Wybory sfałszowano

1. Data: 2016-01-04 16:48:28

Temat: Wybory sfałszowano
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znacie co to projekcja i wiecie że co Pis- PZPR odwali, to winni inni lub wmawia
innym to czym jest i co sam robi.

"Jedyną nadzieją dla milionów Polaków, jest Sąd Najwyższy, który może uznać wybory za
nieważne, a są do tego podstawy prawne - PiS startował jako komitet, a powinien jako
koalicja - z list PiS-u kandydowali przedstawiciele Prawicy Rzeczpospolitej,
Solidarnej Polski i Polski Razem. Jest to oszustwo wyborcze. Spróbujmy nie dzielić
się na lepszych i gorszych Polaków, bowiem musimy odzyskać godność pojęcia "Polacy" i
pokazać PiS-owi, jest jego wygrana nie oznacza, że ma poparcie społeczne. Najbliższa
okazja już na 24 finale WOŚP, którą PiS od lat atakuje. Siła w narodzie, siła w nas.
Ponad 60% Polaków nie głosowało na PiS. Partia rządząca godzi w godność polskiego
społeczeństwa, dzieli je, niszczy obywatelskość i wolność. Nie można na to pozwolić."

2. Data: 2016-01-05 14:05:09

Temat: Re: Wybory sfałszowano
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Znacie co to projekcja

Wybory samorządowe, 2,5mln głosów nieważnych.

I nagle cud, odkąd głosy zliczano w locie
z jedną niezależna osobą, liczba głosów nieważnych
cudownie zmalała.

A czy teraz gdy Końu jawnie powiedział co dzieje się
w wawce, dajesz wiarę, czy jednak pisoskie
brednie?

Pacz, Końu i Michniki, musi to prawda, nie?

Roman Giertych gromił swoich kolegów z kancelarii prawnych, którzy odzyskują na lewe
papiery warszawskie kamienice. "Zabieranie dzieciakom boisk szkolnych, wykurzanie
ludzi na bruk, to takie skandale doprowadziły Kaczyńskiego do władzy, a nie tylko
ośmiorniczki" - wołał.
http://wyborcza.pl/duzyformat/1,149727,19406771,zaro
bie-mniej-czyli-obrona-demokracji.html

Widzisz głupi globiku, pisiory o takich rzeczach
widzą 8 lat wcześniej, tylko do takich tępych
dzid jak ty, informacja dociera z 8 letnim opóźnieniem.
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

3. Data: 2016-01-05 17:15:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik glob napisał:
> Znacie co to projekcja

Wybory samorządowe, 2,5mln głosów nieważnych.

I nagle cud, odkąd głosy zliczano w locie
z jedną niezależna osobą, liczba głosów nieważnych
cudownie zmalała.

Po co tu przychodzisz, nikogo nie interesują, a szczególnie mnie, kłamstwa szczekane
z portali psów do szczekania na zlecenie Kaczki.

4. Data: 2016-01-05 19:00:39

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s...@g...com ...

> Wybory samorządowe, 2,5mln głosów nieważnych.
>

> I nagle cud, odkąd głosy zliczano w locie
> z jedną niezależna osobą, liczba głosów nieważnych
> cudownie zmalała.

Zdaje sie ze fundacja batorego sprawdzała i okaząło się, ze ludzie
rzeczywiście nie umieli wypełnic tej ksiazeczki bo tak naprawden ie
rozumieja jak głosuja...

Nie wierzysz fundacji Batorego czy moze po prostu masz ludzi za troche
inteligentniejszych niz sa w rzeczywistosci?

5. Data: 2016-01-05 19:53:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jan 2016 18:00:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Zdaje sie ze fundacja batorego sprawdzała i okaząło się, ze ludzie
> rzeczywiście nie umieli wypełnic tej ksiazeczki

Trele-morele.
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

6. Data: 2016-01-05 20:05:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jan 2016 18:00:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Zdaje sie ze fundacja batorego sprawdzała i okaząło się, ze ludzie
> rzeczywiście nie umieli wypełnic tej ksiazeczki

Fundacja Batorego? - a toż najwyższy autorytet niechybnie dla Ciebie!

"(...)jakoby to ?na postawie doniesień z różnych źródeł? sprawa organizacji
szczytu NATO w Warszawie miała być podana w wątpliwość przez Waszyngton.
Mam nadzieję, że jacyś przytomni Amerykanie dadzą wreszcie panu redaktorowi
Michnikowi po łapach, bo w przeciwnym razie nie będziemy mieli innego
wyboru, jak przyjąć, że żydowski ogon i to w dodatku taki sparszywiały,
wywija całym mocarstwowym, amerykańskim psem. Cadykiem Większym jest
oczywiście pan Aleksander Smolar, co to przepuszcza przez swoje ręce
miliony dolarów żydowskiego finansowego grandziarza, a to dla Helsińskiej
Fundacji Praw Człowieka, której przez całe lata sekretarzował pan Andrzej
Rzepliński, zanim został znanym na całym świecie, a w każdym razie ? w
powiecie piaseczyńskim - ze słynnej niezawisłości prezesem Trybunału
Konstytucyjnego, kawalerem orderu ?Pro Eccesia et Pontifice?, który Jego
Eminencja Kazimierz kardynał Nycz przyznał mu chyba w stanie jakiegoś
zaćmienia umysłowego, którym niestety zdaje się ulegać zbyt często, jak na
tak wysokiego Księcia Kościoła. Ciekawe, że Jego Eminencja Stefan kardynał
Wyszyński NIGDY takiemu umysłowemu zaćmieniu nie uległ. Najwyraźniej ufał
Bogu, a nie Partii ? no, ale do tego trzeba mieć charakter ? a tego już
kupić się nie da ? a to dla innych instytucji, których przez ostatnie 25
lat nagromadził się Legion.

Kiedy jeszcze byłem naczelnym redaktorem ?Najwyższego Czasu!?, Fundacja
Batorego, na której czele już wtedy stał pan Aleksander, miała w zwyczaju
wydawać okólnik, w którym informowała, między innymi mnie, kto dostał od
niej forsę, ile i za co. Był to znakomity przewodnik po scenie politycznej
i na przykład nigdy mnie w związku z tym nie dziwiło, że taki, dajmy na to
Jego Ekscelencja biskup Tadeusz Pieronek prawie zawsze ćwierka z właściwego
klucza, a podczas przesłuchania u resortowej ?Stokrotki? w TVN, którą
podejrzewam, że została założona przez infiltrowany przez GRU komunistyczny
wywiad wojskowy i nadal jest przezeń kontrolowana, mimo zmiany właściciela
(czy amerykański właściciel jest tak politycznie indyferentny, że wszystko
mu jedno, czy koło pióra robią mu agenci GRU, czy też rezydentura CIA w
Warszawie woli mieć tych wszystkich agenciaków podgarniętych na kupkę, żeby
w razie czego wymłócić ich cepem w jednej chwili ? to oczywiście nie moja
rzecz, tym bardziej, że nie ma kogo żałować, bo tacy z nich Polacy, jak z
koziej... (...)

http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3553 //link uzyskany dzięki
Chironowi

7. Data: 2016-01-05 20:10:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik s...@g...com ...

> [...]

Nie wierzysz fundacji Batorego czy moze po prostu masz ludzi za troche
inteligentniejszych niz sa w rzeczywistosci?

Ale po co ty dajesz się nabierać na propagandę, za komuny też tak parskali na wybory
na zachodzie, że to zawsze oszustwo, oni wogóle nienawidzą wyborów, a jak już to
fałszuja, jak obecnie Putin czy na Białorusi. Ich wybory tyle interesują żeby zawsze
ich władza wygrała, a w innym przypadku drą ryje na te uczciwe, bo nie po ich mysli.
Pis sfałszował wybory bo jako koalicja strartowali tak jak masz z lewicą, tylko
lewica zaznaczyła że kolicja i dlatego zamiast 5%.... 8% potrzebowali.

9. Data: 2016-01-05 23:00:38

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Fundacja Batorego? - a toż najwyższy autorytet niechybnie dla Ciebie!

Cholera, znowu spisek...

8. Data: 2016-01-05 23:00:38

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

10. Data: 2016-01-06 13:45:10

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Budzik napisał:

> Nie wierzysz fundacji Batorego czy moze po prostu masz ludzi za troche
> inteligentniejszych niz sa w rzeczywistosci?

Może 0,001% ludzi weryfikowało oddany głos robiac zdjecie
i sprawdzajac z wywieszonym wynikiem.

Po części było jak piszesz, ludkowie zaznaczali na kilku kartkach.

O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?
Re: Jak ,,król żebraków" chwalił mi się terenówkami i czym nie chciał pochwalić się przed sądem
Przyśpieszony kurs obrony Wolności Polski.
Legion Żydowski Adama Mickiewicza
Cykliści i wegetarianie kolejnym wrogiem "Polskości"