Wstydliwe ale wazne pytanie

11. Data: 2003-03-09 16:42:06

Temat: Re: Wstydliwe ale wazne pytanie
Od: "Gabriel" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert P. <z...@p...zonet.pl> napisał(a):

> proponuje powaznie zastanowic sie nad innym rozwiazaniem, aby zrealizowac
> swoje potrzeby. Najprosciej sprawe ujmujac lizanie warg sromowych
> prostytutki z ag. towarzyskiej to tak jakbyc napil sie wody z kibla na
> Dworcu Centralnym - PRZEMYSL SPRAWE.

Przesadzasz. Co to za porownanie? Tak mozesz porownac jak bierzesz taka
prostytutke co stoi przy szosie. Od nich faktycznie smierdzi jak sie tylko
zblizy,raz, ze latem np. sie poci, smierdzi od niej wypocinami,zrobi silu,
to czuc moczem, pozatym facet, ktory mial z nia stosunek w rowie jechal moze
15 godzin i byl smierdzacy, nigdy takiej nie mialem, bo one nie maja jak
utrzymac higieny, nie maja jak sie podmyc, podcieraja sie jedynie serwertka
i takiej to nie wyobrazam sobie lizania.To by bylo wrecz obrzydliwe.
A jaki widzisz inny sposob na rozwiazanie skoro zona nie chce? Widzisz, ta
prostytutka byla Polka, byla wyjatkowo ladna, oraz przed sama penetracja
brala prysznic i jak ja lizalem absolutnie nie bylo nic czuc.

Gabriel

12. Data: 2003-03-09 17:24:42

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prostytutka byla Polka, byla wyjatkowo ladna, oraz przed sama penetracja
> brala prysznic i jak ja lizalem absolutnie nie bylo nic czuc.
>
> Gabriel

To o niczym nie swiadczy!Myslisz ze tylko brzydkie kobiety sa chore?!
Prysznicem nie zmyla z siebie chorob tylko brod a tym raczej bys sie nie
zarazil.Mogla miec grzybice albo inne choroby tego typu ktorych nie
koniecznie widac a bardzo latwo sie zarazic.Pozatym po co lizac cipe
prostytutce przeciez jej to i tak nie sprawia przyjemnosci (biorac pod uwage
ze wspolzyje kilka razy dziennie i robi to czego wymagaja klienci i kazdy z
nich pewnie mysli ze z nim bylo jej dobrze), a chyba dlatego to sie robi
nie?

Inna sprawa to : zanim nastepnym razem to zrobisz wyobraz sobie ze twoja
zona robila loda jakiemus kolesiowi i on spuscil jej sie do ust, a na drugi
dzien calowaliscie sie. Fajnie co?

13. Data: 2003-03-09 17:33:15

Temat: Odp: Wstydliwe ale wazne pytanie
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gabriel <g...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4fqsu$de7$...@i...gazeta.pl...
> Robert P. <z...@p...zonet.pl> napisał(a):
>

> Przesadzasz. Co to za porownanie? Tak mozesz porownac jak bierzesz taka
> prostytutke co stoi przy szosie.
[ciach]

Ja to zrozumiałam raczej nie w kategoriach estetycznych, ale zdrowotnych...
Innymi słowy - tyle samo bakterii i wirusów w wodzie z wc na centralnym, co
na takiej damie. I pod tym kątem naprawdę powinieneś to przemyśleć.
Pozdr.,
Marvelle

14. Data: 2003-03-09 17:57:57

Od: "Gabriel" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> zarazil.Mogla miec grzybice albo inne choroby tego typu ktorych nie
> koniecznie widac a bardzo latwo sie zarazic.

Oj przeciez nie chodzilo mi, ze zmyla z siebie kile, tyfus czu aids, a o
walory estetyczne. Bo jak mozna lizac cipe bulgarce przy szosie kiedy od
niej zieje jak z kibla na dworcu.

> [...]
> nich pewnie mysli ze z nim bylo jej dobrze), a chyba dlatego to sie robi

Ale ja tego nie robie dla jej przyjemnosci tylko sam to lubie, to mnie
silniej podnieca niz wsadzenie jej w ta cipe czlonka. One i tak wszystkie
udaja, wiec to nie ma dla mnie znaczenia co ona przezywa jesli przezywa.
Widze, ze Ty sie znasz na rzeczy, ale niestety nie moge osobiscie spotkac
nikogo takiego co mysli tak jak Ty.

> Inna sprawa to : zanim nastepnym razem to zrobisz wyobraz sobie ze twoja
> zona robila loda jakiemus kolesiowi i on spuscil jej sie do ust, a na drugi
> dzien calowaliscie sie. Fajnie co?

Moja zona...buhaha, ona nie chce wogole brac do ust. Nie ma sily, milosc
francuska, lizanie, ciagniecie to dla niej jak z innej bajki, tu sie nie
dobralismy i jakos trza z tym zyc i sobie radzic. Wiec z tym kolesiem co
mialby sie jej spusic do ust to nierealne, no chyba, ze najpierw by ja
zamordowal a potem wsadzil i sie spuscil.

Gabriel

15. Data: 2003-03-09 17:59:48

Temat: Re: Odp: Wstydliwe ale wazne pytanie
Od: "Gabriel" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marvelle <m...@n...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> Innymi słowy - tyle samo bakterii i wirusów w wodzie z wc na centralnym, co
> na takiej damie. I pod tym kątem naprawdę powinieneś to przemyśleć.

Wirusow? A gdzie ich nie ma. Wsiadziesz do autobusu i tam na babce obok moze
byc ich tez cala masa. No wiec co mam jej kazac sie wykapac w domestosie?

gabriel

16. Data: 2003-03-09 18:34:21

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Mar 2003, Gabriel wrote:

> [...]
> mialby sie jej spusic do ust to nierealne, no chyba, ze najpierw by ja
> zamordowal a potem wsadzil i sie spuscil.

tak moze byc i moze jest to prawda, z drugiej strony mozna takze
sobie wyobrazic, ze gdyby spotkala innego, to moze .....
Jesli ona nie zna do konca Ciebie, bo zapewne nie wiem,
ze lizesz prostytutke to moze i ty nie znasz jej?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

17. Data: 2003-03-09 18:49:12

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Widze, ze Ty sie znasz na rzeczy, ale niestety nie moge osobiscie spotkac
> nikogo takiego co mysli tak jak Ty.

Milo mi ale nie rozumiem po co chcialbys spotkac taka osobe. Aby dala Ci
wylizac swoja .....?Jesli tak to po cholere jestes z ta swoja zona jak tylko
czekasz na okazje?

> [...]
> mialby sie jej spusic do ust to nierealne, no chyba, ze najpierw by ja
> zamordowal a potem wsadzil i sie spuscil.

Chociaz absolutnie nie popieram zdrady i korzystania z uslug agencji
towarzyskich to rozumiem twoj problem .Ale po co brales slub z kobieta
ktora Cie nie zadowala i nie potrafi isc pod tym wzgledem na zaden
kompromis?Moze ma cechy za ktore ja kochasz i chcesz z nia byc.Jesli tak to
powiedz jej ze seks nie sprawia Ci juz przyjemnosci poniewaz jest zbyt
monotonny i chcialbys aby zgodzila sie chociaz na troche (na poczatku mozesz
calowac jej brzuch i z czasem zjezdzac coraz nizej)Jesli bedzie oburzona to
podsun jej do przeczytania swojego posta (bo zapewne nie piszesz jako Ty
i pod dostepnym jej adresem) aby dac jej do zrozumienia ze zaczniesz ja
zdradzac jak dalej bedzie taka egoistka.
Pomysl tez nad swoim postepowaniem moze ona jest wstydliwa a Ty w sprawach
sexu jestes taki nieczuly,i egoistyczny (lizanie cipki nie jest rownoznaczne
z przyjemnoscia) ze ona nie chce nawet sprobowac.
A jesli na powyzsze sugestie odpowiadasz nie to sie z nia rozwiedz , znajdz
taka ktora bedzie to lubic i przestan lazic do tych burdeli bo zbankrutujesz
i nabawisz sie jakis obrzydliwych chorob.
Pozdrawiam Beata

18. Data: 2003-03-09 19:29:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beatka" <k...@w...pl> wrote in message
03.jasien.net...
> A jesli na powyzsze sugestie odpowiadasz nie to sie z nia rozwiedz , znajdz
> taka ktora bedzie to lubic i przestan lazic do tych burdeli bo zbankrutujesz
> i nabawisz sie jakis obrzydliwych chorob.

najgorsze, ze nie tylko on, ale i jego zona jest na nie narazona.
okropnosc.
iwon(k)a

19. Data: 2003-03-09 19:47:06

Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badanie 30-50 zł. I faktycznie; nie sypiaj teraz z żoną przez jakis czas. W
razie czego mow, ze boli Cie glowa :))

20. Data: 2003-03-09 19:57:25

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wirusow? A gdzie ich nie ma. Wsiadziesz do autobusu i tam na babce obok moze
> byc ich tez cala masa. No wiec co mam jej kazac sie wykapac w domestosie?

A co, lizez te babki w autobusie? Jaki to autobus? PKS? A jak sprawa sie ma z
tramwajem?

Grypa
fototerapia
Hemiplegie