Wybaczcie

21. Data: 2012-09-05 12:06:14

Temat: Re: Wybaczcie
Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał

> Obawiam się że twoje są nieuzgadnialne :)

:)

> Z punktu widzenia genetyki, raczej wykluczone jest abyś był synem jakiegoś
> boga.

Tu nie chodzi o genetykę, ale o ducha.
To jest podstawa, na której się opieram:

Jn 1:13
13. którzy ani z krwi, ani z żądzy ciała,
ani z woli męża, ale z Boga się narodzili.
(BT)

> Natomiast z punktu widzenia psychologii, ciekawy jestem
> powodów, twojej
> podejrzewam nastawionej na prowokację deklaracji -
> "Czuję się rodzonym synem Boga.":)

To prawda i jednocześnie prowokacja
dla wierzących, którzy uważają się za dzieci adoptowane :o/
Moim zdaniem, jeśli juz wierzyć w Boga, to trzeba
iść na całość, a nie tam jakieś ogryzki :)

> pzdr
> olo

zdar
zagros

22. Data: 2012-09-05 12:08:56

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-05 14:04, Voyager pisze:

> A od kiedy glob ma uprzedzenia, jak masz straty w tkance mózgowej i
> jak wokoło szczą ci do pyska i ty się na to zgadzasz ,zamiast pomyśleć
> że szczyny to nie napój, to rzeczywiść z takiej perspektywy ci
> protestujący przeciwko takiemu traktowaniu wydają ci się dziwni.

Tak się nakręciłeś, że nie wiadomo czy o coś pytasz, czy coś oznajmiasz.
Jak się nie nauczysz pisać normalnie, to nie odzywaj się do mnie więcej.

23. Data: 2012-09-05 12:09:02

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Wrz, 14:02, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Voyager"

> Odpowiedziałem, że znam Judę od czasów kiedy prawdopodobnie walczyłeś
> jeszcze z trądzikiem.
>
> pzdr
> olo

I co ma to wspólnego z tym że każdy się skarżył że już nie może
wytrzymać zalewania bełkotem ? No to że jesteście psychiczni nie
usprawiedliwia tego że można prześladować normalnych wypiekami z
psychiatryka .

24. Data: 2012-09-05 12:22:19

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Wrz, 14:10, Ed <e...@i...pl> wrote:

> Tak się nakręciłeś, że nie wiadomo czy o coś pytasz, czy coś oznajmiasz.
> Jak się nie nauczysz pisać normalnie, to nie odzywaj się do mnie więcej.

Masz problemy z porównaniami, Olo bolo del antoniano przejmuje się
chorym, ale nie dostrzega że normalni przez psychicznego tutaj
cierpieli , bo dla niego tolerancja to anarchia, czyli kupkę na główkę
też można.

25. Data: 2012-09-05 12:30:41

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-05 14:22, Voyager pisze:

> [...]
> chorym, ale nie dostrzega że normalni przez psychicznego tutaj
> cierpieli , bo dla niego tolerancja to anarchia, czyli kupkę na główkę

Nie wydaje mi się, żeby był tu jakiś przymus czytać posty Judy, ani na
nie odpowiadać.
Poza tym jeśli miałbym być szczery, to wolę 100 postów jego niż jeden
Twój i idę o zakład, że nie starczy Ci inteligencji, żeby zgadnąć czemu ;>

26. Data: 2012-09-05 13:52:17

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jn 1:13
> 13. którzy ani z krwi, ani z żądzy ciała,
> ani z woli męża, ale z Boga się narodzili.

Dopowiem jeszcze :

Jn 4:24
24. Bóg jest duchem;
-----------------------
potrzeba więc, by czciciele Jego
oddawali Mu cześć w Duchu i prawdzie.
(BT)

27. Data: 2012-09-05 13:56:48

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Wrz, 14:53, Voyager <r...@g...com> wrote:

> Był problem wystarczy zajrzeć do historii ,aż Juda został wygoniony .
> Jak lubisz się biczować urojeniami to twój wybór.

Poza tym ten chory lubi swoją chorobę, gdyż doznania mistyczne
sprawiają mu przyjemność i szuka tutaj potrzeby bezpieczeństwa .Czyli
włożysz go w bezpieczny kaftanik , podetrzesz ścieżką dupcie,
następnie ryjek z którego wściekła ślinka ...i tylko paru się zdziwi
dlaczego ma pysio brązowe. Za to na próby cmokania przez chorego OLO w
swej toleracji pierwszy wystawi pyska i widzę że ty zaraz za Olem.

28. Data: 2012-09-05 14:04:24

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Voyager"

[...]

Wybacz, brat.
Nic lepszego nie przychodzi mi do głowy.
Mam nadzieję, że potrafisz wybaczać,
bo na co mogę liczyć, jeśli nie na to.

zagros

29. Data: 2012-09-05 15:10:24

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Voyager"

>I co ma to wspólnego z tym

To ma wspólnego że znam jego styl i w przeciwieństwie do twoich pyskówek nie
używa takich chamskich odzywek w swoim trolująco - prowokującym spamowaniu,
a odnosi się raczej do tego co przeczyta a nie do swoich wizji świata czy
innych osób.

> że każdy się skarżył że już nie może
>wytrzymać zalewania bełkotem ?

Czy ty na pewno rozumiesz znaczenie prostego słowo każdy? Każdy to jest
kwantyfikator ogólny. Piszesz ewidentną nieprawdę w zdaniu powyżej. Stawiam
dolary przeciw fistaszkom że nie sprostujesz pomyłki a będziesz brnąc w
jakieś maliny swoich imaginacji :( Więc EOT in advance.

> No to że jesteście psychiczni nie
>usprawiedliwia tego że można prześladować normalnych wypiekami z
>psychiatryka .
Twoim problem jest to, że za normalnych uważasz pomijalny margines podobnych
do siebie ludzi. Znam wielu normalnych ludzi których błazenady Judy co
najwyżej nużyły, chociaż od czasu do czasu potrafi błysnąć jakąś perełką.

pzdr
olo

30. Data: 2012-09-05 15:12:42

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" >

Znam wielu normalnych ludzi których błazenady Judy co
> najwyżej nużyły, chociaż od czasu do czasu potrafi błysnąć jakąś perełką.

:)

Brat, jesteś wierzącym, czy ateistą ?

> pzdr
> olo