Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "iwona" <1...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wybor kierunku nauki
Date: Wed, 11 Jun 2003 20:04:36 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 28
Message-ID: <bc7r03$bar$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <3...@d...interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 62.181.161.66
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1055354691 11611 62.181.161.66 (11 Jun 2003 18:04:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jun 2003 18:04:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:208465
Ukryj nagłówki
Uzytkownik "Maciej Wegorkiewicz" <w...@d...interia.pl>
napisal w wiadomosci news:3EE76E58.4000100@dosyctychspamow.interia.pl...
> Witam,
>
> Czy ktos z Was wie cos na temat kwestii odpowiedniego wyboru kierunku
> studiow w sytuacji gdy ktos na pozor nie wykazuje zadnym ze znanych
> kierunkow specjalnego zainteresowania?
> Pomyslalem ze moznaby sprobowac wykonac psychologiczne testy oceniajace
> predyzpozycje czlowieka to zawodow okreslonych typow i na tej podstawie
> wybrac kierunek studiow. Czy wiecie cos o mozliwosciach wykonania takich
> testow, gdzie tego szukac? Ewentualnie jak zmierzyc sie z problemem
> wyboru kierunku nauczania dla kogos kto sam nie wie do konca czego chce?
>
Niech ten ktos sie zastanowi co go ciekawi, czy sie interesuje.
Jesli nie ma sprecyzowanych zainteresowan to proponuje wyobrazic siebie za
kilkanascie lat w takim a takim zawodzie,
Ja na przyklad lubie biologie, ale nie wyobrazam sobie ze to bym mogla robic
przez cale zycie,biotechnologia tez odpada-za duzo chemi, ktorej z kolei nie
znosze itd.
W ten sposob(niezbyt fachowy ale chyba skuteczny-mowie z doswadczenia)mozna
ew cos wybrac:)
Powodzenia!
Ja wracam do nauki na moj z trudnoscia wybrany kierunek dalszego
ksztalcenia:)
|