Wybitni

1. Data: 2003-12-03 17:37:37

Temat: Wybitni
Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam sie czasami czym zwykly zjadacz chleba rozni sie od ludzi
wybitnych, od artystow, piosenkarzy, aktorow, ludzi estrady.

Oni maja talent, to fakt, ale byc moze przecietny obywatel ziemi rowniez go ma
i razem z nim umiera nie robiac z tego zadnego uzytku.

Na czym polega fenomen tych ludzi? Bycie w odpowiednim miejscu o odpowiednim
czasie? Od szczescia? od kontaktow? Od sily przebicia? i czym jest sila
przebicia. Dlaczego jednym sie udaje a innym nie?

ktos wie?

kaska

1. Data: 2003-12-03 17:55:26

Temat: Re: Wybitni
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Dec 2003 18:37:37 +0100, "kasia" <m...@y...com>
wrote:

>Na czym polega fenomen tych ludzi? Bycie w odpowiednim miejscu o odpowiednim
>czasie? Od szczescia? od kontaktow? Od sily przebicia?

A może rzecz jest po prostu w wyborze, jakiego dokonali?

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-12-03 18:28:14

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> A może rzecz jest po prostu w wyborze, jakiego dokonali?

ale zobacz jednak wybor nie wystarcza. ja moge wybrac aby zostac gwiazda,
chodzic na castingi, zapisac sie do szkoly artystycznej (jakikolwiek kierunek)
ale to i tak nie zagwarantuje mi ze mi sie uda, prawda?

kasia

1. Data: 2003-12-03 18:38:18

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Dec 2003 19:28:14 +0100, "kasia" <m...@y...com>
wrote:

>ale zobacz jednak wybor nie wystarcza. ja moge wybrac aby zostac gwiazda,
>chodzic na castingi, zapisac sie do szkoly artystycznej (jakikolwiek kierunek)
>ale to i tak nie zagwarantuje mi ze mi sie uda, prawda?

Nie zagwarantuje. Ale wydaje mi się, że zdecydowana większość ludzi
prowadzi nudne życie z własnego wyboru. :-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-12-03 19:12:27

Od: "darek miauu" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia <m...@y...com> napisał(a):

> [...]
> czasie? Od szczescia? od kontaktow? Od sily przebicia? i czym jest sila
> przebicia. Dlaczego jednym sie udaje a innym nie?

Myslę, że nie ma jednej, uniwersalnej metody na osiągnięcie sukcesu,
jakkolwiek rozumianego.
Niedawno widzialem wyniki jakiegoś amerykańskiego badacza życiorysów
wielkich ludzi, który sformułował "10 wspólnych cech ludzi wybitnych" :)

heh, ach te poradniki w stylu "7 przepisów na sukces w 24 godziny"..

Zauważ też, że wielu, jak ich nazwałaś, "zwykłych zjadaczy chleba", osiąga
sławę dopiero wiele lat po swojej śmierci, zawdzięczając ją tak
nieprawdopodobnym zbiegom okoliczności, że o jakiejkolwiek regule mowy być
nie może.

"Pij mleko, będziesz wielki" wydaje się równie dobrą receptą, co i
reszta.. :)

> kaska

Nadal uważam, że to ładne imię :)

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2003-12-03 19:30:40

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> czasie? Od szczescia? od kontaktow? Od sily przebicia? i czym jest sila
> przebicia. Dlaczego jednym sie udaje a innym nie?

talent to 10 procent
jego umiejętne wykorzystanie (a w tym trochę szczęścia) to pozostałe 90
procent
"sukcesu"

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-12-03 21:54:30

Od: Michal Ochman <o...@o...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:

> talent to 10 procent
> jego umiejętne wykorzystanie (a w tym trochę szczęścia) to pozostałe 90
> procent "sukcesu"

W takim razie co warunkuje owo "umiejętne wykorzystanie"?

Pozdrawiam!

1. Data: 2003-12-03 22:08:13

Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasie? Od szczescia? od kontaktow? Od sily przebicia? i czym jest sila
> przebicia. Dlaczego jednym sie udaje a innym nie?

należy chyba najpierw odkryć ten talent w sobie i to jest najtrudniejsza
rzecz w tym wszystkim.
każdy ma to "coś/cóś", czyli swojego bzika.
spróbuj zlokalizować to co lubisz robić najbardziej - to "coś/cóś" -
eksponuj, rozwijaj, doskonal, pielęgnuj...

sukces murowany - wyjdzie sam i to całkowicie natrualnie i wcale nie
będziesz potrzebować odpowiedniego miejsca w odpowiednim czasie, szczęścia,
czy kontaktów.

to szczęście, kontakty,.... jest potrzebne gdy chcesz osiągnąć sukces w
czymś co cię tak naprawdę nie interesuje, ale chciałabyś też, bo inni to
osiągnęli i mają "tak fajnie". :-)
złudzenie i głupota.

Zdrówko
Albert

1. Data: 2003-12-03 23:29:57

Od: "silvio_manuel" <b...@j...o> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> talent to 10 procent
> jego umiejętne wykorzystanie (a w tym trochę szczęścia) to pozostałe 90
> procent
> "sukcesu"

Ja jestem zdania, że talent to znacznie więcej niż owe 10%. Trzeba do niego
tylko dotrzeć. Wykorzystanie zaś to kontrolowane zawzięcie człowieka
zakochanego i trzeźwego zarazem. Coś takiego jak szczęście w gruncie rzeczy
nie istnieje. To raczej subiektywnie korzystne ułożenie okoliczności naszego
życia, których przyczyn nie widzieliśmy i które gdzieś w głębi siebie
pożądaliśmy.

silvio

1. Data: 2003-12-03 23:38:26

Od: "silvio_manuel" <b...@j...o> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:2bbssvovid2rh6mb7r1fq6hn3f7m390ph4@4ax.com...
[....]
> Nie zagwarantuje. Ale wydaje mi się, że zdecydowana większość ludzi
> prowadzi nudne życie z własnego wyboru. :-)

Książe Sidharta się kłania. Ważne aby nie pragnąć tego, czego mnieć (kim
być) nie możemy. No ale jak tutaj zaakceptować fakt, że aby wiedzieć na co
nas stać należy wyrzec się wszystkiego ? :)

Bulimia. Szukam terapeuty w Rzeszowie
co sądzisz amnesiaku..
czy ktos wie jak uczyc sie na psychologie i czego?
strach
Strzeliłem gola re: ;)