Re: Wybrane posty..? :-/

1. Data: 2003-11-07 11:30:54

Temat: Re: Wybrane posty..? :-/
Od: "Rohini" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@S...poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości
news:bobnos.3vs6aaf.1@ghost.h6372625d.invalid...

> "Rohini" w news:boavln$1hf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> /.../

Po kilku dniach z powodu mdłości...

> No teraz to pacnęłaś zdrowo TM.

Myślałeś, że masz monopol na pacnięcia, TM?
Traktujesz wszystkich tu (za wyjątkiem kilku),
jakby byli niedorozwiniętymi dziećmi?

> Zdaje się, że nie słyszysz co się tutaj mówi. Jest UGD (tt), który od
> poczatku tego miesiąca samodzielnie redaguje WP. Jaki to ma związek
> z Twoimi doświadczeniami z przeszłości? I co to za konfabulacje
> tu wywlekasz!!

Konfabulacje, powiadasz?
To smutne. Oczywiście, że ma wpływ - po prostu - przez analogię.
"Wybrane" jako środek "wychowawczy".
Tyle, że nie wszyscy są z "ośrodków wychowawczych",
a poza tym niektórzy już nieco wyrośli.

> [...]
> a wiem że potrafisz szukać - nietrafionych, bulwersujących wyborów postów,
> pamiętając, że każdego miesiąca, aby wybrać ich 15 trzeba przeczytać
> kilka tysiecy, oraz, że tych miesięcy jest już około trzydziestu.
> Weź też pod uwagę, że wyborów nie dokonują automaty (co praktycznie
> dzieje się przy statystykach) ale dokonuje ich zawsze człowiek (nie małpa,
> jak to sugeruje małpa Czarek). A człowiek - co jest wyraźnie wskazane
> we wstępie WP - dokonuje ich subiektywnie, zgodnie z własną wolą
> i na własną odpowiedzialność, co nie znaczy, że chaotycznie.

Oczywiście. Posłusznych pogłaskać, niepokornych..
u(ś)mie(ś)cić "na tablicy"? Posłuch musi być!

> Przewodnikiem
> jest stworzony przez nas FAQ serwisu a w nim stosowne punkty dotyczace
> tematu. Jeśli masz chęć coś niszczyć, droga matko serwisu psphome, to
> najpierw mocno się zastanów, co i jak chcesz zrobić. I bez konfabulacji
> i teorii spiskowych proszę.

"Matką serwisu" NIGDY nie byłam, choć starałeś się odwoływać do tych uczuć.
Wiesz do jakich uczuć odwołać się by osiągać swoje cele. To wszystko.
Byłam jedną z kilkorga
osób, które odpowiedziały na odzew ze strony "rodziców serwisu"
- jak dotąd dalej tam są -
a w dowód "uznania" za pracę dostałam plakat z socrealistycznym robotnikiem.
Nie pamiętasz już?

> Nie jest ważne chyba, że sobie nie przypominam... Skoro tak mówisz,
> to widocznie tak było. Możesz podać szczegóły? I okoliczności?

Owszem, mogę ale nie będę się już w tym babrać.
Już w wybranych nie ma tego postu.
Przywołuję Cię do porządku TM, bo wiadomo powszechnie, że sumienia nie masz.

> I _ile_razy_ tak "musiałas załatwiać kanałem prywatnym"?
> To była jakaś reguła może?
> Proszę Cię - więcej powagi i odpowiedzialności za słowo!!

Nie chodzi tylko o mnie.
"wybrane" są ośrodkiem sterowania grupą.

> Nie wiesz? Zadziwiające. Zapomniałaś, że byłaś obecna przy tworzeniu
> ich zrębów?
> Przypominam w takim razie
> http://www.psphome.htc.net.pl/porzep.html#61

Praktyka wewnątrz i zewnątrz redakcyjna daleko odbiegła od teorii.
Dlatego właśnie stamtąd odeszłam.

Nie wypisuj już więcej kalumni i sprytnie przemycanych świństerwek na mnie,
TM...
Nie sądź, że tym mnie zastraszysz.
A mdłości już też coraz mniej - już wiem z kim mam do czynienia
- z największym hipokrytą tej grupy i jego wiernym otoczeniem.
Brrrr..

R.

> All
> "nie należy dyskutować z pacjentem o jego urojeniach"
> [bilikiewicz&bilikiewicz:psychiatria]
> /mema/

Nie dyskutuję z tobą - to już skończyłam.
Wyjaśniam Grupie o co chodzi.

1. Data: 2003-11-07 12:05:37

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Rohini> miał rację
<news:bog08f$lp5$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:

> [...]
> "Wybrane" jako środek "wychowawczy".
> Tyle, że nie wszyscy są z "ośrodków wychowawczych",

to bardzo ciekawe.
skądinad jeden z nieprzejednanych wrogów allacha
niejaki PN ;) wybrane uważa za źródło 'perełek'.

> Oczywiście. Posłusznych pogłaskać, niepokornych..
> u(ś)mie(ś)cić "na tablicy"? Posłuch musi być!

a czy faktycznie mogłabyc wskazać na takie posty?

> a w dowód "uznania" za pracę dostałam plakat z socrealistycznym
> robotnikiem.

czy to zarzut?
bo jesli tak.. to czego oczekiwałabyś?

> Przywołuję Cię do porządku TM, bo wiadomo powszechnie, że sumienia nie
> masz.

ja o tym jeszcze nie wiem, więc nie mów, że powszechnie ;)

> Nie chodzi tylko o mnie.
> "wybrane" są ośrodkiem sterowania grupą.

to jest chyba najciekawsze.
jak to funkcjonuje?

> Nie wypisuj już więcej kalumni i sprytnie przemycanych świństerwek na
> mnie, TM...
> Nie sądź, że tym mnie zastraszysz.

TM - inicjały allacha jak mniemam.
a czy ma to zwiazek z Evą TM?

> A mdłości już też coraz mniej - już wiem z kim mam do czynienia
> - z największym hipokrytą tej grupy i jego wiernym otoczeniem.

no stety / niestety nie mogę ci przyznać racji.
gdyby choc jeden argument na poparcie?

> Nie dyskutuję z tobą - to już skończyłam.
> Wyjaśniam Grupie o co chodzi.

w takim razie, jesli chciałas wyjasnić, zaciemniłaś.
obrzuciłas kogoś błotem, a nie dałas najmniejszego chociaż
sktrawka dowodu - a to źle świadczy o tobie.

prawda jest złożona a kłamstwo proste
jak to powtarza nam amnesiak

--
Na końcu swojego życia pomyślisz sobie, w jaki sposób mogłeś przeżyć
każdy miniony dzień. Wtedy jednak nie będziesz mógł cofnąć czasu.

Marek Aurelisz

1. Data: 2003-11-07 12:12:55

Od: "Rohini" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w wiadomości
> [...]
> obrzuciłas kogoś błotem, a nie dałas najmniejszego chociaż
> sktrawka dowodu - a to źle świadczy o tobie.

Kto ma uszy ten usłyszy, kto nie chce to gorzej jak gdyby nie mógł.

Trenerzy to taka profesja, która słyszy dobrze ale usłyszy
tylko to co chce.
Nie sądzę żebyś o tym nie wiedział, świadczyłoby to źle
o Twoim przygotowaniu zawodowym ;).

R.

1. Data: 2003-11-07 12:17:34

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R
<t...@s...na.sojusze>

> wydawało się że <Rohini> miał rację
> <news:bog08f$lp5$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:

> to bardzo ciekawe.
> skądinad jeden z nieprzejednanych wrogów allacha
> niejaki PN ;) wybrane uważa za źródło 'perełek'.

to, że ja znajduję tam od czasu do czasu perełki nie przesądza charakteru
całości (o ile taki istnieje)

P.

1. Data: 2003-11-07 12:20:09

Od: "Rohini" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w wiadomości

A jeśli pytasz o "TM", to nasza wspólna cząstka
z Alfredem. Bardzo istotna :).
Oraz jakieś parę tysięcy listów.

R.

1. Data: 2003-11-07 12:30:56

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Rohini> miał rację
<news:bog27g$pg7$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

> [...]
> tylko to co chce.
> Nie sądzę żebyś o tym nie wiedział, świadczyłoby to źle

ja sądze natomiast, że nie słyszałem nic, bo ty nic nie powiedziałaś.

i dodatkowo, nie chcesz / nie umiesz odpowiedzieć na proste pytanie.
jesli to mają byc 'wyjaśnienia dla grupy', to sa to raczej
'wyjasnienia do dupy'.

--
Prostytutka to zawód - kurwa to charakter!

1. Data: 2003-11-07 12:31:41

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Paweł Niezbecki> miał rację
<news:bog27a$1m08$1@foka1.acn.pl> ale:

> to, że ja znajduję tam od czasu do czasu perełki nie przesądza
charakteru
> całości (o ile taki istnieje)

najważniejsze:
czy 'wybranymi' można manipulowac ugd?

--
Trzeba żyć dla innych, jeśli chcesz żyć dla siebie.

Seneka

1. Data: 2003-11-07 12:33:34

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R
<t...@s...na.sojusze>

> wydawało się że <Paweł Niezbecki> miał rację
> <news:bog27a$1m08$1@foka1.acn.pl> ale:

> najważniejsze:
> czy 'wybranymi' można manipulowac ugd?

teoretycznie tak - jak wszystkim, co pisane i subiektywnie dobierane

p.

1. Data: 2003-11-07 12:33:44

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rohini" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości

> A jeśli pytasz o "TM", to nasza wspólna cząstka
> [...]

I do czego zmierzasz? Bo jeżeli do zgody, to kontynuuj.

enni

1. Data: 2003-11-07 12:40:44

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R
<t...@s...na.sojusze>

> w takim razie, jesli chciałas wyjasnić, zaciemniłaś.
> obrzuciłas kogoś błotem, a nie dałas najmniejszego chociaż
> sktrawka dowodu - a to źle świadczy o tobie.

1. Rohini/Eva była w redakcji psphome i współpracowała z Allem

2. Prowadziła z nim ponadprzeciętnie intensywną korespondencję prywatną
(jak się teraz okazuje - kilka tysięcy listów)

3. Oprócz tego, że gloryfikuje PRL i malkontenci, to dała się poznać jako
osoba zwalczająca fałsz w kontaktach między ludźmi.

Jest więc jedną z najlepiej predysponowanych osób do wypowiadania się na
temat Allaha.

P.

Re: (mutacje)
Panika
Re: Czego tak na prawdę potrzeba nam do szcęścia...?
Mężczyźni w obcisłych dżinsach
Re: Pytanie nt. hipnozy.