Wszystko rozumiem, ale czy trzeba właśnie tak?

91. Data: 2009-05-10 15:22:13

Temat: Re: Wszystko rozumiem, ale czy trzeba w?a?nie tak?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> to ,że nauka jest stadna i komunizująca od dawna wiadomo.Przecież
> większość tych ludzi-nieludzi ,dowodzi iż nie ma wolnej woli .Ucieczka
> w abstrakcje od człowieczeństwa i abstrakcja nie jest niestety tożsama
> z człowiekiem.Więc nie ustalą prawdy,gdyż oddali się na lizanie dupy
> normą społecznym,stwarzanych przez zaburzonych.
> Witkacy--szaleństwo ludzi zdrowych.

Cholera teraz zrozumiałem,dlaczego oni zmieniają zdanie .
Przecież w polsce jak i na świecie rośnie agresja i agresywna część
zaczyna zyskiwać przewagę,więc staje się normą.A naukowcy przecież
badają choroby jako odstępstwa od norm.Więc będąc stadni ,wybiorą siłę
która przeważa.
Ale to wszystko jest konsekwentne,jakaś mania teraz panuje ucieczki od
siebie i chowanie się w stado,bo jest więcej agresji,ale to stado
tworzy tą agresję w reakcji obronnej i koło się zamyka.

92. Data: 2009-05-10 15:22:58

Temat: Re: Wszystko rozumiem, ale czy trzeba właśnie tak?
Od: killer-of-god <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niepotrzebnych,
> niepełnosprawnych również zaczyna to dotyczyć.
> Przecież to już iks pisze,że tylko zdrowi są sensowni,bo
> reprodukcyjni.
> Faszyści tak samo traktowali homo,Żydów i chorych=eliminacja.
> Nawet różni posłowie się na gminach wypowiadają,że trzeba ukrucić to
> ponadprawie niepełnosprawnych=znajde artykuł na ten temat to ci
> wrzucę.
> Wielki awantury w sklepach wybuchają ,jak ślepy z psem przewodnikiem
> wejdzie.Tak samo jak z homo,bo taki niepełnosprawny utrudnia i pochody

______________________
To bardzo interesujące, bardzo chętnie przeczytałbym ten artykuł. Nie
wychwytujesz chyba jednak pewnej różnicy. Nikt normalny, nie dąży do
eliminacji homosexualistów, ani do ich dyskryminowania. Chodzi tylko o
to, aby przestali oni narzucać wszystkim wokół swój pogląd na życie, i
to jeszcze w taki, a nie inny sposób. Homosexualista może normalnie żyć,
niepełnosprawnemu należy to delikatnie ułatwić. Oczywiście są
homosexualiści normalni, i tacy, którzy uważają, że jak porobią trochę
szumu o byle co, to im się polepszy. Ja nie zabraniam im zakładać
związków, oczywiście granicą jest tu adopcja dzieci, (btw nie ma chyba
jeszcze rzetelnego badania nad tym, czy taka adopcja wywiera negatywny
wpływ na jednostkę czy nie). Nie zabraniam im również uczestniczyć w
życiu społecznym, ale przestańmy wreszcie z tą idiotyczną poprawnością
polityczną. To już zaczyna być absurdalne. Niedługo nie będzie można nic
powiedzieć, bo zawsze znajdzie się kilku takich, których coś
dyskryminuje. Ja sam jestem niewidomy, i jak ktoś na dość marnym
poziomie na ulicy mnie zaczepia, albo wykrzykuje:
"ślepy idzie",
To ani mnie to ziębi ani parzy. Geje, na zwrot:
,,pedał",
Poruszają pół świata. Ich problemy, tak szumnie demonstrowane nie są w
brew temu, co mówią tak bardzo istotne. Być może się mylę, ale na
podstawie tego, jak są przedstawiani w TV czy w prasie, można dojść do
wniosku, że głównym ich zajęciem jest robienie rozpierduchy wszelkiej
maści, której przekazem jest:
"patrzcie, jestem homo! Dyskryminują mnie!". Rozumiem to, super, tylko
czy w ten sposób zmienią styl postrzegania ich przez społeczeństwo,
skoro w większości kończą się ich demonstracje kontrowersyjnie? Z kądź
ta niechęć społeczna się chyba bierze. Nie prawdasz? Nie ma skutku bez
przyczyny. Pozdr

--
Hubert Meyer
pgpkey:

93. Data: 2009-05-10 15:50:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

killer-of-god napisał(a):

> [...]
> skoro w większości kończą się ich demonstracje kontrowersyjnie? Z kądź
> ta niechęć społeczna się chyba bierze. Nie prawdasz? Nie ma skutku bez

Bierze się z tego,że polacy są na etapie pierwotnym =stadność.Wszyscy
piją piwo Haraś=reklama do stadności .
A jeśli coś w zaściankowej stadności minimalnie odbiega od
normy,powoduje podświadomy lęk,o własny byt.
Dlatego na ZACHODZIE powstają filmy STAR TREK,X_MEN ,by uczyć
młodzież ,że odmieńcy nie są straszni i nie zagrażają,pochody
organizowane przez homo ,mają taki sam cel.
Więc twoje gadanie ,to jedynie ten lęk ,żeby mamusia zasłoniła oczka
wystraszonemu dzidziusiowi.
Ile razy polazłem na wyżej wymienione filmy,to w tym zaścianku, zawsze
były pytania=po co pan ogląda te potwory?
Te filmy to można traktować jak test .
A w pewien sposób jeśli jesteś naprawdę niepełnosprawny ,te pochody
służą tobie,bo odbiegasz od normy w tej stadności.
Przekopię poczte g-mail,bo dostaje wiadomości z gazeta .pl
I ci wrzuce ,że na fali ogólnej mani prześladowania ,niepełnosprawni
też co raz mocniej obrywają.

94. Data: 2009-05-10 17:43:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> Przekopię poczte g-mail,bo dostaje wiadomości z gazeta .pl
> I ci wrzuce ,że na fali ogólnej mani prześladowania ,niepełnosprawni

Na początek trochę psychologii społecznej. Tak więc jeśli jesteś choć
trochę inny,to masz przejebane.Iks na jakimś tam wątku na downach się
wyrzywała,bo wszystko co inne stanowi zagrożenie,tamtego artukuł
jeszcze szukam,ale=======

--------------------Czy nam się to podoba, nasi przodkowie
funkcjonowali na ogół w zmiennym, pełnym niebezpieczeństw środowisku.
Nic zatem dziwnego, że wyewoluowali system poznawczy, który nagradzał
zainteresowanie tym, co niezwykłe, dziwaczne lub odstające od średniej
statystycznej - a więc i potencjalnie niebezpieczne. Kiedy widzimy,
że wszystko jest takie, jak byśmy oczekiwali, że będzie, nie ma w
istocie sensu angażować procesów poznawczych do analizy czy skupiania
uwagi - bardziej ekonomiczne jest zaangażować je w inną aktywność.
Inaczej sytuacja wygląda, gdy w okolicy pojawi się przedmiot lub
osoba, które w jakikolwiek sposób odstają od tego, do czego jesteśmy
przyzwyczajeni - wówczas nasza uwaga w naturalny sposób wędruje w ich
kierunku.Ten właśnie fakt odpowiada prawdopodobnie za zainteresowanie,
jakim od czasów historycznych społeczeństwa obdarzały osoby z
różnorakimi, zwłaszcza wrodzonymi zniekształceniami ciała, czego
skutkiem były m.in. występujące w Europie jeszcze sto lat temu
objazdowe cyrki. Przed epoką kina i telewizji dawały one wielu jedyną
i niepowtarzalną okazję obejrzeć sobie "potwora" lub "dziwadło". We
współczesnym świecie, czy nam się to podoba, czy nie, ich rolę
przejęły media.

http://lysakowski.wordpress.com/2008/12/03/media-i-n
iepelnostrawnosc/

-----------------------

Re: Pechowy ośrodek przy ul. Ognikmika_forum20.01.05, 11:20
Dlaczego w Polsce spotykamy sie z takimi bezmyslnymi aktami
wandalizmu? Przeciez w innych krajach tego nie ma!W tym wypadku akty
sa wymierzone w chorych, bezbronnych ludzi.>>

http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36037,2502121.html

-------------

3.Bariery w społeczeństwie prowadzą do dyskryminacji i społecznego
wyłączenia.
Sposób, w jaki zorganizowane jest nasze społeczeństwo, często sprawia,
że osoby niepełnosprawne nie są w stanie cieszyć się w pełni swoimi
Prawami Człowieka i są społecznie wyizolowane. Statystyczne dane są w
stanie udowodnić, że u osób niepełnosprawnych poziom wykształcenia i
zatrudnienia jest niski w stopniu nie do zaakceptowania. W rezultacie,
wielka liczba osób niepełnosprawnych żyje w prawdziwej nędzy w
porównaniu z pełnosprawnymi.

4.Osoby niepełnosprawne niewidzialni obywatele.
Zjawisko dyskryminacji osób niepełnosprawnych jest czasami oparte na
bezpośrednim wystąpieniu przeciwko nim, lecz o wiele częściej jest
spowodowane poprzez fakt, że są one wdużym stopniu ignorowane i
niedostrzegane, co przejawia się w tworzeniu i popieraniu
środowiskowych i mentalnych barier, które nie dopuszczają osób
niepełnosprawnych do uczestnictwa w życiu społecznym.
u środowiskowych i mentalnych barier, które nie dopuszczają osób
niepełnosprawnych do uczestnictwa w życiu społecznym.
5.Osoby niepełnosprawne tworzą zróżnicowana grupę.
Jak wszystkie sfery społeczne, osoby niepełnosprawne tworzą
zróżnicowane grupy i tylko polityka uwzględniająca to zróżnicowanie
może prawidłowo funkcjonować.
---------------
Piotr Pawłowski, prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji
"Z danych Państwowej Komisji Wyborczej wynika, że ok. 2 mln wyborców
nie
może wziąć udziału w głosowaniu tylko przez to, że są niepełnosprawni.
przecież duża grupa wyborców. Głosowanie przez pełnomocnika byłoby dla
niej
ułatwieniem. Szczególnie dla osób obłożnie chorych, którzy nie mogą

zagłosować, nawet gdy lokal wyborczy jest dostosowany do potrzeb
niepełnosprawnych. Oczekujemy uchwalenia dużego kodeksu wyborczego, w
którym
może trzeba byłoby zapisać nie tylko instytucję pełnomocnika, ale też
głosowanie korespondencyjne czy przez internet. To ułatwiłoby
głosowanie np.
niewidomym, bo teraz i tak muszą korzystać z pomocy innych, którzy za
nich
stawiają krzyżyk."

95. Data: 2009-05-10 18:31:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> muszą być determinanty,w tym przypadku prawo,aby mogła zaistnieć
> wolność wyboru.
> Inaczej wszystko utonie w anarchii=likwidacja wyboru.

w takim razie - dlaczego internet to nie jest jedna wielka anarchia?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

96. Data: 2009-05-10 18:51:39

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> w takim razie - dlaczego internet to nie jest jedna wielka anarchia?

Bo korzystanie z Internetu nie może zwalniać od przestrzegania prawa.

michał

97. Data: 2009-05-10 18:55:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> w takim razie - dlaczego internet to nie jest jedna wielka anarchia?

> [...]
Michał mnie wyprzedził

98. Data: 2009-05-10 18:57:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Bo korzystanie z Internetu nie może zwalniać od przestrzegania prawa.

z palcem w dupie mogę wskazać ci miejsca w którym prawo jest w tejże.

99. Data: 2009-05-10 19:07:08

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

> z palcem w dupie mogę wskazać ci miejsca w którym prawo jest w tejże.

W anarchii, znaczy?...
Acha, wyjmij palec z dupy, bo ojcu dzieciom nie wypada!

michał

100. Data: 2009-05-10 19:34:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:
> Użytkownik "tren R"

> W anarchii, znaczy?...
> Acha, wyjmij palec z dupy, bo ojcu dzieciom nie wypada!

a tobie coś wypada? to do lekarza :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą
PARCIE NA WAWEL