Data: 2011-02-07 23:18:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 00:06, Stalker pisze:

> [...]
>
> Tam jest taka scena jak "aktywista pokojowy" próbuje wszystkich
> przekonać, że dużo groźniejsi do muzułmanów są chrześcijanie :-)

No proszę, youtube wie wszystko...
Dokładnie o ten fragment mi chodziło :-)

http://www.youtube.com/watch?v=sC7xcIvI4hA&feature=r
elated

Stalker

Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !