Wszyscy zyja?

1. Data: 2020-03-04 18:13:25

Temat: Wszyscy zyja?
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje, ze nikt z grupowiczow nie poddal sie wirusowi ani nie
zostal hospitalizowany z powodu ciezkich stanow lekowych?

Karma dla chomika kupiona, papier toaletowy, makaron, ryz, konserwy,
napoje, mleko, lekarstwa, termometry, srodki dezynfekcyjne nabyte na
pare miesiecy? Testament spisany, samochod zatankowany, kredyty
zaplacone, wycieczka do Chorwacji zamowiona?

Pytam tak, bo dochodza rozne wiadomosci - w sklepach braki, panika,
szkoly zamykaja, tudziez chyba granice. Wreszcie pojawil sie jeden
zarazony i strach ogarnia ludzi, co to bedzie jak jeszcze grypa i inne
zle bakcyle zaatakuja.

https://www.worldometers.info/coronavirus/coronaviru
s-age-sex-demographics/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

2. Data: 2020-03-04 22:55:07

Temat: Re: Wszyscy zyja?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2020 o 18:13, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> zostal hospitalizowany z powodu ciezkich stanow lekowych?
>
> Karma dla chomika kupiona, papier toaletowy, makaron, ryz, konserwy,

A ile tych termometrów potrzebujesz?
To jakieś jednorazowe?

> Pytam tak, bo dochodza rozne wiadomosci - w sklepach braki, panika,

To w ogóle dziwna sprawa z tą paniką. Co roku ludzie umierają milionami
i setkami tysięcy z różnych powodów... malarie, z głodu, w wypadkach
samochodowych, od smogu, dziesiątki tysięcy utonęło w Morzu Śródziemnym.
A tutaj krach na giełdzie, bo 26 osób zmarło w Europie. W Chinach na
prawie 1,5 mld ludzi umarło jakieś 3000 ludzi...
Jak biedota umiera to wszyscy mają w dupie, a tu nagle bogaczom się pod
dupami zapaliło, bo boją się, że dostaną sraczki z kaszlem. Więcej ludzi
by uratowali gdyby kasę zamiast na opryski ulic przeznaczyli na żarcie
dla biednych. Pierdoleni hipokryci.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2020-03-05 00:03:43

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.03.20 um 22:55 schrieb Kviat:

> [...]
> dupami zapaliło, bo boją się, że dostaną sraczki z kaszlem. Więcej ludzi
> by uratowali gdyby kasę zamiast na opryski ulic przeznaczyli na żarcie

Termometry mam sztuk chyba 3 w tym jeden rteciowy. Dawno ich nie
uzywalismy, wiec nie wiem czy w ogole dzialaja.
Mam za to 3 maseczki dla murarzy lub stolarzy. Kosztowaly ok. 1.50. Byly
po 5 dla kamieniarzy, ale zalowalem pieniedzy. A te najtansze sa na
wsiakij sluczaj - jade za dwa tygodnie na poludnie Wloch, wiec jakby
jakas p*zda kazala zalozyc maseczke, to mamy takie. ;-)
Z tymi statystykami to prawda. Przeszly zarazy swinskie, ptasie, krowie,
ebola i inne. W Afryce przed paru laty co pare set kilometrow badali nam
temperature na czole i przeprowadzali przez zasieki z plynem izolacyjnym
(cos takiego bylo tez kiedys na granicy polskiej). Przezylismy to.

https://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/nauka,21
91/kto-jest-najbardziej-narazony-ile-osob-umiera-pol
ska-akademia-nauk-o-koronawirusie,316692,1,0.html

https://www.worldometers.info/coronavirus/coronaviru
s-age-sex-demographics/

Co do statystyk dotyczacych wypadkow drogowych, zabojstw (w USA co drugi
dzien ginie dziecko od broni palnej), katastrof zywiolowych (w Nashville
zginelo chyba 20 osob) mozna sobie gdzie indziej poczytac.

4. Data: 2020-03-05 04:23:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 4 marca 2020 22:55:09 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> dupami zapaliło, bo boją się, że dostaną sraczki z kaszlem. Więcej ludzi
> by uratowali gdyby kasę zamiast na opryski ulic przeznaczyli na żarcie

Bo to się dzieje w naszych cywilizowanych krajach: w Europie, w Chinach, w Japonii.
Gdyby takie historie dotyczyły tylko tropików / krajów trzeciego świata - pies z
kulawą nogą by nie zaszczekał. Nawet dla aktywistów promujących "ubogacenie
kulturowe", jeden śniady więcej czy mniej - jaka to różnica. To taki gięty egzotyczny
mebel, żeby powiedzieć: my nie jesteśmy rasistami, Merkel Gut!

5. Data: 2020-03-05 16:52:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ale co to dla was za zycie ;P
KOniec siem zbliza na kazdego, bez wizji zycia wietrznego to bida takie zycie bez
ciagu dalsiejszego.
Zal mi was ;P

6. Data: 2020-03-05 17:27:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2020 o 16:52, m...@g...com pisze:
> Ale co to dla was za zycie ;P

Religianci to dopiero mają przechlapane. Zaczyna do nich docierać, że
modlitwy nie działają.

> KOniec siem zbliza na kazdego, bez wizji zycia wietrznego

Dzień próby dla antyszczepionkowców.
Powinni udowodniać swoje racje wyjeżdżając tam, gdzie najwięcej
zarażonych i organizować wirus-party.

> to bida takie zycie bez ciagu dalsiejszego.
> Zal mi was ;P

Zrobią szczepionkę. Mądrzy skorzystają, a brak dalszego ciągu odczują
antyszczepionkowcy i religianci, którzy będą się modlić zamiast iść do
lekarza. W ogóle religianci powinni mieć zakaz chodzenia do lekarza, na
zasadzie wzajemności. Skoro religianci ubzdurali sobie, że mogą coś
zakazywać innym ludziom, to powinni zaakceptować taki zakaz, bo przecież
nie wolno im obrażać swojego boga, że mu nie ufają idąc do lekarza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2020-03-05 19:33:30

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakazywać innym ludziom, to powinni zaakceptować taki zakaz, bo przecież
> nie wolno im obrażać swojego boga, że mu nie ufają idąc do lekarza.

Moze polscy lekarze powinni wziac przyklad z niemieckich kolegow?
Wczoraj odbieralem recepte dla zony, a na gabinecie pisza, ze osoby z
wiadomym wirusem proszone sa o niewchodzenie, lecz zastukanie w okno.
Pani przede mna przeczytala, chyba nie zrozumiala sensu i zapukala. Okno
sie otworzylo i panienka podala mi recepte, a ze stukajaca pokonwersowala.
Tak moglo byc i z antyszczepionkowcami oraz zwolennikami inzyniera
Zieby: wstep wzbroniony i krotka nauka przez okno.

8. Data: 2020-03-05 20:09:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/03/2020 o 17:13, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> szkoly zamykaja, tudziez chyba granice. Wreszcie pojawil sie jeden
> zarazony i strach ogarnia ludzi, co to bedzie jak jeszcze grypa i inne

odkad zaczalem jezdzic po Walii to spotykalem Chinczykow w maskach, a do
Polski zdecydowanie sie nie wybieram bo nie ufam, wole wyspiarski klimat
niz polska panike, zdaje sie, ze jakies zelki wykupuja, idealny lek
ponoc, moze na hemoroidy, nie wiem

--
gazebo

9. Data: 2020-03-05 21:10:18

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polski zdecydowanie sie nie wybieram bo nie ufam, wole wyspiarski klimat
> niz polska panike, zdaje sie, ze jakies zelki wykupuja, idealny lek

Wczoraj ludzie odetchneli, bo wreszcie dopadli kogos z wirusem. Dlatego
lepiej tam nie zagladac, bo zlapia na granicy i wsadza do kwarantanny,
albo jakas panika wymiecie ze sklepow sralny papier, bigos w sloikach,
kielbaski w puszkach itd. i bedziesz mial problem.

Mysle, ze z jednej strony wielu pamieta dawne czasy jak to na polkach
byl ocet i z odziezy fioletowe marynarki, a z drugiej jest bardzo wysoki
poziom leku i nieufnosci w stosunku do wladz, wiec trzeba sobie radzic
po swojemu i nikomu (oprocz rodzenstwa i szwagrostwa) nie wierzyc.

Wolny rynek tez malo ma chyba zdecydowanych zwolennikow (lepiej bylo za
czasow komitetu plac i cen) - w niektorych sklepach zaczelo czegos
brakowac, a nastepnego znowu zapelnily sie polki (przynajmniej u nas). A
ludzie nie bardzo temu ufaja, wiec na wszelki wypadek wykupuja papier
toaletowy, termometry, ibuprofen i paracetamol (zepsuja sobie zoladki i
watroby), cukier, make, makaron, maseczki (przydatne raczej dla
kaszlacych oraz rzemieslnikow). Ceny w PL podobno skoczyly w gore (u nas
dziwnym trafem sporo rzeczy potanialo), wiec beda tlumaczyc to wirusem,
Unia i Tuskiem.

PS. Cos nam strzelilo do glowy i wykupilismy wycieczke do poludniowych
Wloch (jakies 800 km na poludnie od Bolonii), wiec pomyslalem sobie, ze
jesli ktos cos powie, ze trzeba maski, to kupilem trzy sztuki w OBI za
1.99 - sa wlasciwie dla stolarzy i malarzy (byly drozsze po 5 euro dla
kamieniarzy, ale jestem sknera) czyli jestem zaopatrzony. ;-)

10. Data: 2020-03-06 16:30:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/03/2020 o 20:10, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> 1.99 - sa wlasciwie dla stolarzy i malarzy (byly drozsze po 5 euro dla
> kamieniarzy, ale jestem sknera) czyli jestem zaopatrzony. ;-)

pamietam jak Unitra handlowala garnkami :) moja rodzina zapadla na
bostonska wysypke, straszne badziewie moim zdaniem, jutro sie z nimi
spotykamy, zaczelo sie od rocznego wnuka i poszlo po mamusi i dalej,
trzeba zaczac rozdawac alkohol jak to drzewiej bywalo to i quinque moze
skoczyc na drzewo, a bardziej serio to mi przypomina czerwonke z
dziecinstwa, myj rece, plucz warzywa, mieso, nie pluj na ludzi czy
zywnosc, podstawowe zasady higieny, a jak oburzali sie ludzie, ze Unia
wymaga zasad higieny i miala instrukcje jak sie myje rece, teraz trzeba
bedzie znowu stanac w kolejce po paliwo :)))) to se ne vrati mowili, a
jednak....

--
gazebo

Czego bojom siem LGBTowcy? wyLECZENIA! ;P
Zchiso a papierochy...no to jak jest?
O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P
Szczęściem się...
[Nie]milosierny [anty]natalizm czyli afilozofia