Biedny vonBraun

21. Data: 2011-02-07 23:19:59

Temat: Re: Biedny vonBraun
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> poniedziałek, 7 lutego 2011 23:49. carbon entity 'glob'
> <r...@g...com>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Mowisz, że jak pojadę do Turcji, Arabii czy innego Ciapatistanu i będę tam
> głosił Asatru, Odinism to nie będę miał tam kłopotów? W pierwszym dniu
> śniade każą mi wypierniczać albo zyg-zyg, no chyba, że będzie to kurort dla
> białasów jkak Sharm el-Sheik/Hurghada.
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

To jedź bo jak narazie pierdolisz propagandę katolicką i
amerykańskie ...źli muzełmanie bo nie chcą nam oddać ropy.

22. Data: 2011-02-07 23:24:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> No proszďż˝, youtube wie wszystko...
> Dok�adnie o ten fragment mi chodzi�o :-)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=sC7xcIvI4hA&feature=r
elated

> Stalker

Szkoda że jesteś tylko takim debilem że we wszystko uwierzysz , bo
ameryka chce ropy. Baran jesteś, ameryka sobie wasala zrobiła z krajów
na bliskim wschodzie, a jak pokażą nieposłuszeństwo...to fanatycy,
nabieracie się na hipokryzję stanów jak na gadki księdza że pragnie
tylko dobra.

23. Data: 2011-02-08 08:38:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

> [...]

śniade każą mi wypierniczać albo zyg-zyg, no chyba, że będzie to kurort dla
białasów jak Sharm el-Sheik/Hurghada.

PS. Spróbuj do takiej Saudyjskiej z Młotem Thora na szyi wjechać --- tak
samo jak z krzyżem cię turbany nie wpuszczą. Może z Siekierą Peruna
wjedziesz, ale to dlatego, że nie wiedzą co to takiego ;)

==============
Tylko nie menora, prawda? Żyd dla muslima (i vice versa) to wyznawca tej
samej religii- tego samego Prawa
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

24. Data: 2011-02-08 08:53:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

poniedziałek, 7 lutego 2011 22:02. carbon entity 'Chiron' <c...@o...eu>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Oj, Jakubie- tyle razy o tym gadaliśmy...No to lu- ściągnij tu szamanów
> voo- doo, rozpowszechnij metody porozumiewania się z zaświatem- ja póki co
> emigruję na Antarktydę. Czy naprawdę wiesz, przeciw czemu protestujesz
> (lub: za czym się opowiadasz)? Wiesz, prawda? Jak widzisz import tego do
> naszej kultury- tu nie ma praktycznie żadnych zabezpieczeń? No ale jak
> chcesz- tylko najpierw trzeba wykształcić odpowiednią liczbę psychiatrów,
> [...]

Większości tych ludzi wyszłoby to na dobre, bowiem władzę zamiast
wszechoobecnego Arymana (Beliala) dyabła głupoty i zniszczenia przejąłby nad
nimi Lucyer (Samael) dyaboł stróż. Zaczęłyby się ujawniać w tych bezbożnych
polskich małpach, które rzucone samopas przedstawiają widok żałosny, a nie
da się pomiędzy nimi żyć, przynajmniej jakieś talenta np. naukowe czy
artystyczne. Jak myślisz, dlaczego bogowie światła na czele z Najwyższym
pozwolili nadal działać i żyć tym zwanym przez nich "nędznym kreaturom"?

Ano właśnie IMHO z tego powodu, że niektórzy ludzie (nawet pewne regiony
Polski są tą plagą dotknięte np. taka "Szkieletczyna") to taka nędza, że
nawet wpływy relatywnie "złych duchów" (zło absolutne nie istnieje, jest to
tylko niedostatek tego co właściwe) mogą ich tylko podnieść - lepsza
ciemniejsza strona człowieczeństwa niż żadna. Egzeku... oops!, egzorcysta
wtedy jest dopiero potrzebny, kiedy niekorzyści i straty z działania danego
ducha zaczynają przewyższać korzyści i zyski. Tak więc nie przesadzaj Chiron
z tym kształceniem "na ilość" łapiduchów świeckich i kościelnych (jeśli już
to na jakość - x. Posacki może Amorthowi buty całować), wszystko i tak jest
ostatecznie w rękach Szefa Szefów.

PS. Lepiej człowiekowi być poetą wyklętym albo żołnierzem wyklętym walczącym
mentalnie albo fizycznie nawet o najbardziej bezndziejną i przegraną sprawę
niż nikim/zjadaczem chleba i spalaczem jointów.
Opamiętaj się, proszę...CO to ma wspólnego z Drogą? Chcesz nas przekształcić
w Haiti?! Ciekawe czy oprzytomniejesz, jak członkowie Twojej rodziny zaczną
ginąć i będą służyć jako "odgromniki" i "zombi" różnego rodzaju domorosłym
magom- to wtedy oprzytomniejesz, czy jeszcze nie? To nie Niosący Światło
będzie miał władzę- lecz Asmodeusz i Belial. Nie chrześcijaństwo jest Twoim
wrogiem- lecz_Ty_jego. Ciekawe tylko, co powiesz, jak po kolejnym
kataklizmie wywołanym przez domorosłych eksperymentatorów z podjuszczenia
złego lud prosty będzie ciął w pień wszystko, co mu tylko na magię wygląda-
i zginie wielu niewinnych. Także Ty, boś inny. Podoba_Ci_się_to?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

25. Data: 2011-02-08 09:11:37

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 00:07, Jakub A. Krzewicki pisze:

> PS. Lepiej człowiekowi być poetą wyklętym albo żołnierzem wyklętym walczącym
> mentalnie albo fizycznie nawet o najbardziej bezndziejną i przegraną sprawę
> niż nikim/zjadaczem chleba i spalaczem jointów.

A na czym ma polegac ta 'lepszosc'?
Dlaczego "Lepiej człowiekowi być żołnierzem wyklętym..."?
Co sie na tym zyska?

26. Data: 2011-02-08 09:11:55

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:iipuku$f7p$2@news.onet.pl...
> [...]
> samo jak z krzyżem cię turbany nie wpuszczą. Może z Siekierą Peruna
> wjedziesz, ale to dlatego, że nie wiedzą co to takiego ;)

Wiesz, kiedyśto samo było w japonii, jak kościelni za bardzo
zaczęli machać krzyzami to ich samureje czy inne tam starli.
Czy to dowód na to, że Japońce nietolerancyjną kulturą są ?
Indiańce(amerykańskie) też próbowali krzyżowych ścierać,
ale za późno się zorientowali i na wódkę się dali nabrać.

27. Data: 2011-02-08 09:18:26

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:iiplou$8qg$1@news.onet.pl...

> Przecież tolerujemy to po to, żeby muzułmanie nas nie zadusili, w zasadzie
> innych powodów nie widzę. No i dobrze, że przejęli od nas kult Bogini, to

Ale panie, co Pan ... My tolerujemy ? Muzułamanie sami się duszą z
Izrealitami,
bośmy my ich na to skazali, Izraelitów u siebie nie tolerując.
I my ciągle tam patrzym i tam zło lokujem - a tymczasem naprawdę Obcy to
jest
dla nas Chińczyk, któren żadnego Boga nie ma, tylko jakichś abstrakcyjnych
Konfucjuszy
czy co tam ... Ja wieszcze, że nasza ksenofobia bardzo szybko zmieni obiekt
swój pożywny w niedalekiej przyszłości, Wielki Mur długo naporu własnych
twórców nie utrzyma.

28. Data: 2011-02-08 10:41:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Feb 2011 10:11:55 +0100, zażółcony napisał(a):

> Indiańce(amerykańskie) też próbowali krzyżowych ścierać,

Tobie się coś pomyliło.

29. Data: 2011-02-09 15:57:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 8 lutego 2011 10:11. carbon entity 'zażółcony' <r...@x...pl>
> [...]

> Indiańce(amerykańskie) też próbowali krzyżowych ścierać,
> ale za późno się zorientowali i na wódkę się dali nabrać.

Krzyż to krzyż, ja z naciskiem na młot Thora. Co Saudyjczycy mają do
wikingów? ;)

30. Data: 2011-02-09 16:17:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 8 lutego 2011 09:53. carbon entity 'Chiron' <c...@o...eu>
> [...]

> nie Niosący Światło
> będzie miał władzę- lecz Asmodeusz i Belial.

Sugerujesz, że trwa w buncie, ponieważ jest zastraszony przez tych
osiłków??? Ciekawa myśl --- Niosący Światło jako marionetka (językiem
dzisiejszej polityki: żyrandol) Szepczących w Ciemności ;)

> [...]
> złego lud prosty będzie ciął w pień wszystko, co mu tylko na magię
> wygląda- i zginie wielu niewinnych. Także Ty, boś inny. Podoba_Ci_się_to?

Lud prosty jest permanentnie pod wpływem Beliala, a można być pewnym, że
nawet Asura (Soratha), on należy do niego i słucha głosu Molchusa jak swego
własnego ojca. Dlatego Luter w swoich kazaniach tak pisał o zbuntowanych
chamach: "Trzeba ich bić dusić i żgać, skrycie i jawnie, gdzie kto może, tak
jak zabić się powinno psa wściekłego!" Glob tu się pewnie zgodzi ze mną, że
są oni w każdej epoce, ustroju, cywilizacji i religii permanentnym i
podstawowym zagrożeniem dla Duchowości, Sztuki i Kultury. Miecz buntu nie
został wykuty dla rąk ludzi prostych tylko dla jednostek wybitnych.

Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !
Matka Ziemia...
Kto to powidzial?
WSZYSTKIM PANIOM