Wszyscy mają do mnie jakieś pretensje

41. Data: 2013-07-09 12:58:57

Temat: Re: Wszyscy mają do mnie jakieś pretensje
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Jul 2013 01:48:31 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Partnerstwo wymaga wysokiego poziomu rozwoju osobowościowego OBU stron.
> W przeciętnym związku rzecz nie do uzyskania. Normalnie samczyk z samiczką
> sa na poziomie walki o dominację w celu narzucenia swoich wytycznych życiowych
drugiej stronie oraz potomstwu.

Bingo.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

42. Data: 2013-07-09 13:33:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Jul 2013 12:54:04 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]

Oczywiście nie Chiron powyższe napisał, tylko J. Krzewicki.

43. Data: 2013-07-09 13:56:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Oczywiście nie Chiron powyższe napisał, tylko J. Krzewicki.

No i jest jeszcze inny aspekt --- Jezus Chrystus jako mężczyzna.
Kobieta musi wybrać: albo on albo ja.

--
????
???

44. Data: 2013-07-09 14:12:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Jul 2013 13:56:48 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> No i jest jeszcze inny aspekt --- Jezus Chrystus jako mężczyzna.
> Kobieta musi wybrać: albo on albo ja.

Takiś chojrak?
3333-|

45. Data: 2013-07-09 14:39:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Takiś chojrak?
> 3333-|

Ja doskonale rozumiem, że kobiety mogą wierzyć w Boginię, niezależnie czy
ona się nazywa Maria, Isis, Kali, Inanna czy Diana. A katolicyzm to wiara
kobiet w Boga mężczyznę i na dodatek bez napletka i literatura pełna jest
historii, jak to damy przyprawiały rogi wojownikom z jego kapłanami. Już nie
mówię o średniowiecznym wierszu, w którym panny przedłożyły kleryków nad
rycerzami jako kochanków.

--
????
???

46. Data: 2013-07-09 14:41:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]

mówię o średniowiecznym wierszu, w którym panny przedłożyły kleryków nad

PS. O ile nie jest dla mnie poniżeniem zdradę kobiety z silniejszym i
możniejszym wojownikiem, to nigdy nie wybaczyłbym kobiecie zdrady z trutniem
--- kapłanem.

--
????
???

47. Data: 2013-07-09 14:50:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lipca 2013 12:58:57 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

drugiej stronie oraz potomstwu.

> Bingo.

...napisala Domina ;P

48. Data: 2013-07-11 18:11:38

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę! Zgadzam się w zasadzie w 100%. :)
> Z tym jedynie zastrzeżeniem, że "7 nawyków skutecznego działania" Coveya
> zawsze polecał nieodżałowany michał.

No ale tego nie wiedziałem. Natomiast tu na grupie niedawno o tym pisał
Lebowski.

--

Chiron

49. Data: 2013-07-11 18:54:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> No ale tego nie wiedziałem. Natomiast tu na grupie niedawno o tym pisał
> Lebowski.
>
> --
>
> Chiron

Ja się raczej wychowałem na Nietzschem i Crowleyu niż na Coveyu, zresztą jak
większość pretendującego do elitarności społeczeństwa.

--
????
???

Właściwie to kogo oni nie gwałcą?