Re: Wybór wagi

From: "em" <e...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Wybór wagi
Date: Sun, 13 Oct 2002 16:29:14 +0200

Użytkownik Halszka <h...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aobbmk$plg$...@n...gazeta.pl...
> Ja też długo zastantanawiałam się nad wyborem wagi. Chciałam taką, co
będzie
> miała podziałke 0,10kg oraz wskaże poziom tłuszczu w organizmie.
> Kupiłam w końcu w Auchan wagę firmy Clatronic za 199,99zł.

Clatronic to raczej cienka firma, coś w rodzaju "no name" (ale np. z
czajnika jestem zadowolony)

> Waga zapamiętuje dane 4 osób. Trzeba wchodzić na nią boso...To dla mnie
> minus tej wagi,

Jeżeli chcesz oszacować zawartość tłuszczyku, to jest to konieczne. Jednak
jeżeli będziesz ważyła się po wstaniu z łóżka i porannej "toalecie", to
tylko zdejmujesz laczki... No chyba, że do ważenia jest więcej osób i do
tego niehomologowanych ;-)

> a drugi to taki,że dodaje 2 kg.

1. Oddaj na reklamację!!!
2. Jeżeli chcesz się z nią męczyć (bo cena rzeczywiście niska, ostatecznie
chodzi o zmiany wagi) to zrób test z kilogramem np. cukru - po stanięciu na
wadze i odczycie weź do ręki kg cukru, odczytaj, następnie go odłóż i znowu
odczyt. Jeżeli oszukała to zdecydowanie "patrz punkt 1".

> Ale może tylko moja tak
> robi...

...patrz punkt 1... :-)

Pozdrawiam, em.