Szczęściem się...

1. Data: 2020-02-21 22:53:03

Temat: Szczęściem się...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Stachura - Cokolwiek posiadasz

Cokolwiek posiadać będziesz
Wszystko utracisz
O czym przekonasz się
Wcześniej czy później
Raptem lub z wolna
Ale niekoniecznie boleśnie!
Bo utracić możesz wszystko całkowicie bezboleśnie!
Z cudowną wręcz radością!
Tak że olśni cię Oczywistość
Ze wcale nie musiałeś i wcale nie musisz czegokolwiek posiadać.
Co posiadać i po co posiadać jeżeli wszystko jest dane:
Ciało jest dane, ziemia cała i wszystko co na ziemi żyjące...
Niebo całe i wszystko co na niebie żyjące...

Posiadać możesz tylko jedynie nieszczęście.
I to nieszczęście nieprawdziwe.
Bo dowiedz się że PRAWDZIWEGO nieszczęścia nie ma!
Prawdziwe jest szczęście
A szczęścia nie potrzeba posiadać...
Albowiem szczęściem się JEST!

2. Data: 2020-03-19 22:18:27

Temat: Re: Szczęściem się...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Posiadać możesz tylko jedynie nieszczęście.
> I to nieszczęście nieprawdziwe.
> Bo dowiedz się że PRAWDZIWEGO nieszczęścia nie ma!

Ale tylko wtedy, gdy nie dla siebie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-03-20 22:58:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ale tylko wtedy, gdy nie dla siebie
---
Wpierw trzeba dla siebie zeby moc dla innych
Jak uratowac kogos samemu tonac?
Bez ego nie ma drugi-ego
Z ego jest klops kiedy jest glodne.
Jak je dopiescisz dopiescisz kazde
Kto jak kto ale TY masz obiekcje? ;P

4. Data: 2020-03-20 23:46:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Ale tylko wtedy, gdy nie dla siebie
> ---
> Wpierw trzeba dla siebie zeby moc dla innych
> [...]

Bo ja jestem altruistką. Nic dla siebie, a kiedy troszkę, to już mam
wyrzuty sumienia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-03-21 08:05:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Bo ja jestem altruistką. Nic dla siebie, a kiedy troszkę, to już mam
wyrzuty sumienia
---
To zaden altruizm skoro robisz to zeby nie miec wyrzutow sumienia.
Nie na daremno wielu tutaj uwaza ciem chyba za dosc "zakrenconom"
zeby nie uzyc mocniejszych XL slow... ;)

6. Data: 2020-03-21 19:27:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Bo ja jestem altruistką. Nic dla siebie, a kiedy troszkę, to już mam
> wyrzuty sumienia
> ---
> To zaden altruizm skoro robisz to zeby nie miec wyrzutow sumienia.

No to żeś mnie zrozumiał, jak żaba bociana ?

> Nie na daremno wielu tutaj uwaza ciem chyba za dosc "zakrenconom"
> zeby nie uzyc mocniejszych XL slow... ;)

To mnie tylko lepiej nakręca. I MÓJ ALTRUIZM ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2020-03-21 20:14:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/03/2020 o 18:27, XL pisze:

> No to żeś mnie zrozumiał, jak żaba bociana ?

> To mnie tylko lepiej nakręca. I MÓJ ALTRUIZM ?

PIEURDOLISZ

--
gazebo

[Nie]milosierny [anty]natalizm czyli afilozofia
Re: WALE[n]tynki wg Tindera czyli "Milosc jak fast food"
Przejscie...
Wierność i heteroseksualizm jak zdrowie: bezcenne. "Epidemia syfilisu","Dramatyczny POwrot kiły i rzerzączki"
Satysfakcja z działań...