Re: Wybory sfałszowano

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Wybory sfałszowano
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 5 Jan 2016 20:05:38 +0100

Dnia Tue, 5 Jan 2016 18:00:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Zdaje sie ze fundacja batorego sprawdzała i okaząło się, ze ludzie
> rzeczywiście nie umieli wypełnic tej ksiazeczki

Fundacja Batorego? - a toż najwyższy autorytet niechybnie dla Ciebie!

"(...)jakoby to ?na postawie doniesień z różnych źródeł? sprawa organizacji
szczytu NATO w Warszawie miała być podana w wątpliwość przez Waszyngton.
Mam nadzieję, że jacyś przytomni Amerykanie dadzą wreszcie panu redaktorowi
Michnikowi po łapach, bo w przeciwnym razie nie będziemy mieli innego
wyboru, jak przyjąć, że żydowski ogon i to w dodatku taki sparszywiały,
wywija całym mocarstwowym, amerykańskim psem. Cadykiem Większym jest
oczywiście pan Aleksander Smolar, co to przepuszcza przez swoje ręce
miliony dolarów żydowskiego finansowego grandziarza, a to dla Helsińskiej
Fundacji Praw Człowieka, której przez całe lata sekretarzował pan Andrzej
Rzepliński, zanim został znanym na całym świecie, a w każdym razie ? w
powiecie piaseczyńskim - ze słynnej niezawisłości prezesem Trybunału
Konstytucyjnego, kawalerem orderu ?Pro Eccesia et Pontifice?, który Jego
Eminencja Kazimierz kardynał Nycz przyznał mu chyba w stanie jakiegoś
zaćmienia umysłowego, którym niestety zdaje się ulegać zbyt często, jak na
tak wysokiego Księcia Kościoła. Ciekawe, że Jego Eminencja Stefan kardynał
Wyszyński NIGDY takiemu umysłowemu zaćmieniu nie uległ. Najwyraźniej ufał
Bogu, a nie Partii ? no, ale do tego trzeba mieć charakter ? a tego już
kupić się nie da ? a to dla innych instytucji, których przez ostatnie 25
lat nagromadził się Legion.

Kiedy jeszcze byłem naczelnym redaktorem ?Najwyższego Czasu!?, Fundacja
Batorego, na której czele już wtedy stał pan Aleksander, miała w zwyczaju
wydawać okólnik, w którym informowała, między innymi mnie, kto dostał od
niej forsę, ile i za co. Był to znakomity przewodnik po scenie politycznej
i na przykład nigdy mnie w związku z tym nie dziwiło, że taki, dajmy na to
Jego Ekscelencja biskup Tadeusz Pieronek prawie zawsze ćwierka z właściwego
klucza, a podczas przesłuchania u resortowej ?Stokrotki? w TVN, którą
podejrzewam, że została założona przez infiltrowany przez GRU komunistyczny
wywiad wojskowy i nadal jest przezeń kontrolowana, mimo zmiany właściciela
(czy amerykański właściciel jest tak politycznie indyferentny, że wszystko
mu jedno, czy koło pióra robią mu agenci GRU, czy też rezydentura CIA w
Warszawie woli mieć tych wszystkich agenciaków podgarniętych na kupkę, żeby
w razie czego wymłócić ich cepem w jednej chwili ? to oczywiście nie moja
rzecz, tym bardziej, że nie ma kogo żałować, bo tacy z nich Polacy, jak z
koziej... (...)

http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3553 //link uzyskany dzięki
Chironowi
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie