Wybór pralki :) najczęstszy chyba topic

11. Data: 2007-08-18 20:30:23

Temat: Re: Wybór pralki :) najczęstszy chyba topic
Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek pisze:
> www.skapiec.pl. Nawet jakiegoś Siemensa znalazłem w tej cenie :)

Ja wiem że i Siemens, Bosch i inne Electroluxy znajdą się w tej cenie :)
Szukam tylko opinii o tych dwóch, konkretnych modelach a nie o całej
marce Ariston, Indesit czy inne :)

Jednakże dziękuję Ci za dobre chęci.

Pozdrawiam
adams99

12. Data: 2007-08-18 20:35:38

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adams99" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> jaQbek pisze:

> Szukam tylko opinii o tych dwóch, konkretnych modelach a nie o całej marce
> Ariston, Indesit czy inne :)
Tam są namiary na sklepy, a w nich opinie. Poszukaj :)

13. Data: 2007-08-18 20:58:27

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek pisze:

> Tam są namiary na sklepy, a w nich opinie. Poszukaj :)

No znalazłem 3 opinie na krzyż w tym jedna w miarę przydatna - reszta
typu "fajna", "ok" jest niezwykle pomocna :)

14. Data: 2007-08-19 06:32:25

Od: "michalek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"adams99" <a...@g...pl> wrote in message

> No znalazłem 3 opinie na krzyż w tym jedna w miarę przydatna - reszta
> typu "fajna", "ok" jest niezwykle pomocna :)

No to jeżeli tylko takich oczekujesz opinii to OK.
Mogę Ci napisać że są nawet zaj...ste.

Ale dobrym znajomym polecam Boscha. Nie mówmy tu że pralka
działa komuś rok, 3 lata albo i pięć.
Mój Bosch pracuje już ponad 10 (bez awarii) i nie jest to raczej
zaskakujący wynik.
Ale jeśli wolisz wymieniać częściej - kupuj coś z tych, które podałeś.
Naprawdę nie musisz słuchać wszystkich opinii.
Wybierz te które Ci pasują :)

15. Data: 2007-08-19 06:55:23

Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chocby mowilo sie o 10 czy dwudziestu latach bezawaryjnej pracy to i tak
niektorzy kupia jakies Ardo czy podobne bo jest 100m czy 200 zl tansze przy
zakupie .
Wiem to po swoich rodzicach -interesuja ich opnie inych i owszem ,ale
przychodza do sklepu i patrza tylko tam gdzie sie zaczynaja ceny.

16. Data: 2007-08-19 07:09:48

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalek pisze:

> [...]

> Ale jeśli wolisz wymieniać częściej - kupuj coś z tych, które podałeś.
> Naprawdę nie musisz słuchać wszystkich opinii.

O matko - widzę że nadal niektórzy mają problem z czytaniem ze
zrozumieniem tekstu.

17. Data: 2007-08-19 09:11:44

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-08-18 12:23, Monika napisał/a:

> googlowałeś i nie dotarłeś do opinii, że pralek m.in. firm Indesit czy też
> Ariston sie nie kupuje?

Ja swojego Indesita użytkuję intensywnie (dwoje dorosłych i dwoje małych
dzieci w domu) od 6 lat i poza pęknięta klamką od drzwiczek, z mojej
winy zresztą, nie mam żadnych problemów z pralką.
Znajoma ma za to Boscha i klnie na niego na potęgę z powodu częstej
awaryjności.

Anka P.

18. Data: 2007-08-19 15:42:41

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje wszystkim za poświęcony czas. Wybraliśmy to :
http://www.ariston.pl/ariston/productsheet_v0.do?pro
ductId=39560PL

19. Data: 2007-08-19 18:57:31

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuje wszystkim za poświęcony czas. Wybraliśmy to :
> http://www.ariston.pl/ariston/productsheet_v0.do?pro
ductId=39560PL

i bardzo dobrze.

co miałeś dotychczas? teraz najprawdopodobniej zaskoczy cię cisza...
ostatnio słuchałem... wody! pralka starsza o 1 jedną generację od twojej,
avf109 - podczas pracy nie słychać nic poza szumem przelewanej wody i
bąbelkami. żadnego! innego dźwięku. oczywiście przy płukaniach i wirowaniu
już 'coś-niecoś' słychać, ale podczas prania - tylko wodę. (miała 'super
silent', to samo ma kupiona przez ciebie pralka).

pralka którą wybrałeś ma charakterystycznie ustawiony bęben nieco pod kątem,
wylotem delikatnie ku górze - bardzo ułatwia załadunek i (ciekawskim)
zaglądanie do środka podczas prania.

jeśli znajdziesz teraz jeszcze 129 pln to przedłuż/wykup wizę/paszport
aristona, co da ci gwarancję na 4 lub 5 lat.

miłego użytkowania!

20. Data: 2007-08-19 19:29:31

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. pisze:

> [...]
>
> jeśli znajdziesz teraz jeszcze 129 pln to przedłuż/wykup wizę/paszport
> aristona, co da ci gwarancję na 4 lub 5 lat.

Rodzice mieli 6 letnią amicę ale nie pamiętam modelu. Gwarancję
obowiązkowo przedłużamy do 5 lat i powinien być spokój.

pomoc
malowanie scian- dobieranie kolorów
halogeny do zabudowy
Pralki od góry ładowane - na temat ułożyskowania
piekarnik ELECTROLUX EOB 6637x -prosba gł.do uzytkownikow