Re: Wszystko ludowe

From: "skrzacik" <s...@m...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Wszystko ludowe
Date: Mon, 1 Oct 2001 17:52:58 +0200

Użytkownik "Ewa Pawelec" <e...@f...hell.pl> napisał w wiadomości
news:9pa301$bfr$1@vainglory.hell.pl...
> Z toba to akurat jakoś dałoby się dogadać o przekazanie :) Ksero pewnieby
> wyszło, ale skanowanie tych płacht...

siem cieszem jak niewiem co :)
a wracajac do klopotow ze skanowaniem, nie mozna tego w kawalkach skanowac?
skany wydrukowac i poskladac (jak puzle) wzor do kupy?

> I nawet (jak sie przyjrzałam) mam je. Kodowane na kolorki, też. Tylko
> nawet w oryginale ledwie mozna rozróżnić :(

ta koszula na ktora sie nieprzyzwoicie gapilam byla czerwono czarna, a twoje
wzory ile maja kolorow?

>Poza tym mam tylko jedną
> teczkę i właśnie się zastanawiam gdzie mi wjadło drugą. Chyba u rodziców
> zostawiłam...

upsss, to moze jest tylko bardzo dobrze schowana? moja mamusia kiedys
schowala lampki na choinke, zeby sie nie rozbily, szukalysmy je z siostra
dwa lata, tak dobrze je schowala. :))))

> Dla porządku, jest to jakieś prastare wydawnictwo "Przyjaciółki".
> Nazywa się "Hafty europejskie", dwie teczki, 2 części.

masz racje, bylo cos takiego wieki temu!
widzialam to u mojej ciotki, chyba pojde z wizyta :)

skrzacik