Re: Wszyscy zyja?

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wszyscy zyja?
Date: Sat, 7 Mar 2020 21:10:39 +0100

Am 07.03.20 um 18:29 schrieb gazebo:
> [...]
s-age-sex-demographics/

> na Bugu we Wlodawie przybylo piec

Radze trzymac sie z daleka od Pomrocznej. Pogromow i linczow jeszcze nie
bylo, ale to moze kwestia czasu.

https://warszawa.onet.pl/warszawa-zatrzymany-pociag-
na-dworcu-centralnym-kulisy-akcji/rmn9ece

https://podroze.onet.pl/polska/lubuskie/koronawirus-
odstraszyl-turystow-w-zielonej-gorze/11k1hd0

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)