Wybrane posty..? :-/

1. Data: 2003-11-04 23:05:54

Temat: Wybrane posty..? :-/
Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Czy moge wiedziec kto zaproponował dołączyc do wybranych postow fragment, w
ktorym Jacek wyzlosliwia sie na mnie?
Gdzie bezstronność? Gdzie zgodnosc z FAQ, w ktorym wyraznie napisaliscie
"staramy się nie brać pod uwagę postów w których: ktoś z kimś walczy,
rywalizuje i nie jest to działanie konstruktywne, mamy do czynienia ze
złośliwością i innymi negatywnymi emocjami".

Poczulam sie b. niesprawiedliwie potraktowana, ze wlasnie w taki sposob
kazano mi zaistniec w "wybranych". Rozumiem, ze zaden post pisany przeze
mnie tam nie trafil, ale nie rozumiem i nie akceptuje wstawienia tam takiej
"wizytowki".

Bardzo prosze o wyjasnienie.

Cytuje wybrany post :
"... z Gormenghast" napisał:
> [...]
[...]

czekam na moment aż Joasia opowie coś o sobie, ale
jak widzę - skutecznie wyłamuje się od konktretnych odpowiedzi - albo je
ignorując, albo przekomarzając, dlatego też dyskusja z nią i na tym poziomie
wydaje
mi się zupełnie pusta. Co do mojej kontrowersyjności - jestem nieprzeciętnie
trudnym charakterem w realu [ucinam co Jacek pisze o sobie]

----

Joanna
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"Każdy przecież początek to tylko ciąg dalszy,
a księga zdarzeń zawsze otwarta w połowie" - W.S. -
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
gg 3557998

1. Data: 2003-11-04 23:47:25

Temat: Re: Wybrane posty..? :-/
Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Nov 2003 00:05:54 +0100, Joanna_Maria wrote:

> [...]
> trafil, ale nie rozumiem i nie akceptuje wstawienia tam takiej "wizytowki".

Eny. To jest wybór SUBIEKTYWNY. Jak napiszesz cóś z polotem, humorem, kapką
mądrości a będzie to złośliwe np. w stosunku do mojej osoby to Cię osobiście
nominuję. Się nie ma o co obrażać. Poszperaj sobie za postem JeTa który obraża
mnie i moich rodziców. Miał w sobie coś to go nominowałem.
Odrobina dystansu do siebie jeszcze nikogo nie zabiła.

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-11-05 02:31:07

Od: "mania" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obraża mnie i moich rodziców. Miał w sobie coś to go nominowałem.
> Odrobina dystansu do siebie jeszcze nikogo nie zabiła.

podziwiam(y?) Twój autodystans - stary

Joanna jednak napisała wyraźnie: nie akceptuje wstawienia tam
takiej "wizytowki".
Uszanuj/my to
wnioskuję usunięcie imienia Joanny z nominowanego postu Jacka;
albo...
chętnie umieściłabym tam jej post rozpoczynający ten wątek
tuż pod postem Jacka - ale jedynie za jej zgodą

Mań

1. Data: 2003-11-05 02:44:01

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Nov 2003 03:31:07 +0100, mania wrote:

> podziwiam(y?) Twój autodystans - stary

Nie ma czego podziwiać. Wybieg zawstydzeniem jest niezły. :)

> Joanna jednak napisała wyraźnie: nie akceptuje wstawienia tam takiej
> "wizytowki".
> Uszanuj/my to

Szacunek, szacunkiem, komentarz komentarzem. Jak ktoś powie, że nie podoba mu się
ta kurtka bo wygląda w niej jak krowa, to należy to uszanowac, co nie oznacza,
że nie można mieć zdania na ten temat. :)

> chętnie umieściłabym tam jej post rozpoczynający ten wątek tuż pod postem
> Jacka - ale jedynie za jej zgodą

Salomonowe rozwiązanie.
Pozdrawiam.
Paweł.

1. Data: 2003-11-05 07:36:26

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Nov 2003 00:05:54 +0100, Joanna_Maria <j...@g...pl_wytnij> wrote:
> [...]
> mnie tam nie trafil, ale nie rozumiem i nie akceptuje wstawienia tam takiej

Zapewniam Cię Joanno, że prowadzący dział WP /gościnnie tt/ nie sugerował się żadnymi

poty-czkami i te nie były motorem napędowym umieszczenia posta Jacka w "wybranych".
Post został tam umieszczony, ponieważ przedstawia ciekawy fragment zderzenia się
Jacka z
rzeczywistością - "tam" czekają wielkie rzeczy... /jak wiesz w Październiku Redakcja
nagrodziła Jacka własną rubryczką "Jacek B. (dv) 10/2003; Subject: JąKAŁA 1 -
długie!"/ ale
nie ruszę z miejsca póki nie 'załatam' tych bardziej przyziemnych i nieustannie nam
towarzyszących.
Inną sprawą jest to, że liczę na kontynuację wątku "JąKAŁA".

tomek

--
"Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

1. Data: 2003-11-05 07:39:09

Od: "j_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> albo...
> chętnie umieściłabym tam jej post rozpoczynający ten wątek
> tuż pod postem Jacka - ale jedynie za jej zgodą

biedna Joasia! Od razu mówię, że nie mam z tym nic wspólnego - ktoś to
sam wstawił. No ale cóż, przecież to są słowa samej Joasi, i wyglądaja
tak samo, jak na grupach. Nie wiem jaki cel miał ktoś umieszczając te
fragmenty. Sam się zdziwiłem, gdy ktos umieścił kiedyś mój krótki
tekst z około 30 błędami!
A to, że Joasia poczuła sie niesprawiedliwie potraktowana to bardzo
dobrze, brzydko powiem, że nawet sie cieszę, a to z tego powodu,m że
tewraz wie, jak ja się poczxułem, gdy oblała mnie kubłem zimnej wody!
Krótko: Dokładnie dostała to, co wysłała. Tak to już w życiu bywa, że
to co dajemy, to otrzymujemy.

Ps. A więc nie ja nominowałem ją do tego (nie wiem jak to nazwać) i
nie mam z tym nic wspólnego!

Pps. Przeczytałem to jeszcze raz i w zasadzie nic tam nie widzę.
Przecież tam kompletnie nic nie ma!!

1. Data: 2003-11-05 08:52:57

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <mania> miał rację
<news:5b53.00000418.3fa860eb@newsgate.onet.pl> ale:

> [...]
> albo...
> chętnie umieściłabym tam jej post rozpoczynający ten wątek
> tuż pod postem Jacka - ale jedynie za jej zgodą

czy to aby nie początki paranoji?

--
By się podobać, musisz pozwolić, by ludzie, którzy wiedzą mniej od ciebie,
objaśniali ci rzeczy, o których wiesz więcej od nich

1. Data: 2003-11-05 12:51:26

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "j_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> napisał:

> (..) No ale cóż, przecież to są słowa samej Joasi, i wyglądaja
> tak samo, jak na grupach.

N i e. To nie sa moje slowa ani zadnej "Joasi", ale twoje na moj temat.
Zasadnicza roznica, tym bardziej ze nie sa sprawiedliwe.

I nie oblewalam cie zadnym kublem, ale zapytalam o pewne rzeczy - nie
koloryzuj.

Joanna
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

1. Data: 2003-11-05 13:06:14

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Nov 2003 14:26:42 +0100, Joanna_Maria <j...@g...pl_wytnij> wrote:

> Chodzi mi o zasade calego wyboru. O to, ze ktos wybrany przez ogół uznal, ze
> taki post w ogole powinien sie tam znalezc. Chce wiedziec dlaczego i tylko
> tyle.

Rozumiem, że moje poprzednie wyjaśnienie nie jest dla Ciebie satysfakcjonujące...?
Szkoda Joanno, że w potężnym splocie faktów /odnóżka "Jąkały"/ widzisz tylko jedno:
swoje
potyczki z Jackiem a pomijasz koloryt /tutaj pytanie o kontynuację w.w. wątku - które

pojawiło się w 'niesprawiedliwie' opublikowanym poście/ taktujący życie _innych_ UGD.

Zastanów się Joanno, jeżeli nadal będziesz się upierać, to post zostanie zdjęty.
Ze swojej strony przyznaję się, że _rzeczywiście_ mogłem przewidzieć takie
nieporozumienie.

Powtórzę jeszcze raz: motywem publikacji nie była żadna potyczka - motywem
publikacji było
to, co opisałem w poprzednim poście do Ciebie.
Zwróć też proszę uwagę na to, że nie każdy patrzy na Jacka przez pryzmat waszego
konfliktu, a
ten konflikt nie jest 'pępkiem świata'.

> Pozdrawiam
> Joanna

Również pozdrawiam
tomek /oTTo/

1. Data: 2003-11-05 13:12:31

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Nov 2003 13:06:14 +0000 (UTC), tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> wrote:

> Również pozdrawiam
> tomek /oTTo/

I jeszcze jedno /być może newralgiczne :)/:
- proszę o odrobinę wyrozumiałości, WP redaguję 1.gościnnie, 2. od tygodnia.

--
"Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

PSPHOME - aktualności serwisu www grupy
[OT]: hanny
Pijany tata
Schizofrenia
Zna ktos moze jakiegos dobrego Psychologa z Wroclawia.