Pranie mózgu dzieciom

1. Data: 2020-03-07 18:06:58

Temat: Pranie mózgu dzieciom
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Między innymi dlatego religie powinny być zdelegalizowane.

"Skutki takich niebezpiecznych praktyk psychomanipulacyjnych mogą być
długofalowe. W niektórych przypadkach odzywają się po roku, po pięciu
latach, na przykład w formie depresji czy stanów lękowych. Czasami to
jest gwałt emocjonalny. Szczególnie bulwersujące, że robi się to
nieletnim w ramach obowiązkowego przygotowania do bierzmowania -
zaznacza ks. prof. Kobyliński."

https://tvn24.pl/magazyn-tvn24/nie-bylo-mowy-o-czara
ch-na-dzieciach-rekolekcje-do-prokuratury,260,4527

Powrotu do zdrowia religiantom życzę.
Piotr

2. Data: 2020-03-13 08:39:54

Temat: Re: Pranie mózgu dzieciom
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.03.2020 o 18:06, Kviat pisze:
> [...]
> zaznacza ks. prof. Kobyliński."
>
> https://tvn24.pl/magazyn-tvn24/nie-bylo-mowy-o-czara
ch-na-dzieciach-rekolekcje-do-prokuratury,260,4527

Przecie w  "świeckich ośrodkach" mamy to samo, ilu to uczniów targnęło
się na swoje życie bo źle coś wyrecytowali w trakcie egzaminów... Szkoły
też trzeba zdelegalizować?

3. Data: 2020-03-13 08:53:51

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Mar 2020 08:39:54 +0100, Trybun napisał(a):

> Przecie w  "świeckich ośrodkach" mamy to samo, ilu to uczniów targnęło
> się na swoje życie bo źle coś wyrecytowali w trakcie egzaminów... Szkoły
> też trzeba zdelegalizować?

Naprawdę nie widzisz różnicy? Czy tylko prowokujesz udając głupiego? Na
te pożal się boże rekolekcje wyrywasz dziecko z znajomego otoczenia w
które wrastało stopniowo i powoli i przenosisz do dziwnego, pełnego
niezrozumiałych symboli, tajemnych znaczeń i niespotykanych zachowań
tak dalece że i dorośli czasem sobie emocjonalnie nie radzą. Czysty
szamanizm.

--
Jacek
I hate haters.

4. Data: 2020-03-13 09:29:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> zaznacza ks. prof. Kobyliński."
>
> https://tvn24.pl/magazyn-tvn24/nie-bylo-mowy-o-czara
ch-na-dzieciach-rekolekcje-do-prokuratury,260,4527

Z czterdziestu kilku par rodziców - pod skargą podpisało się OŚMIORO ?
Pewnie to ich dzieci ,,mdlały" - po naćpaniu się dragami ?
Ale spoko, wszystko zostanie wyjaśnione.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-03-13 10:55:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.03.2020 o 09:29, XL pisze:

ch-na-dzieciach-rekolekcje-do-prokuratury,260,4527

> Z czterdziestu kilku par rodziców - pod skargą podpisało się OŚMIORO ?

No to spoko i wszystko jest w porządku, a tylko ośmioro oszołomów bez
sensu protestuje... Czyli wolno robić dzieciom sieczkę z mózgu, bo tylko
ośmioro zaprotestowało?
Ogarniasz, że są na świecie miejsca, gdzie szamani praktykują obrzezanie
małych dziewczynek i nikt nie protestuje? Czyli wolno im?

To straszne jak bardzo mają zryte łby religianci tacy jak ty. A ty
jesteś wyjątkowo skrajnym i niebezpiecznym przypadkiem, który do tego
jeszcze popiera faszystów, a nawet kandyduje w wyborach. Ilość głosów
które dostałaś można policzyć na palcach jednej ręki (na szczęście) i do
dzisiaj nie wyciągnęłaś wniosków.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2020-03-13 12:20:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 07:39, Trybun pisze:

> [...]
>

> Przecie w  "świeckich ośrodkach" mamy to samo, ilu to uczniów targnęło
> się na swoje życie bo źle coś wyrecytowali w trakcie egzaminów... Szkoły

umiesz pisac?

--
gazebo

7. Data: 2020-03-13 12:21:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/03/2020 o 07:53, Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
> niezrozumiałych symboli, tajemnych znaczeń i niespotykanych zachowań
> tak dalece że i dorośli czasem sobie emocjonalnie nie radzą. Czysty

to akurat to kocham

--
gazebo

8. Data: 2020-03-13 12:40:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> jeszcze popiera faszystów, a nawet kandyduje w wyborach. Ilość głosów
> które dostałaś można policzyć na palcach jednej ręki (na szczęście) i do

W wyborach wystartowałam pod presją konieczności - z powodu braku
koniecznej luczby kandydatow do utworzenia listy w tamtym czasie.
Nikt nie liczył na mój sukces - jestem nieznana w rejonie.

Co do sieczki - to się szybko wyjaśni, co ją spowodowało :-)
Durniu ?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-03-13 12:53:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
>

> Przecie w  "świeckich ośrodkach" mamy to samo, ilu to uczniów targnęło
> się na swoje życie bo źle coś wyrecytowali w trakcie egzaminów... Szkoły

Przypominam aferę z Euroweek. To dopiero ,,rekolekcje" ?
ALE LEWACKIE - więc zamiecione pod dywan.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-03-13 13:00:08

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niezrozumiałych symboli, tajemnych znaczeń i niespotykanych zachowań
> tak dalece że i dorośli czasem sobie emocjonalnie nie radzą. Czysty

Bez znaczenia czy małolat zbzikował albo nawet odszedł z tego świata gdy
powodem była nieznajomość koloru skrzydeł aniołów czy daty "chrztu
Polski". Religia jeszcze  broni się bo nie jest przymusowa ze strony
"państwa".

Wszyscy zyja?
Czego bojom siem LGBTowcy? wyLECZENIA! ;P
Zchiso a papierochy...no to jak jest?
O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P
Szczęściem się...